نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۸
من فکر میکنم با ورود جوانان با غیرت و با سواد و اخراج بی کفایت های که مانع رشد این صنعت شدند, مشکل خودرو و تولید با کیفیت حل شود
Mexico
ناشناس
۰۱:۱۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۸
چی شد
Iran (Islamic Republic of)
واقع بین
۰۰:۴۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۸
یکی نیست از این کارشناسان محترم سوال کنه خودشون چه خودرویی سوار میشن...
آیا واقعا خودروی آنها ایرانیست یاخارجی ؟
Iran (Islamic Republic of)
اهل تبریز
۰۰:۳۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۸
آقایون ما حمایت از تولید داخلی را - فقط در این فقزه - نمی خواهیم . بگذارید با واردات - البته عاقلانه و مقتصدانه - تولیدات داخلی را به چالش بکشیم و آنها را مجبور به بهبود کیفیت بکنیم تا بدانند که مجبورند و گرنه نمی فروشند . لطفا ... لطفا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۸
متاسفم به صنعت خودروسازی
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۰۰:۲۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۸
ای کاش اینقدر که به فکر خودرو سازان بودن به فکر مردم بیچاره هم بودن!
حمایت از خودرو سازی هم حدی داره
ابدی که نباید باشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۸
آخه این خودروسازی بی در و پیکر چی تحویل مردم داده این چند دهه که با موقعیت خوبی که از تحریم ها میتونست نصیب خودش کنه کلاهبرداری و دزدی برخی از سوابقش هست . آدم خواب میشه بیدار کرد اما آدمی که خودش زده به خواب نه اگه میخواستم پیشرفت کنن میتونستن کم زمان نداشتن .مگه چی هستن که واردات بخواد این خودروهای بنجول را تضعیف کنه وارد نکرده تضعیف هستن .فلز اگه احساس داشت به خاطر تبدیل شدنش به انواع پراید ها و سمند و پژو خون گریه میکرد بترسید که روز قیامت فلز اسراف شده به شکل پراید جلوی شما را بگیره البته اگه این متن باشگاه خبرنگاران بدونه دستکاری حقیقتا منتشر کنه
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۰۰:۲۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۸
این خوروسازان خون مردم را میمکیدن حالا واردات خیانت به کشور است .آن زمان که بی کیفیت ترین خودرو را به مردم واگذار می کردید چی شد پس؟!