داشتن يا نداشتن گوشي هوشمند اصلاً ربطي به سواد نداره آقا!! بنده دكتراي زبان شناسي دارم گوشيمم ساده است چون هيچ علاقه اي به گوشي هوشمند ندارم.متأسفانه مسئولين برنامه هايي كه پياده مي كنند هيچوقت جامع نيست كه تمام اقشار جامعه را شامل بشه
بعد از چند بار عملیت رمز یکبار مصرف میگه رمز اشتباه است و به باجه معرفی کنید.چهارمین بار هستش که میرم بانک و مجددا رمز میگیرم.بانک ملی خواهشن اصلاح کنید.
چرایه برنامه واحدبرای همه بانکهاتهیه نشده اینهمه برنامه رونصب کنیم گوشی پرشده که،هربارمسئولین بی کفایت کاری انجام میدن دردسرش برای مردمه مدیریت صحیح رو چراازکشورهای پیشرفته یادنمیگیرین
اقا چرا مردم اذیت میکنید کلی دستور عمل برای رمز اونم هر بار بخوایم اینترنتی خرید کنیم وقت ملت چرا هدر میدید باید یک جزوه دستور عمل بخونم تا هر بار رمز بگیرم
دوستان ببنید چقدر ما عقب هستیم که حتی نشده یک سیستم پویا و یک پارچه برای تمام بانک ها درست کنند از این پس برای خرید کالا با اینترنت باید از ده اپلیکیشن مختلف استفاده کرد این خنده دار نیست
اینطوری اگر کسی موبایلش رو گم کنه یا ازش بدزدند تمام کارت هاش خالی میشه ! .لطفا یک اطلاع رسانی هم بکنید که اگر موبایل کسی گم یا دزدیده شد چکار باید بکنه ؟ . لطفا تا قبل از پایان ماه این موضوع رو به مردم اطلاع رسانی کنید . با تشکر
من که ازش راضی ام.
مگه رضایت مشتری ملاک نیست؟
30 میلیون تراکنش
کافیه 3 میلیون پیامکی باشه یعنی 60 میلیون روزانه
ماهی 1800 میلیارد تومن