صبح بلند میشم میبینم بعد سه ماه یه قبض اومده،و ظهر نشده قطعش کردن،منم که پرداخت کردم ولی الان ۳۶ ساعت از پرداخت گذشته وهنوز وصل نکردن،جالبیش اینه که ما روش پس پرداخت وای فای رو انتخاب کرده بودیم،معلوم نیست چرا وقتی هنوز یک ماه مونده که اینترنتمون تموم شه،هزینش رو سریع کشیدن رو قبض،منم یه عالمه امتحان میانترم دارم و اینترنت نیست،دیگه من چی بگم
من دو بار پرداخت کردم یکبار از طریق سامانه ۲۰۰۰ ظاهرااسمش سامانه غیر حضوری. وصل نشد و چون عجله داشتم یکبار هم از طریق سامانه مخابرات من پرداخت کردم با شماره پبگیری و کامل !!!! جالبه الان سامانه ۲۰۰۰ بازم میگه پرداخت کن
ولی متاسفانه هنوز قطع !! یعنی وصل انی تلفن چقد سخته !!
هنوز واسه پرداخت قبض تلفن باید بریم توی صف بانک وایسیم. غیرحضوری پرداخت کردم الان تلفن قطع کردن. با تمام دنیام سر جنگ و دعوا دارن و ادعاشونم از عرش گذشته. واسه یه پرداخت غیر حضوریم اینجوری ناهماهنگن. این کارام عمدیه. فقط واس خالی کردن جیب مردمه. هزینه قطعو وصل و پرداخت دوبازه قبض پرداخت شده.
این همه پول اضافی میگرن یه سامانه درست حسابی نمیزارن پول قبض پرداخت کردم وصل نمیشه . حداقل بدهی بالای ۳۰۰۰۰۰ هزارتومان قطع کنید
تو ای شرایط کرونایی نذارید مردم بیشتر بگیرن اینا همش حق الناس هست
سلام من مستاجرم صابخونه باهزار بار زنگ زدن بعد از ۴ماه قبض مستاجر قبلی رو پرداخت کرده چون خط قطع بود حالاکه پرداخت کرده خط وصل نمیشه خواهشا غیر حضوری وصل کنید صابخونه بخاطر من از کارش نمیزنه حضوری پیگیری کنه
سلام
بعد از پرداخت قبض باید به مرکز مخابرات محل مراجعه کنید برای وصل شدن تلفن و شماره گیری 2021 و ارتباط مردمی و این مسخره بازیهایی که راه انداختن هیچ سودی نداره. الان تو این وضعیتی که بچه ها با اینترنت کار دارن و درس میخودنند نباید مخابرات بدون هشدار و بیرحمانه تلفن رو قطع کنه و وصلش رو منوط به مراجعه به مخابرات کنه و من که کارمند هستم از کارم بیفتم و برای وصل تلفن یک ساعت تو نوبت باشم. ضعیفترین سیستم اداری کشور تو ادارات دولتیه که هیچ نظارت و برخوردی با ضعفهاشون نمیشه.
خیلی راحت میتونستن بعد از پرداخت تلفن رو مستقیماٌ وصل کنند و نیازی به مراجعه حضوری تو این اوضاع کورونا نباشه
ولی متاسفانه هنوز قطع !! یعنی وصل انی تلفن چقد سخته !!
تو ای شرایط کرونایی نذارید مردم بیشتر بگیرن اینا همش حق الناس هست
چه معنی داره بدهی پرداخت شده و بعد از یک هفته هنوز خط قطع
بعد از پرداخت قبض باید به مرکز مخابرات محل مراجعه کنید برای وصل شدن تلفن و شماره گیری 2021 و ارتباط مردمی و این مسخره بازیهایی که راه انداختن هیچ سودی نداره. الان تو این وضعیتی که بچه ها با اینترنت کار دارن و درس میخودنند نباید مخابرات بدون هشدار و بیرحمانه تلفن رو قطع کنه و وصلش رو منوط به مراجعه به مخابرات کنه و من که کارمند هستم از کارم بیفتم و برای وصل تلفن یک ساعت تو نوبت باشم. ضعیفترین سیستم اداری کشور تو ادارات دولتیه که هیچ نظارت و برخوردی با ضعفهاشون نمیشه.
خیلی راحت میتونستن بعد از پرداخت تلفن رو مستقیماٌ وصل کنند و نیازی به مراجعه حضوری تو این اوضاع کورونا نباشه