نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۹
در انتظار بررسی: ۴
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۱۴ ۱۶ تير ۱۳۹۹
اگر ماشین مدرن باشد هم ترمز خیلی قویتری دارد و هم اتاق بسار ایمن تر که مرگ و میر را تا 80 درصد کاهش میدهد
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۰ ۱۶ تير ۱۳۹۹
رانند ها
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۴۰ ۱۶ تير ۱۳۹۹
مقصر اصلی راهنمایی و رانندگی است که با گواهینامه های کیلویی و عدم کنترل باعث این همه تصادفات گشته اگر سرعت خودرو ها به 10 کیلومتر و جاده ها چندین بانده شود باز هم از تعداد تصادفات کم نخواهد شد چون مشکل جای دیگر است وقتی جریمه و درامد نا مشروع دستگاه ها جایگزین ادم سازی میشود زندگی در این مملکت میشود جنگل وحوش که صد رحمت به حیوانات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۱۶ تير ۱۳۹۹
آموزش ضعیفه
Germany
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۶ تير ۱۳۹۹
اگر بخواهیم از دید مسعولین نگاه کنیم ماشین ایمنی است و جاده هم همینطور ولی از دید مردم نه جاده ایمن است و نه ماشین ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۶ تير ۱۳۹۹
همیشه اینجوریه که یا راننده مقصر هست یا خلبان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۶ تير ۱۳۹۹
تصادف بالاخره پیش میاد ، گریزی نیست ! چرا مردم در اثر اولین تصادف باید راهی اون دنیا بشن ! خودرو سازهای داخلی نباید تجدید نظری در کیفیت و استحکام خودروهاشون بکنن اگر شرکت ولوو رو الگوی خودشون در زمینه استحکام خودرو قرار بدهند خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
منصور صباغی
۱۳:۳۴ ۱۶ تير ۱۳۹۹
در درجه اول اداره راه ترابری یا شهرداری ها در درجه بعدی پلیس در درجه بعدی خودروساز در درجه های بعدی ...................... در درجه آخر راننده
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۳ ۱۶ تير ۱۳۹۹
درجه اول راننده درجه بعدی راننده راننده راننده منصور صباغی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۶ تير ۱۳۹۹
باید در دبستان و از دبستان کتابهایی بنام رانندگی و آموزش علایم و قوانین و این آموزشها برای همه باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۶ تير ۱۳۹۹
آموزشهای بیشتر و بهتر و در شهرهای آموزشی برگزار کردند و دوره های عملی و رانندگی افزایش یابند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۶ تير ۱۳۹۹
آموزشهای بیشتر و بهتر و در شهرهای آموزشی برگزار کردند و دوره های عملی و رانندگی افزایش یابند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۶ تير ۱۳۹۹
یکی از راه های کنترل و همچنین پیدا کردن مقصر، اجباری کردن نصب دوربین ثبت رانندگی در جلو و عقب ماشین می باشد. در این صورت اگر تصادفی صورت بگیرد افسر راهنمایی ، خیلی راحت کیفیت و کمیت حادثه را می تواند تشخیص دهد.
همچنین نصب دوربین های ثبت تخلف به صورت مخفی در جلوی داشبورد ماشین های نامحسوس پلیس راهنمایی رانندگی ، و گشت نیروها در سطح شهر و در جاده ها، که تخلفات بسیاری را ثبت می توانند بکنند و هر نقطه برای راننده ی متخلف نا امن خواهد بود و هر کجا میتواند در معرض رصد پلیس باشد. در حالت کنونی ، پلیس کاملا محسوس است و راننده متخلف فقط در حضور پلیس قوانین رو روعایت میکند و درغیر آن مواقع هر طور دلش میخوهد رانندگی میکند چون میداند که کسی حواسش نیست!
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۶ تير ۱۳۹۹
پیدا کردن مقصر که مرده را زنده نمیکند ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۶ تير ۱۳۹۹
مقصر همیشگی و اصلی مردم هستند

نه شرکتهای خودروسازی مقصر هستند

نه راهداری مقصره

همه چی امن و ایمن هست، مردم مقصرن
Iran (Islamic Republic of)
باقرخان سالار ملی
۱۲:۴۴ ۱۶ تير ۱۳۹۹
خودروسازان بی کیفیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۱۶ تير ۱۳۹۹
خون مردم تهران رنگین‌تر از مردم شهرستان هاست؟
نقاط حادثه خیز اگر در تهران باعث 40 درصد از تصادفات شده در شهرستان ها مطمئنا بالای 60 درصده چون در شهرستان ها کم کاری ها بشدت بیشتر شده. دقیقا مانند تصادف منجر به مرگ یه دختر 22 ساله در ورودی شهر شیراز شده بود.
۱۲