نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۰۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من خودم یک صنعتگر هستم. خودرو سازها دارن تو بازار قطعاتشونو با نازل تمرین قیمت ها تولید میکنن و مثلاً قطعه ای که از ما حدود۲۰,۰۰۰ تومان خریده میشه و فقط با بسته بندی ایساکو یا غیره بین ۸۰تا ۱۰۰هزلرتومان به مردم فروخته میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
بانام خدا
من یک طرحی می دهم بخش حصوصی هرکس یک کارگاه منتاژ ویا خود همان کارگاه هم تولید لوازم یا بخرد مانند لولزم خانگی و از بخش دولتی بیرون و به بخش خصوصی و همین دو شرکت را بخش بخش کوچک شود و به همان کارگران و دیگران واگذاری شود و هر شرکتی بهتر خورو تولید منتاژ کرد مشتری بیشتری داشته باشد
Iran (Islamic Republic of)
بشناس
۱۱:۵۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
مسئولین که بهتربگوییم محصولین خودروسازهاوووفقط به زروزیوروخودروی خانوده ی خودتان نگاه کنیدوازملت ایران بویژه ندارهاخجالت بکشید
Iran (Islamic Republic of)
مردم اگاه ایران اسلامی
۱۱:۴۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
1-درخودروسازی هرکس می ایدمیگویندضررکرده ایم ومی کنیم ولی اول باحدود1000مترزمین شروع کردند داشتندوالان سروته زمین وساختمانهایشان به حساب وکتاب نمی گنجدویکی ازمارخورده وافعی شده هاهستند.
2-مثال دوم مرغداران 98درصدشان باچندمرغ وتخم مرغ شروع کرده اندالان اکثرزمینهای خوب وساخمانهای خوب درایران وخارج مال انهاست.ولی وقتی صحبت ناله می کنند، و و و-------ووای به حال مردم عادی.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۰:۳۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
از نظر هر تولید کننده ای سود محدود شده ضرر به حساب میاد و تولید کننده تنها به سود بی نهایت راضی میشه . برای مثال پراید ۵۰۰ میلیونی هم از نظر تولید کننده ضرر به حساب میاد ، همینطور پراید ۹۰۰ میلیونی و الا آخر . تنها چیزی که طمع تولید کننده را کنترل و اونا وادار می کنه به سمت تولید بهینه تر بره وجود رقیبیه که می خواد بازار را از دستش بگیره و سود بی نهایت اون را به سمت صفر میل بده و در نتیجه یک تولید کننده سود محدود شده را به سود صفر ترجیح بده ، به قول گفتنی کاچی به از هیچی . خدا را شکر که در ایران هیچ رقیبی برای دو خودرو ساز بزرگ وجود نداره که بخواد اونا را از سود بی نهایت منصرف و به سود منطقی و محدود راضی کنه و یا وادار بشن که روند تولید را بهینه کنند و از مخارج اضافی بکاهند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
آیا بیل گیتس در آمریکا و ماتسوشیتا مالک شرکت ناسیونال در ژاپن ... تنها یک سرمایه دارند یا مدیرانی لایق و خالقان ثروت برای جامعه ؟ ... ما در ایران چند نفر مثل آنان در عرصه تولید و صنعت داریم ؟...اگرچه ورود انبوهی از شمش های طلا و پول با تولیدات صنعتی به حساب یک فرد حتی به گفته خود آنان نوعی بی عدالتی است اما باید نظام اقتصادی جهانی را اصلاح و یک نظام نو و پویا را در ایران ایجاد و به جهان ارائه داد...
-
ناشناس
۱۰:۲۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
"قیمت‌گذاری در همه جای دنیا بر اساس عرضه و تقاضا صورت می گیرد" در بازار آزاد درست است نه در بازار انحصاری اجازه بدهید خودرو های چینی، کره ای، ژاپنی، اروپایی وارد بازار شوند بعد بر اساس عرضه و تقاضا قیمت گذاری کنید
اگر بازار انحصاری است برای حمایت از تولید داخلی باید باتکیه بر دانش و توان داخلی بهره وری را افزایش داده و قیمت تمام شده را کاهش داد و کیفیت را افزایش داد
تا کی باید جور مدیران کار نابلد و مافیای خودرو را مردم بدهند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۱۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
راست میگن یه سانروف و یه صندوق به ۲۰۷ اضافه کردن ازامکاناتش کم کردن و فنیش هم که به بی کیفیت ترین درحد خودش رسیده بعداومدن ۲۰۰میلیون کشیدن روی قیمت!!!
