آقای مسئول وسط این دروغهاتون لطفا یه حرف راست هم بزنید.
قبض رو پرداخت کردم.
با تلفن به شماره ۲۰۲۱ تماس میگیرم میگه : 《مشترک گرامی تا پرداخت قبض آبونمان خود قادر به تماس نمیباشید》. واقعا خاک بر سرتون با سیستم تلفنتون.
الان عصری هست که میشه زیر ۵ دقیقه تتر یا هر ارزی رو توی دنیا از حسابی به حساب دیگه جابجا کرد بعد شما دانشمندان هنوز نمیتونین سامانه برخطتون رو کنترل کنین.
میخواین جهان رو هم مدیریت کنین.
با سلام
ما تلفنمون قطع شد از طریق سایت مخابرات پرداخت کردیم گفتیم شاید زود تر وصل کنند اما خبری نشد با ۲۰۰۰ پرداخت کردیم بدتر از سایت بعد گفتن واسه پیگیری شماره ۲۰۲۱ تماس بگیرید که اونم فقط بعد ۱۰ دقیقه ثبت میشه و بازم هیچ خبری نمیشه در نتیجه پرداخت میکنیم وصل نمی شود قطعی اینترنت نیز به همراه دارد و بعد این همه هزینه و منتظر ماندن باید یه روز زمان بگذارید به مخابرات بروید واقعا متاسفم !!!!
همش دروغه ۲۰۲۱ هم دروغه فقط میگه تحت بررسی میباشد واقعت خجالت داره بخاطر ۱۶۷۰۰ تومان تلفن کا یکطرفه شده خب وقتی پیامک نمیدین گناه ما چیست پس قبض کاغذی صادر کنیم
ینظرم ،بی خودترین و نامرتب ترین مرکز همین مخابرات است. با وجود داشتن این همه امکانات که دراختیار دیگر نهادها قرار نی دهد خودش دریغ می کند که استفاده کند. کوزه گر از کوزه شکسته آب می خورد. چرا ۱-بچه حقی مخابرات بخودش اجازه می دهد برای پس از گذشت چند روز از بدهی ۱۰ -۱۵ هزار تومانی ، تلفن را قطع کند؟
۲-پس از پرداخت سیستم مخابرات باید طوری تنظیم گردد که بطور اتوماتیک وصل شود، چرا همچین امکانی وجود ندارد؟
۳-شماره تلفن داده شده هم پاسخگونمی باشد و ما را به مرکز امور مشترکین ارجاع می دهد. چرا؟ مگر شعار نمی دهید که فعالیت حضور را در مراکز کم کنیم ؟ پس جی شد ؟ چرا این همه نا مرتب و بی مسئولیت به وقت و کار مردم؟!!!!!
من دیشب بدهی ۱۲۷۰۰تومان بدهی رو از طریق #1* واریزکردم ولی بازهم اعلام بدهی میکنه و شمارهای برای پاسخگویی و وصل تلفن وجود ندارد
چرا مخابرات باید زمینه اعتراض مردمی و بدگویی و بدبینی رو فراهم کند
چرا شمارهای رو برای اطلاع یافتن از واریزی و پاسخگویی مردم اعلام نمیکند
بنده پرداخت کردم وصل نشده و ۲۰۲۱ را هم با موبایلم گرفتم جواب نمیدهند . فقط بخاطر ۱۰ هزار تومان آخه این چکاری میکنید قطع میکنید چند سال پیش به این روال نبوده لطفا ترتیب اثر بدهید
همش دروغ وچرت الان چند روز چندرغاز بدهی رو پرداخت کردیم ولی هیچ کجا جوابگو نیستن
لعنت به همشون
قبض رو پرداخت کردم.
با تلفن به شماره ۲۰۲۱ تماس میگیرم میگه : 《مشترک گرامی تا پرداخت قبض آبونمان خود قادر به تماس نمیباشید》. واقعا خاک بر سرتون با سیستم تلفنتون.
الان عصری هست که میشه زیر ۵ دقیقه تتر یا هر ارزی رو توی دنیا از حسابی به حساب دیگه جابجا کرد بعد شما دانشمندان هنوز نمیتونین سامانه برخطتون رو کنترل کنین.
میخواین جهان رو هم مدیریت کنین.
ما تلفنمون قطع شد از طریق سایت مخابرات پرداخت کردیم گفتیم شاید زود تر وصل کنند اما خبری نشد با ۲۰۰۰ پرداخت کردیم بدتر از سایت بعد گفتن واسه پیگیری شماره ۲۰۲۱ تماس بگیرید که اونم فقط بعد ۱۰ دقیقه ثبت میشه و بازم هیچ خبری نمیشه در نتیجه پرداخت میکنیم وصل نمی شود قطعی اینترنت نیز به همراه دارد و بعد این همه هزینه و منتظر ماندن باید یه روز زمان بگذارید به مخابرات بروید واقعا متاسفم !!!!
۲-پس از پرداخت سیستم مخابرات باید طوری تنظیم گردد که بطور اتوماتیک وصل شود، چرا همچین امکانی وجود ندارد؟
۳-شماره تلفن داده شده هم پاسخگونمی باشد و ما را به مرکز امور مشترکین ارجاع می دهد. چرا؟ مگر شعار نمی دهید که فعالیت حضور را در مراکز کم کنیم ؟ پس جی شد ؟ چرا این همه نا مرتب و بی مسئولیت به وقت و کار مردم؟!!!!!
چرا مخابرات باید زمینه اعتراض مردمی و بدگویی و بدبینی رو فراهم کند
چرا شمارهای رو برای اطلاع یافتن از واریزی و پاسخگویی مردم اعلام نمیکند
۲۰۲۱ بگیرید بعدش گزینه ۷ و شماره تلفن ثابت و با کد شهرستان خودتون وارد کنید بعد هم وصل میشه
مسخره ها