سلام خدمت آقای اسلامی آقای اسلامی شما را بخد فکری برای رانندگانی ده بیست سال در بیابانها زحمتکشیداند وماشین فرسود برای تعویض ندارند بکنیند که این رانندگان زحمتکش هم بتوانند با یک شرایتی که توانای آن را برای خرید ماشین بشکل قستی را داشت باشند بتوانند قسطی بغیر از قیمتهای نجومی بتوانند صاحب ماشین شوند انشالاه آقای اسلامی کمک کنیند این رانندگانهم ماشیندار شوند بیاری خدا موفق باشیند)
سلام. لطفا پیگیر کامیونها وارادتی باشید.تو این ۶ماه آنقدر قیمت ها بالا رفته .که من خودم ماشین داشتم برای تعویض فروختم .بعد از یک هفته باید ۳۰۰میلیون میزاشتم روش تا همان ماشین خودم رو بخرم.متاسفانه هنوز قادر به خرید نشدم.بعد از ۲۰ سال قسط و قرض که ماشبن خریدم.الان برگشتم به ۲۰ سال پیش
باسلام بنده مالک کامیون وایت با قدمت ۴۷ سال و با مستهلک بودن این ماشین خودم وخوانواده ام را در گیر این کامیون فرسوده هستم از شما تقاضا دارم به خاطر خداوند فکر اساسی به حال ما بکنید با تشکر
آقایونی که تو این صنف واین برنامه تصمیم می گیرن بدونندکه کامیون دومیلیاردونیمی تاسه میلیاردی بااین کرایه های پوچ وخیلی کم جوابگوی قسط نمی باشند وهمه قسطهاشان عقب می افتد.مگه یک کشنده باهردمبی که داشته باشه درماه چقدر درآمدبطورمیانگین داره که هم بتونه قسط بده هم بتونه خرج کلان ماشینش رابده هم بتونه خرج زندگیش رابده...
موارداصلی پشت پرده .....ا....اینکه درهرمعامله باخترج طرف ایرانی پرصدتپلی به جیب می زند ۲درشرایط سخت فعلی که بانکها تحریم هستند وجوه بصورت نقددراین کامیونهاجاسازی چیه کشچرچکشچرهای باجگیرکه همه می شناسیم آنها را منتقل می شود ۳ اجناس مهم تحریکی نیزبه همین صورت منتقل می شود ووو
ما که ۲۰ سال جون کندیم تا یه قراره ماشین کشنده نیم دانگ پیک دانگ خریده بودیم بخاطر چرا هی کمرم فروختم هالاشده ۷۰۰ملیون چه خاکی سرم بریزم ۱۰سال مانده بازنشست بشم شغلم ازدست دادم فکری هم برای ما کنید
آقا چرا جلوی قیمت نجومی کامیونها رو نمیگیرند آنقدر کامیون گران شده که دیگه بار نمیبرند این گرانیها اقتصاد را فلج کرده یک خاور با بیست سال عمر از پنجاه میلیون رسیده به دویست میلیون یعنی چی اخه
مسلما واردات بر خلاف ظاهر ایجاد اشتغال ، باعث بیکاری بیشتر است. شاید با خرید یک کامیون از خارج ، برای یکی دو نفر ایجاد شغل شود، اما اگر در داخل تولید شود علاوه بر شغل مزبور چند ده شغل دیگر ایجاد می کند. البته باید بدانیم که تولید در داخل کاری نیست که ایران خودرو و سایپا انجام می دهند. ایران خودرو و سایپا دقیقا تولید خارجی را انجام می دهند نه داخلی. تولیدات آنها همان مونتاژکاری و سرهم بندی تولید خارجی و تحت لیسانس آنهاست
به نظر شما عجیب نیست؟