سلام ، لطفا به جناب صدري بفرمايين قبل اينكه نظرشون رو اعلام بفرماين حتما از صحتش اطلاع حاصل كنن ، تلفني كه به خاطر بدهي قطع شده نه اجازه تماس با شماره ٢٠٢١ رو ميده نه ١٨١٨. واقعا چرا مسئولين ما انقدر بي كفايتن كه درستي صحبتهاشون براشون مهم نيست !!!!! صرفا پاسخگويي مهم ؟؟؟ اينكه اون جواب درست باشه يا غلط ديگه اهميتي نداره ؟؟؟؟!!!!!!
پیام قبض اومده سه روز بعد تلفن یک طرفه شده ، پرداخت کردیم طی دو مرحله هم از طریق ۲۰۰۰ هم از طریق پرداخت الکترونیک ، هنوزم قطع هست واقعا باید تاسف خورد بحال این شرکت مخابرات و مدیرانش
تلفن ثابت من قطع یک طرفه شده بود بیش از ۲۴ ساعته که از طریق *!# قبض رو پرداخت کردم و هنوز وصل نشده دیروز به ۲۰۲۱ هم زنگ زدم adsl هم قطع شده من معلمم و باید از بچه های مردم امتحان بگیرم و خودم الان یه وبینار دارم باید دوباره بسته بخرم...مگر *۱# متل مخابرات نیست ...پی گیری بشه لطفا
سلام با اپليكيشن همراه كارت قبض تلفن كه بخاطر بدهي قطع شده بود رو پرداخت كردم هنوز وصل نشده.اينترنت اي دي اس ال هم رو خط تلفن داريم و دو تا دانشجو موقع امتحانات سر در گم كه چكار كنن؟تورو خدا منعكس كنين.اين كار يعني مجوز علني دزدي.اين اپليكيشن ها مال آدم معمولي كه نيست واسه خودشونه.
به كي دردمون رو بگيم.همه آپ ها رو از گوشي پاك كردم
تلفن ما بدلیل ندادن قبض و اس ام اس و عدم اطلاع رسانی بخاطر 12/400تومان !!قطع شده واریز کردیم به 2021زنگ زدیم میگه دوروز طول می کشه وصل شه یا برید دفتر پیشخوان اعلام کنید. اونم توی این شرایط کرونا . واقعا که مخابراتمون هم مثل خودروسازی انحصاری شده و هیچکس پاسخگو نیست
تلفن ما بخاطر اینکه قبض نمیدن و حواسمون نبود بخاطر ۱۲/۴۰۰تومان ناقابل قطع شد از کارتخوان قبض رو پرداخت کردیم به ۲۰۲۱زنگ زدیم میگه دوروز !!!طول میکشه وصل شه .
واقعااا که ... در عصر تکنولوژی
سلام. من حدود 20 روزه که تلفنمون قطعه با وجود پرداخت مبلغ آن ولی وصل نشده . بعد از تماس با هزار تا شماره و داخلی بهمون گفتند: نقص مدارک. ما این خط رو 20 ساله داریم چه نقص مدارکی ؟هیچ کس جوابگو نیست
برای وصل تلفن با ۲۰۰۰ تماس گرفتم و پرداخت انجام دادم وصل که نشد اینترنتم هم قطع شد
به كي دردمون رو بگيم.همه آپ ها رو از گوشي پاك كردم
واقعااا که ... در عصر تکنولوژی