من نمی دونم آقایونی که ادعای فنی بودن دارند چطور فکر کردن که ذرات براده فلزات از فیلتر روغن عبور می کته و دوباره به مسیر روغنکاری موتور برمی گرده!؟ اگه اینطور بود که دیگه به اون فیلتر نمی گفتن!
سلام.سال نو مبارک.
اگه خواستید آهن ربا استفاده کنید، سعی کنید کوچک باشه.
برادر من توی کارتر کامیونش آهنربای بلندگو گذاشته بود،بعد از مدتی لنگرهای میل لنگ مغناطیس شده بود که خطرش خیلی زیاده.
با سلام
قطعات متحرک موتور فقط از جنس فولاد نیست که آهنربا آنها را جذب کنه .با این حال شرکتهای سازنده خودرو پیچ کارتر راکه پایینترین محل جمع روغن ورسوبات هست آهنربایی درست میکنن که همون کار رو با کارایی با لاتر انجام میده .
اولا مردم ما مروم مبتکری نیستند
دوم این مربوط به موتور های قدیمی بود که بدنه آنها چدنی بود
موتور های فعلی جنس بدنه سیلندر و پیستون آلومینیوم هستش و آهن ربا اثری در جذب فلزات غیر آهنی ندارد.
سلام
علت استفاده از اهن ربای نئودمیوم قوی در تمام ورودی های اب بنزین و روغن و گازوئیل در موتور .اتومبیل.منازل.گاز .ابیاری مزارع . دستگاه تصفیه آب و هوا و یونیزاسیون انها کاملا اسبات شده علمی است و با مراجعه به سایت خای مختلف و مقالات میتونید کسب اطلاع کنید پس مسئله مرتبطی است و فقط محل قرار گیری اهن ربا باید ازمایش شود تا در جای درست قرار گیر
دوستان پاینده باشید
سلام دوستان
در زمان فعلی تمام پیچ کارتل که محل تخلیه و خروج روغن کارکرده هست دارای خاصیت آهنربایی هست و تمام تعویض روغنی ها وقتی باز کنند ناخداگاه مقداری تراشه فلزی با اون پیچ بیرون میاد و اون نفر مجبور میشه با دستمال اون براده ها رو جدا کنه پس جای نگرانی نیست این مسئله حل شدست
از همه دوستان پاینده باشید
اولا در کارتل روغن اهن ربا وجود داره. دوما روی در قالپاق یه یه سنسور وجود داره که اهنربایی هس. اونم حذب میکنه . سوما اگه نیاز بود خو شرکت سازنده در محل فیلتر قرار میداد
اگه خواستید آهن ربا استفاده کنید، سعی کنید کوچک باشه.
برادر من توی کارتر کامیونش آهنربای بلندگو گذاشته بود،بعد از مدتی لنگرهای میل لنگ مغناطیس شده بود که خطرش خیلی زیاده.
قطعات متحرک موتور فقط از جنس فولاد نیست که آهنربا آنها را جذب کنه .با این حال شرکتهای سازنده خودرو پیچ کارتر راکه پایینترین محل جمع روغن ورسوبات هست آهنربایی درست میکنن که همون کار رو با کارایی با لاتر انجام میده .
دوم این مربوط به موتور های قدیمی بود که بدنه آنها چدنی بود
موتور های فعلی جنس بدنه سیلندر و پیستون آلومینیوم هستش و آهن ربا اثری در جذب فلزات غیر آهنی ندارد.
علت استفاده از اهن ربای نئودمیوم قوی در تمام ورودی های اب بنزین و روغن و گازوئیل در موتور .اتومبیل.منازل.گاز .ابیاری مزارع . دستگاه تصفیه آب و هوا و یونیزاسیون انها کاملا اسبات شده علمی است و با مراجعه به سایت خای مختلف و مقالات میتونید کسب اطلاع کنید پس مسئله مرتبطی است و فقط محل قرار گیری اهن ربا باید ازمایش شود تا در جای درست قرار گیر
دوستان پاینده باشید
در زمان فعلی تمام پیچ کارتل که محل تخلیه و خروج روغن کارکرده هست دارای خاصیت آهنربایی هست و تمام تعویض روغنی ها وقتی باز کنند ناخداگاه مقداری تراشه فلزی با اون پیچ بیرون میاد و اون نفر مجبور میشه با دستمال اون براده ها رو جدا کنه پس جای نگرانی نیست این مسئله حل شدست
از همه دوستان پاینده باشید