یکی از منفعت هاش که قابل توجه و مهمه کم کردن آلایندگی هست
وگرنه فایده های دیگش به پای معایبش نمیرسه
چون اون برق رو به هر حال باز باید به شیوه ای تولید کرد
اما اگر جاش بندازن خوبه
کاکایی ادامه داد: خودروهای هیبریدی و برقی با داشتن تکنولوژیهایی خاص به شدت وابسته به کشورهای معدودی هستند. با واردات این نوع خودروها به دلیل تکنولوژی خاص، وابستگیمان به کشورهای تولید کننده آن افزایش مییابد که در شرایط کنونی و تحریمی این کار بسیار خطرناک است.!!!!!!؟؟؟؟؟؟ !
امیرحسن کاکایی کارشناس صنعت خودرو !!!!!!!!؟؟؟؟؟؟خودروهای برقی مصرف انرژی را کم نمیکنند چرا که نیازمند برق بوده و تولید این نوع انرژی توسط نیروگاه ها بسیار هزینه بر است. !!!!!!!؟؟؟؟؟
یه سوال مطرح میشه که چرا با این همه پیشرفت علم در خودرو های برقی دو سری باتری بکار نمیگیرن که زمانی که یه سری انرژی تولید میکنه همزمان سری دیگه در حال شارژ توسط دینام خوده ماشین بشه.که بعد از تخلیه انرژی سری اول با تغییر حالت انتقال بدن رو سری دوم باتری ها و این پروسه تکرار بشه که نیاز به ایستگاه شارژ نباشه..اینکار شدنیه اما اینکه چرا انجام نمیشه جای سواله
خودروی برقی هیچ ایرادی بهش وارد نیست و الکی مزایا و معایب بهش نبندین...اگه شعار نمیدین و حرف الکی نمیزنین باید تمام خودرو ها برقی بشه ..البته که اگه چنین بشه دیگه چیزی به نام طرح ترافیک و آلودگی و فروش سوخت و و و و و ...وجود نخواهد داشت که کسب درامد باشه ..
بارها و بارها خودروهای ایرانی برقی تولید و معرفی شدند پس خودروی خارجی نیست و داخلیه در مورد هزینه های تولید برق در داخل کشور به نسبت بنزین و گازویل کاملا به صرفه تره چرا که ما چندین برابر برق دارین به سوخت یارانه میدیم و از اون طرف آلودگی زیست محیطی سوخت های فسیلی هزینه های بالای درمانی رو داره به مردم تحمیل میکنه
یادمون نرفته مابرق داریم صادرمیکنیم باقیمت ارزون شمابنزینت گرون کردی که صادرکنی کاری ب قیمتش ندارم که اونم میدونیم ارزونه برق رو میشه صادرنکرد وپولش رو توکشور جابجا کرد شمابنزین بیشتری صادرکن گرچه دوباتریه هم احتیاج ب برق اولیه داره و بعدش نیازنمیشه
وگرنه فایده های دیگش به پای معایبش نمیرسه
چون اون برق رو به هر حال باز باید به شیوه ای تولید کرد
اما اگر جاش بندازن خوبه