مبلغ قبض ما شش هزار تومان بوده اول ماه پیام ش اومده ، ندیدم آخر ماه قطع کردن واقعا نمی تونن جوری فیلتر کنن که مبالغ پایین که مشخص هست فراموش شده پرداخت بشه، یا یادآوری بشه یا یکطرفه بشه یا غیره دو روزه پرداخت کردم هنوز وصل نشده مادرم هم مریضه و باید دائما خبر سلامتی ش رو بگیریم
واقعا متأسفم برای خودمون با داشتن این مخابرات . زنگ زدن اگه پول قبض رو پرداخت نکنید ۲۴ ساعته قطع میشه بلافاصله پرداخت کردم ولی تلفن رو قطع کردن . نه ۲۰۲۱ نه ۱۸۱۸ ۹جوابگو نیست .تکلیف این پولی که از حساب ما رفته و به هیچ جا حساب نشده چیه چرا کسی پاسخ گو نیست
سه روزه از طریق همراه کارت قبض تلفن رو پرداخت کردیم ولی هنوز اینترنتمون وصل نشده با ۲۰۲۰ هم تماس میگیریم انقدر پاسخگو ها تند و به دور از ادب جواب مشتری رو میدن که ادم نمیدونه چی بگه
اقا اگه ما بخواهیم با پیام قبض نگیریم و برای گرفتن قبض کاغذی درخواست کنیم وبا قطع هزاران درخت موافقت کنیم واز دست بی لیاقتی مخابرات و ندانم کاریهاش راحت بشیم چکار باید بکنیم بابا اعصابمون خورد شد برای چندر قاز واقعا خجالت اوره ادعای مخابرات پیشرفته