کدوم کیفیت
کیفیت تمامی خودروهای داخلی ازسال ۸۷ به بعدبه پایین ترین حدخودش رسیده برای چی افتخارمیکنین
باسه اینکه یه داشبورد و یه پخش تصویری ساخت خارج بهش اضافه کردین،؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا شما که همهً اقتصادمان را با خارج مقایسه میکنید نم یایید روش خرید و فروش و تولید خودرو را با جهان مقایسه نمیکنید تنها راه نجات از این بحران آزاد سازی واردات خودرو های کم مصرف خارجی است ولاغیر چون الان خودروسازان ما تبدیل به غول سرمایه دار شدند وکسی جلودارشون نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
۱- شما قطعه ها را سرهم بندی میکنید و چندین برابر قیمت تمام شده میفروشید.
۲- قطعه های وارداتی خودرو( قطعات منفصله خودرو) بدون مالیات و عوارض گمرکی است.
قطعه ساز داخلی هم که وضعیتش معلوم است کلی طلبکار شماست و هر وقت خواستید قطره ای از طلبش را میدهید.
۳- پول مردم را میگیرید و بجای سرهم بندی قطعات در جاهای مختلف سرمایه گذاری میکنید و سودی سرشار میگیرید .
۴- ارز دولتی میگیرید و با آن لوازم آرایشی و خانگی وارد میکنید ( خبرهای بدون پیگیری سالهای گذشته)
۵-...........
۶-..........
اگرقیمت به صرفه نیست و ضرر میدهید پس پایان هر سال و هنگام تعویض مدیریت به مدیر عامل و هیئت مدیره از چه منبعی پاداش های میلیاردی میدهید.
البته نگران نباشید به بهانه پیش فروش عیدفطر مثل سایر مناسبتهای گذشته تعداد زیادی ساده دل زود باور بازهم گول خورده و ثبت نام میکنند و شماهم به ما بخندید و با پول ما بهترین خودرو روز دنیا را پلاک ملی کرده در اختیار نوجوانان و جوانان خود قرار دهید
Iran (Islamic Republic of)
یوسفی فرد
۰۹:۳۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
صرف نداره خب تعطیلش کنید والله همه ی مردم دعاتون میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
تنها راه رشد و جهش اقتصادی و رشد صنعتی استفاده از سهام خرد مردم و شریک کردن مردم در سودهای بزرگ تولید و بورس و ایجاد شفافیت و عدالت در سود سهام و حذف ربا از بانکهاست پول پاک همچون تزریق خون شفاف به اقتصاد جامعه است و به اقتصاد جامعه جان می بخشد و غیر شفاف بودن و جریان پول اقتصاد هر جامعه ای را بیمار و روح و جسم جامعه را بیمار و تباه می کند و این تنها بخش کوچکی از پازل توسعه است ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
مشکل صنعت خودروسازی ما استخدام افراد سفارشی و فاقد صلاحیت - خلاقیت و دانش کافی است افرادی که فقط یک میز میخواهند یک کامپیوتر و یک حقوق بسیار بالا بدون هیچ مسئولیت در قبال کارهایشان ... واین یعنی پر هزینه کردن تولید شبه خودرو در ایران ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
به صرفه نیست؟ این خودرو سازی ها رو سپاه بگیره تحویل و از این ها بگیره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۰۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من خودم یک صنعتگر هستم. خودرو سازها دارن تو بازار قطعاتشونو با نازل ترین قیمت ها تولید میکنن و مثلاً قطعه ای که از ما حدود ۲۰هزارتومان خریده میشه و فقط با بسته بندی ایساکو یا غیره بین ۸۰تا ۱۰۰هزارتومان به مردم فروخته میشه. در صورتی که تو کشورهای همسایه خودروهایی صدها برابر بهتر از محصولات این شرکت های داخلی به قیمتی کمتر به مردمشون ارائه میشه
پس چرا برای اونها میصرفه برای این حضرات نمیصرفه؟!!!!
۱۲۳۴