به صورت متحرک با ماشین نامحسوس در سطح شهر پلیس بچرخد تا افراد تخلفات خطرناک میکنند ، شناسایی شوند، آن گونه افراد بدون تست روانشناسی صد درصد مشخص است که مشکلات روانی دارند
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۶ تير ۱۳۹۹
بی تفاوتی پلیس:
بی تفاوتی به راننده ای که در حال مکالمه و یا حتی چت با تلفن همراه است...
بی تفاوتی نسبت به شیشه دودی ماشین ها که دید خودرو را در سر میدان یا چهر راه کم میکند و معلوم نیست که راننده خودرو توجه به حق تقدم شما دارد یا خیر...
بی تفاوتی نسبت به تغییر در رنگ و شکل چراغ ها....
به تفاوتی نسبت به تغییر حالت خودرو و خواباندن آن که باعث کندی تردد در سرعت گیر ها می شود و نهایت تصادف...
به تفاوتی نسبت به عبور از چراغ نارنجی که باعث ترافیک می شود...
بی تفاوتی نسبت به پارک در سر کوچه ها که باعث سختی خروج خودرو های دیگر از کوچه و تصادف به علت دید ناکافی ناشی از پارک خودرو می شود...
به تفاوتی نسبت به پارک دوبل در سطح شهر حتی یک لحظه که باعث ترافیک و درگیری لفظی رانندگان می شود ...
فقط گیر میدن به کمربند در شهر که شما تو ترافیک هستی و سرعتت به 20 تا هم نمیرسه...
مقصر راهنمایی رانندگی است که نظارتش ضعیف است و متاسفانه در حد کمربند بستن بیشتر رانندگان را رصد نمیکنند
ناشناس
۰۸:۵۱ ۱۶ تير ۱۳۹۹
ايا فكر نمى كنيد نبود پليس راهنمايى و رانندگى نقش پر رنگى در آمار تصادفات دارد . هر كجاى دنيا اگر عوامل بازدارنده و نظارتى در خيابانها نباشد آمار تصادفات بالا مى رود لطفا پليس به وظيفه خود بهتر عمل كند يا در خيابانها نيستند و اگر هم هستند اغلب در ماشين مشغول چرا زدن هستند و يا با موبايل صحبت مى كنند و به خلافهايى كه جلوى چشمشان اتفاق مى افتد دقت ندارند و فقط نظاره گر هستند مانند اتوموبيلهاى با فلاة مخدوش و يا بدون پلاك و بار زدن خلاف وانت ها و كاميون ها و ..........
اگر قوانین راهنمایی و رانندگی سخت اجرا شود تصادف به صفر میرسد ،برای مثال طرح انضباط تردد افراد پیاده در حال اجراست ولی مقطعی همانند رانندگی در لاین معابر چند سال پیش صفت و سخت گرفتند بعد رها شد متاسفانه در اجرای ممتد قوانین نیروی انتظامی ضعیف عمل میکند.
درصد بالائی از تصادفات برمیگرده به خودرو سازان که از تکنولوژی روز بی بهره هستن ، در کشورهای پیشرفته از لحاض تکنولوژی خودرو ها به بسیاری از خطاهای راننده واکنش نشان میدهند. مانند خواب آلودگی ، فاصله تا خودروی جلوئی به نسبت سرعت و امکانات ایمنی بیشتر مثل تعداد اربگ های خودرو که از همه طرف باز میشوند ودیگر امکانات وقابلیتها
رانندگی فقط فرمان چرخیدن به سمت راست و چپ نیست
باید قبل از گرفتن تصدیق رانندگی تست روان شناسی هم بدهند که اگر احتیاج شد .کلاس اموزشی روان شناسی بگذارند
کسی که افتخارش اینه عرص چند دقیقه به کرج رفتم و
پیش دوستانش پز میدهد .این شخص بیمار است و عقده
دارد که به هر قیمتی که شده .خود نمایی کند .
باید مشکلات ریشه یابی شوند
دولت دلسوز باید داشته باشیم و وطن پرست
بی تفاوتی به راننده ای که در حال مکالمه و یا حتی چت با تلفن همراه است...
بی تفاوتی نسبت به شیشه دودی ماشین ها که دید خودرو را در سر میدان یا چهر راه کم میکند و معلوم نیست که راننده خودرو توجه به حق تقدم شما دارد یا خیر...
بی تفاوتی نسبت به تغییر در رنگ و شکل چراغ ها....
به تفاوتی نسبت به تغییر حالت خودرو و خواباندن آن که باعث کندی تردد در سرعت گیر ها می شود و نهایت تصادف...
به تفاوتی نسبت به عبور از چراغ نارنجی که باعث ترافیک می شود...
بی تفاوتی نسبت به پارک در سر کوچه ها که باعث سختی خروج خودرو های دیگر از کوچه و تصادف به علت دید ناکافی ناشی از پارک خودرو می شود...
به تفاوتی نسبت به پارک دوبل در سطح شهر حتی یک لحظه که باعث ترافیک و درگیری لفظی رانندگان می شود ...
فقط گیر میدن به کمربند در شهر که شما تو ترافیک هستی و سرعتت به 20 تا هم نمیرسه...
پول ندارن
بودجه ميخاد
جاده نداريم
ماشين ايمن نداريم
مردم هم بميرن فداي سر اون بالايي ها
باید قبل از گرفتن تصدیق رانندگی تست روان شناسی هم بدهند که اگر احتیاج شد .کلاس اموزشی روان شناسی بگذارند
کسی که افتخارش اینه عرص چند دقیقه به کرج رفتم و
پیش دوستانش پز میدهد .این شخص بیمار است و عقده
دارد که به هر قیمتی که شده .خود نمایی کند .
باید مشکلات ریشه یابی شوند
دولت دلسوز باید داشته باشیم و وطن پرست