از خودروسازان داخلی و عواملشان متشکریم که اجحاف را تا حداکثر توان خود عملیاتی کردند که پروژه سقوطشان زودتر کلید بخورد!!!!
با این حساب پس از پایین آمدن قیمتها
معافیت خودرو هیبریدی هیچگونه تاثیری بر کاهش قیمت خودروهای (سواری عمومی) نظیر سمند و پراید و پژو نخواهد داشت
و تنها راه کاهش قیمت خودرو و اصلاح و به روز شدن فناوری های خودروسازان داخلی (بنجل سازان) فقط و فقط کاهش تعرفه به زیر 7 درصد است
و سازمان حمایت و شورای رقابت هیچگونه درمانی برای بازار انحصاری که در اختیار خودرو سازان هست نمی باشد تنها راه فقط و فقط کاهش تعرفه به زیر 7 درصد
مدت هاست مردم عادی امیدی ندارند
من 20 سال است کارمند رسمی دولت با مدرک فوق لیسانسم فعلا پی کی از خود ندارم ولی یک کارگر افغانی با 3 سال کارگری در افغانستان بنز می خرد و سوار می شود
عطا
۱۰:۳۷ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
ملت عزیز همانطور که در تمام صحنه ها ی انقلاب یکدل و هماهنگ بودید در مبارزه با خودورسازان و طرفدار رانتخواری و خیانت به مردم "خودرو نخرید "تا زیر باران سالهای متمادی بزنگند و کمپین و هشتک های راه بیندازید تا مبارزه ای جدی و انقلابی همچون اوان انقلاب برای آنان رقم بزنیم تا ناچار به کاهش قیمت 60 الی 70 درصد شوند و قیمت به یکسال پیش برگردد.
با این حساب پس از پایین آمدن قیمتها
و تنها راه کاهش قیمت خودرو و اصلاح و به روز شدن فناوری های خودروسازان داخلی (بنجل سازان) فقط و فقط کاهش تعرفه به زیر 7 درصد است
و سازمان حمایت و شورای رقابت هیچگونه درمانی برای بازار انحصاری که در اختیار خودرو سازان هست نمی باشد تنها راه فقط و فقط کاهش تعرفه به زیر 7 درصد
هر کس این را پیشه خود قرار دهد همم در این دنیا و هم در اخرت عاقبت به خیر میشود
والسلام
من 20 سال است کارمند رسمی دولت با مدرک فوق لیسانسم فعلا پی کی از خود ندارم ولی یک کارگر افغانی با 3 سال کارگری در افغانستان بنز می خرد و سوار می شود