قراره یه ارابه مرگ دیگه وارد بازار کنن اصلا توجه کردن تیبا به عنوان یه خودرو برقی ایرودینامیک نیست و اینکه باتری و به اون سنگینی جلو ماشین گذاشتین ماشین هنگام دور زدن صاف میره دره اصلا همه اینا به کنار کجا شارژش کنیم این ماشین با این باتری کوچک نیازمند شارژ در هر سه ساعت است اگه حساب کنین میبینین که هزینه شارژش از سوخت گرانتر در میاد تازه کجاش ایرانسل ما غیر از بدنه توانایی تولید کدام بخشش رو داریم و اینکه این همه قطعات خارجی توش بکار برده شده قیمتش رو چقدر میکنه این یه پراید دیگه در بخش ماشین های برقی است که چند ماه بعد از تولید التماس میکنن که تولیدش رو متوقف کنید.
اولین خودروی الکتریکی ایرانی متعلق به " آقای جمشید آرین " بوده که چون جزء لابی های شون نبوده ، به جای حمایت ، مقابلش ایستادند ،، با جستجوی نام وی در اینترنت و برنامه ثریا می توانید به مقالات با ارزشی دست یابید اگر تا حالا حذفش نکرده باشند