نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
یکی از منفعت هاش که قابل توجه و مهمه کم کردن آلایندگی هست
وگرنه فایده های دیگش به پای معایبش نمیرسه
چون اون برق رو به هر حال باز باید به شیوه ای تولید کرد
اما اگر جاش بندازن خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
حالا نمیشد یه اتاق دیگه میزد چرا رانا جای دیگه خودرو برقی میزنه کلا یه طرح دیگه اس حالا اینم بیاد کمتر از ۳۵۰ نمیاد تو بازار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۱ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
سلام اگه خودرو برقی بیاد کی میاد پژو ۲۰۶دویست میلیون پول بده با موتور بنزینی مردم دو دسته هستند وگرنه نخری همه چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۱۵:۰۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
مصرف انرژی کم نمی شود ولی آلودگی شهرهای بزرگ کم می شود
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۱۵:۰۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
مصرف انرژی کم نمی شود ولی آلودگی شهرهای بزرگ کم می شود
Iran (Islamic Republic of)
تحلیلگر
۰۷:۲۵ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
فقط و فقط تکیه به تولید داخلی. ما چیزی کم نداریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
بیست‌سال‌پیش‌یه‌بنده‌خدایی‌این‌کارو‌کرد‌چی‌شد؟به کجا‌رسید‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
کاکایی ادامه داد: خودرو‌های هیبریدی و برقی با داشتن تکنولوژی‌هایی خاص به شدت وابسته به کشور‌های معدودی هستند. با واردات این نوع خودروها به دلیل تکنولوژی خاص، وابستگی‌مان به کشورهای تولید کننده آن افزایش می‌یابد که در شرایط کنونی و تحریمی این کار بسیار خطرناک است.!!!!!!؟؟؟؟؟؟ !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۹ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
امیرحسن کاکایی کارشناس صنعت خودرو !!!!!!!!؟؟؟؟؟؟خودرو‌های برقی مصرف انرژی را کم نمی‌کنند چرا که نیازمند برق بوده و تولید این نوع انرژی توسط نیروگاه ها بسیار هزینه بر است. !!!!!!!؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
داود
۰۳:۴۵ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
یه سوال مطرح میشه که چرا با این همه پیشرفت علم در خودرو های برقی دو سری باتری بکار نمیگیرن که زمانی که یه سری انرژی تولید میکنه همزمان سری دیگه در حال شارژ توسط دینام خوده ماشین بشه.که بعد از تخلیه انرژی سری اول با تغییر حالت انتقال بدن رو سری دوم باتری ها و این پروسه تکرار بشه که نیاز به ایستگاه شارژ نباشه..اینکار شدنیه اما اینکه چرا انجام نمیشه جای سواله
Iran (Islamic Republic of)
داود
۰۳:۳۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
خودروی برقی هیچ ایرادی بهش وارد نیست و الکی مزایا و معایب بهش نبندین...اگه شعار نمیدین و حرف الکی نمیزنین باید تمام خودرو ها برقی بشه ..البته که اگه چنین بشه دیگه چیزی به نام طرح ترافیک و آلودگی و فروش سوخت و و و و و ...وجود نخواهد داشت که کسب درامد باشه ..
Iran (Islamic Republic of)
رز
۰۱:۵۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
بنزینیش از بس گرونه نمیشه خرید چه برسه برقی بشه حالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
ما داریم خرج دولت با بنزین میدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
مردم دیگه باور ندارن...اگه مردین مشکلات رو اساسی حل کنین اگه هم نمی تونین واضح بگین نمی تونیم ...لااقل مرد باشین صادق باشین
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۱۶ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
بارها و بارها خودروهای ایرانی برقی تولید و معرفی شدند پس خودروی خارجی نیست و داخلیه در مورد هزینه های تولید برق در داخل کشور به نسبت بنزین و گازویل کاملا به صرفه تره چرا که ما چندین برابر برق دارین به سوخت یارانه میدیم و از اون طرف آلودگی زیست محیطی سوخت های فسیلی هزینه های بالای درمانی رو داره به مردم تحمیل میکنه
Iran (Islamic Republic of)
مرد وطن
۱۲:۱۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
یادمون نرفته مابرق داریم صادرمیکنیم باقیمت ارزون شمابنزینت گرون کردی که صادرکنی کاری ب قیمتش ندارم که اونم میدونیم ارزونه برق رو میشه صادرنکرد وپولش رو توکشور جابجا کرد شمابنزین بیشتری صادرکن گرچه دوباتریه هم احتیاج ب برق اولیه داره و بعدش نیازنمیشه
۱۲