این ها فقط تبلیغاته موتورش و باطری چینیه.شاسی هم که ۲۰۶
ماشین۲۰%ایرانیه.
از نظر فنی مثل این میمونه پیکان رو بخوای جای بنز می باخ به مردم بدی.
رفتار وزیر صنعت و معاونانش شرم آور و مسخره است.
کاش به برادران چینی میگفتید رو موتورش به زبان پارسی بنویسن ساخت ایران تا به زبان انگلیسی دوستان عزیز کاش اطلاعات کافی میداشتین که چین به هر اسمی تولید میکنه حتما نباید انگلیسی باشه میتونه چینی باشه یا فارسی یا ترکی یادتون باشه تو چین کار نشد نداره
شما تو پراید که چند سال هست موندین من خودم پراید کره ای داشتم اشتباه کردم فروختم که نو بخرم دیگه از پا افتادم بس که در نمایندگی رفتم حالا خودرو برقی میخوان درست کنن
سر رشته انچنانی ندارم اما هرچی فکر کردم دیدم خودرو تمام برقی چرا باطری ۶۵امپر اتمی صبا باطری داشت چون خودرو برقی که دیگه باطری ۶۵امپر لازم نداره برا روشن شدن موتور برقی با استارت یه منبع برق باطری بزرگ داره که سوییچ باز کنی موتور برقی روشن میشه.
موتور های خودرو های برقی روشن نمیشن .کارکردشان دقیقا مثل باتری و آرمیچر هستش که یه کلید اضافه کنید میتوانید جریان برق رو قطع و وصل کنید .با زدن کلید(سویچ ) جریان برق وصل شده و آرمیچر( موتور )میچرخه.
بر خلاف موتور های درون سوز که موتور مدام روشنه و صفحه کلاچ ابزار کنترل سرعت و انتقال نیروی چرخش دور موتور به گیربکس هستش (سرچ موتور های درون سوز)
ای بابا ماشین برقی اولین ماشینی بود که درسال 2012 به بازار آمد به نام تالاسما هفت ساعت شارح میشه و تا 420 کیلومتر هم میتونه برده این را هم بدانید که شرکت هفت سال برای این ماشین گارانتی گذاشته تمام وسایل اون را فقط صاحب ماشین باید خودش ماشین را هرشب شارژ کنه وگرنه همه کارها به عهده شرکت است امسال بود اگه دیده باشید ویا از رسانه ها شنیده باشید یک زوج از کره بود انگار با ماشین برقی به ایران آمده بودند و از آنها داشتند گزارش تهیه میکردند
پس باید ارزونترین ماشین باشه
ماشین۲۰%ایرانیه.
از نظر فنی مثل این میمونه پیکان رو بخوای جای بنز می باخ به مردم بدی.
رفتار وزیر صنعت و معاونانش شرم آور و مسخره است.
بر خلاف موتور های درون سوز که موتور مدام روشنه و صفحه کلاچ ابزار کنترل سرعت و انتقال نیروی چرخش دور موتور به گیربکس هستش (سرچ موتور های درون سوز)