آقا جون بازم که دارین به اسم لطف به ملت...........
قیمت خرید مصرف کننده در همین افغانستان همسایه 18000 دلاره چه بنزایی نگاهش لذت داره. 18هزار دلار نه 40هزار یورو که اونم وقتی وارد شه میشه 400هزار یورو دست راننده زحمتکش این مملکت میخوایم بدیم حتما........ آقا اگه واقعا طرحتون رانت نداره مجوز واردات به همه بدین تمام رانت تمام میشه اولین شرط رانت انحصاری مختلف که میزارین.
سلام خواهش میکنم فکری به حال رانندگان بکنید که بعد چنیدین سال هنوزم شوفری یه عده که نه گواهیناهشو دارن نه ارتباطی به این سنفو دارن میکنیم لطفا سازمان باگرفتن سند منزل هردو راننده ای رو یک دستگاه بده بصورت قسطی باتشکر جوادافروشته راننده 10ساله جاده وبیابون
اگر واقعا به فکر نوسازی کامیون وناوگان حمل ونقل هستید دست دلالان ونااهلان را از طرح مذگور کوتاه کرده و با دست انجمن رانندگان و مشارکت خود راننده انجام شود ر غیر اینصورت با مشارکت نا اهلان این کار غیر ممکن ولاعلاج خواهد شد چون کامیونهای وارداتی به چندین برابر به راننده پیشنهاد خواهد شد ورانندگان قدرت خرید آن را نخواهند داشت که کامیون خود را تعویض کنند.یک سوال فنی چرا به راننده اجازه داده نشده خودش لااقل یک دستگاه کامیون وارد کند
باسلام وخسته نباشید تکلیف رانندگانی که هوشمندفعال دارن وچندساله کشنده خودشونو تو ارزونی ازدست دادن که بنده یکی از اون افراد هستم چیه ؟ لطفا خواهشن تدبیری بی اندیشید که ماها دوباره صاحب ماشین شده وبرای کشورمون تلاش کنیم و خودمون هم از بلاتکلیفی نجات پیدا کنیم لطفا جواب دهید ممنون
ای بابا چ خبره کامیون دویست ملیون شده سه ملیارد، کی باید بپرسه از این ها، چرا قیمت رفته بالا، مگه طلا کار کردن، باید بیاد ب قیمت اولش تورو خدا نخرید پبت نام نکنید تا بیارن پایین
میشه بگید کدوم قانون مکتوب شده در این ده سال در مورد خودرو چه سنگین چه سبک به نفع مردم دموم میشه؟؟؟ میشه قیمت خودرو مثل سوخت جهانی بشه. هر روز خبر بیست و سی میگفت بنزین ارزونه الان میگه خودرو اف اچ دویست تومنی یک و نیم ملیارد شده؟؟؟
باسلام.ما در سال 95برای ماشین تریلر در طرح ماشین فرسوده ک به سورط اوراق بود ثبت نام کردیم ک16میلیون بابت اوراق دادیم بعد تحریم شد ماشین گرون شد شرکت پول بیشتری خواست نداشتیم مولو پس دادن و پول ارواقو ندادن و اوراق از بی رفت حالا چرا نباید به بقیه بدون ماشین فرسوده از این ماشنا ندن البته به پایه یک ها بدن.
قیمت خرید مصرف کننده در همین افغانستان همسایه 18000 دلاره چه بنزایی نگاهش لذت داره. 18هزار دلار نه 40هزار یورو که اونم وقتی وارد شه میشه 400هزار یورو دست راننده زحمتکش این مملکت میخوایم بدیم حتما........ آقا اگه واقعا طرحتون رانت نداره مجوز واردات به همه بدین تمام رانت تمام میشه اولین شرط رانت انحصاری مختلف که میزارین.
خدا قوتی عرض کنیم.
خو این کامیون نیست کارمیون خودکفا میخواستیم....