در هر صورت اگر خودراسازان در بازار یکه تازی کنند و رقیبی نداشته باشند هر که بخواهند قیمت گذاری میکنند و اغلب کسانی که از خودروهای داخل استفاده میکنند اقشار متوسط جامعه هستند که با این قیمتها این فرصت را هم از دست دادند من خودم میخواستم وام بگیرم و خودروی پنجاه میلیونی بگیرم ولی خدا کمک کرد و ماشینم خودش پنجاه میلیونی شد.
به عنوان شهروندی که قرار نیست لکسوز سوار شود و کارمند است باطرح مجلس موافقم. و اینکه سمند هم قیمت با خانه شود درست نیست حال اینجا کارشناسان خودرو که ایراد به طرح مجلس میگیرند چطور قیمت نجومی پراید ۷ میلیونی را میخواهند توجیه کنند.؟
آقا ول کنید حمایت از این دو خودروساز دیگه بسه.میگن اون چیز که تو کشور تولید میشه وارداتش ممنوعه!آخه اگه خودرو متناسب با تقاضای بازار تولید میشید اوضاع به اینجا می کشید؟اگه میخوایید از لکسس سوارا حمایت نکنید و طبقه معمولی باید حمایت بشه واردات خودروهای کم کارکرد کوچک رو آزاد بکنید.
کاهش با ثابت قیمت خودرو زمانی خواهد بود که خودرو سازان داخلی قیمت ها را کاهش دهند ، آقای وزیر تلاش دارد قیمت بازار را کاهش دهد که این اقدام در جای خود ستودنی اما نمی تواند ثبات داشته باشد چون خودرو سازان با عدم انجام تعهدات و افزایش غیر منطقی تولیدات خود ، افزایش قیمت خودرو را در بازار رغم زدند
فقط باید با کاهش تعرفه به نزدیک صفر و دادن مجوز واردات به هر فردی که عوارض عادلانه (تعرفه نزدیک به صفر) را پرداخت کند می توان این انحصار را شکست و نرخ خودرو را واقعی کرد و جلو باج خواهی مافیای خودروسازی را گرفت