عزیزان مثل روز روشنه. عزیزانی که موشک میسازندبرای خاک وطن، ناموس کشورشون جان ومالشون رامیزارند کف دستشون.اما عزیزان خودروساز برای جیب های مبارکشون از جان ومال مردم میگذرند.....
نهضت مطالبه از مديريت شكل گرفته و در حال بلوغ است.
صدر و ذيل جامعه تلاش مي كند و مديريت مياني مانع توسعه است.
كارگر و مردم تلاش مي كنند و اسناد بالادستي هم به درستي را را نشان مي دهد. مديريت مياني مانع جهش و حركت به سمت اهداف توسعه شده است.
در دنیا تولید کنندگان تابع مصرف کننده هستند و در ایران مصرف کننده تابع تولید کننده. انحصار برای مردم توفیق اجباریه و برای فرقون سازان بهشت برین. اگه انحصار رو بردارن با کمبود ذخایر ارزی تاوان میدیم واگه بر ندارن با جان دادن در فرقون های گران قیمت تاوان میدیم. این یه بازی دو سر باخته.
در ادامه گفتار شما من هم این را بیافزایم که در عوضش قیمت خودروهای تولید داخل نسبت به هم رده های خارجیشان چند برابره پس بحث پیشرفت نکردن صنعت خودرو داخلی به خاطر قیمت پایین خودرو صد در صد نپذیرفتنی است و گویا گویند مطلب قصد فضا سازی برای افزایش قیمت را داشته .
برای دفاع از کشور موشک می سازند نه برا ی سود
در حالیکه در خودرو سازی ما اول سود مفت دوم سود سوم سود بعد تیراژ بالا و کیفیت پایین با قیمت بالا برای مردم
خدمات مشتری خیلی ضعیف عمل میکنند .حتی حرف زدن هم بعضی هاتون بلد نیستند .چرا از اسم آقا و خانم استفاده نمی کنند .پدر . مادر .دخترم .پسرم .حاج آقا . خانم
سلام- باز دوباره داغ دل مردم رو تازه کردید!!! این هم سوال داره ؟؟؟ - تا وقتی مدیر ان خرفت وخودباخته و منفعت طلب و مافیا بر صنعت خودرو سازی مملکت چنبره زده همینه....-ولی در صنایع نظامی به جوانهای متعهد, متخصص و انقلابی اطمینان کردند و جواب گرفتند.
ماشین سازی هدف شون موقتی است در صورتی باید بلند مدت باشد .از دست دادن یک مشتری بخاطر کیفیت بدش .باعث از دست دادن تمام مشتری ها میشه . بخاطر تبلیغات دهن به دهن
باید جدی گرفته شود
با وجود تحريم صنايع فلزي ايران هنوز شاهديم ورق فولادي كه به خودرو ساز ميدن چقدر گرون هست...دولت هم نظارت نداره اگه ورق خودرو ارزون باشه ميشه تا40 درصد خودرو رو ارزون كرد به شرطي كه دولت اين كار رو بكنه
یک دودوتا چهار تای واقعی وساده داره توی صنعت موشکی کسی به دنبال سودجویی ورانت خواری ودلال بازی نیست وبرای رضای خدا کار می کنن توی صنعت خودرو برعکسه و مانعی هم برای سودجویی و رانت خواری و دلال بازی وجود ندارد البته هر کجا توی صنعت واقتصاد مشکل هست همین دودوتا چهار تای ساده وجود داره و مانع نشدن از این امور هم بخاطر گره خورده عوامل قدرت وثروته
صدر و ذيل جامعه تلاش مي كند و مديريت مياني مانع توسعه است.
كارگر و مردم تلاش مي كنند و اسناد بالادستي هم به درستي را را نشان مي دهد. مديريت مياني مانع جهش و حركت به سمت اهداف توسعه شده است.
در حالیکه در خودرو سازی ما اول سود مفت دوم سود سوم سود بعد تیراژ بالا و کیفیت پایین با قیمت بالا برای مردم
صنعت خودرویی به دنبال واردات و مونتاژ
خوب معلومه چی میشود
باید جدی گرفته شود