نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۱:۵۱ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
سلام خدمت آقای اسلامی آقای اسلامی شما را بخد فکری برای رانندگانی ده بیست سال در بیابانها زحمتکشیداند وماشین فرسود برای تعویض ندارند بکنیند که این رانندگان زحمتکش هم بتوانند با یک شرایتی که توانای آن را برای خرید ماشین بشکل قستی را داشت باشند بتوانند قسطی بغیر از قیمتهای نجومی بتوانند صاحب ماشین شوند انشالاه آقای اسلامی کمک کنیند این رانندگانهم ماشیندار شوند بیاری خدا موفق باشیند)
Iran (Islamic Republic of)
الیاس پیام عسکری
۱۹:۴۲ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
سلام. لطفا پیگیر کامیونها وارادتی باشید.تو این ۶ماه آنقدر قیمت ها بالا رفته .که من خودم ماشین داشتم برای تعویض فروختم .بعد از یک‌ هفته باید ۳۰۰میلیون میزاشتم روش تا همان ماشین خودم رو بخرم.متاسفانه هنوز قادر به خرید نشدم.بعد از ۲۰ سال قسط و قرض که ماشبن خریدم.الان برگشتم به ۲۰ سال پیش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
سلام خواهشن نزارید پای دلالان به این طرح باز شود وگرنه همون اشه همون کاسه والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
باسلام لطفا برای ثبت نام بالای چهل سال کامیون های فرسوده برای وارداتی ها کدوم سایت باید ثبت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
مسعود عکافزادهبه
۱۶:۴۳ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
باسلام بنده مالک کامیون وایت با قدمت ۴۷ سال و با مستهلک بودن این ماشین خودم وخوانواده ام را در گیر این کامیون فرسوده هستم از شما تقاضا دارم به خاطر خداوند فکر اساسی به حال ما بکنید با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
آقایونی که تو این صنف واین برنامه تصمیم می گیرن بدونندکه کامیون دومیلیاردونیمی تاسه میلیاردی بااین کرایه های پوچ وخیلی کم جوابگوی قسط نمی باشند وهمه قسطهاشان عقب می افتد.مگه یک کشنده باهردمبی که داشته باشه درماه چقدر درآمدبطورمیانگین داره که هم بتونه قسط بده هم بتونه خرج کلان ماشینش رابده هم بتونه خرج زندگیش رابده...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
جالب است که این طرح با نام نویسی سایپا و ایران خودرو همزمان شده
به نظر شما عجیب نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله یاغی
۱۳:۰۸ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
موارداصلی پشت پرده .....ا....اینکه درهرمعامله باخترج طرف ایرانی پرصدتپلی به جیب می زند ۲درشرایط سخت فعلی که بانکها تحریم هستند وجوه بصورت نقددراین کامیونهاجاسازی چیه کشچرچکشچرهای باجگیرکه همه می شناسیم آنها را منتقل می شود ۳ اجناس مهم تحریکی نیزبه همین صورت منتقل می شود ووو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
ما که ۲۰ سال جون کندیم تا یه قراره ماشین کشنده نیم دانگ پیک دانگ خریده بودیم بخاطر چرا هی کمرم فروختم هالاشده ۷۰۰ملیون چه خاکی سرم بریزم ۱۰سال مانده بازنشست بشم شغلم ازدست دادم فکری هم برای ما کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
اره.این.کامیونهای.سه.سال.کارهم.بدین.کارخانه.داران.اگراونهاکارخانه.تولیدماشین.هستن.ماشین.سه.سال.کاربرای.چی.شان.ببرن.انبارش.بکنندچون.پول.این.ماشینهابرایشان..خورده.است.یابدین.به.باربری.وشرکتهای.حمل.ونقل.تامثل.کمیسیون.بارشان.نفس.رانندگانوبگیرن.افرین.به.شماتصمیم.گیرندگان.این.ارثه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
چرا خودروهای سواری با کیفیت ارزان وارد نمیکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
فقط می دونم مردم نیستن پای مسئولین و نوچه ها در کار هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
آقا چرا جلوی قیمت نجومی کامیونها رو نمیگیرند آنقدر کامیون گران شده که دیگه بار نمی‌برند این گرانی‌ها اقتصاد را فلج کرده یک خاور با بیست سال عمر از پنجاه میلیون رسیده به دویست میلیون یعنی چی اخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
مسلما واردات بر خلاف ظاهر ایجاد اشتغال ، باعث بیکاری بیشتر است. شاید با خرید یک کامیون از خارج ، برای یکی دو نفر ایجاد شغل شود، اما اگر در داخل تولید شود علاوه بر شغل مزبور چند ده شغل دیگر ایجاد می کند. البته باید بدانیم که تولید در داخل کاری نیست که ایران خودرو و سایپا انجام می دهند. ایران خودرو و سایپا دقیقا تولید خارجی را انجام می دهند نه داخلی. تولیدات آنها همان مونتاژکاری و سرهم بندی تولید خارجی و تحت لیسانس آنهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
پشت پرده یک کلام رانت
۱۲۳۴