گناه ثبت نامی های یکساله که با وعده کمیته خودرو مبنی بر خرید ارزان تر از کارخونه همه چیزشون رو فروختن و ثبت نام کردن چیه که الان آقایون خودروساز میخوان به قیمت بازار آزاد برسن. نمیتونین قیمت بازار آزاد رو کنترل کنین و با گرون کردن هر بار قیمت کارخونه مسلما" قیمت بازار رو هم زیاد می کنین. فقط به فکر خودروساز هستین که تا یادم میاد ناله ضرر رو داره میکنه. از اون روزی بترسین که مردم از نداری دیگه قدرت خرید از کارخونه رو هم نداشته نباشن و اونوقت مجبور میشین در اون دو تا خودروساز لعنتی رو به سلامتی ببندند
آخه این دوتا کارخونه چقد بی درک وکج فهم هستن الان ک قیمت دست دلاله کسی نمیخره خب شما میخایین آزاد کنید کی میخره کی قدرت خرید داره اونی ک داره میخره ولی بیشتر مردم نمیتونن قدرت خرید ندارن کمی منطقی باشید ب فکر پیشرفت باشید ن پسرفت پراید روی هم رفته وزنش ی تن نمیشه نمی ارزه بخدا کل خودروها بی کیفیتن زورتون ب این مردم رسید بااین خودروهای بی کیفیت ک تولید می کنین
محمود
۰۱:۱۸ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
چنان میگن که سرمایه گذار رو باید جذب کرد که انگار هیچ پولی ندارن ! شما که موقع ثبت نام خودرو کل پول ماشین رو از مشتری میگیرید و بعد از چندین ماه و یا سال بهش تحویل میدین یعنی با پول خود مشتری واسش خودرو تولید میشه و به دستش میرسه . این شرایط پیش فروش رو هیچ جای دنیا انجام نمیدن جز کشور ما که افتاده دسته یه عده ایی مسوول !!!!!!!
دلار که نداریم خودرو وارد کنیم
علم نداریم که خودرو با کیفیت بسازیم
حداقل مواد اولیه ارزان به دست قطعه ساز بدهیم تا قیمت ماشین کاهش پیدا کنه البته ناگفته نماند که نفت صادر نمیشه پس ماده اولیه ارزان هم باید صادر شود به نرخ دلار برای ورود ارز برای کالاهای اساسی
نتیجه اینکه همه راه حلها مشکلات خودشون رو برای مردم دارند
به جز یک راه
واون راه خود کفایی در زمینه کشاورزی و صنعتی هستش
ای کاش که خودرو وارد بشه ولی منکه چشمم آب نمیخوره که رقابت ایجاد بشه وقیمت ها بیان پایین چرا؟ چون وضع و اوضاع دلار هم افتضاحه چه فایده ای داره که اونارو با چندبرابر قیمت بخری از همه طرف مشکل داری اصلااین نمایندگی ها به چه دردی میخورن چرا همش باید از بازار آزاد خرید کنی چرانمایندگی بدون قرعه کشی ازطریق نمایندگی به مردم نمی فروشن اینطوری شر دلال هم کم میشه
حالا معلوم شد تمام قطعات خودرو ها وارداتیه و حالا که ارز قیمتش بالا رفته خب مسلما خودرو قیمتش بالا میره ..در عیر این صورت اگه میخواین قیمت خودرو کنترل بشه باید مثل قبلا که جایگاه هایی برای فروش خودرو (پارکینگ) بود با کارشناسی و تعیین قیمت..الانم باید فقط از این طریق کنترل کرد و ثبات داد..چطور واسه تعویض پلاک سیستماتیک عمل میکنید و این همه درامد کسب میکنید..یا معاینه فنی ...و و و..حالا جایگاه تعیین کردن واسه کنترل فروش به قیمت کارشناسی براتون امکان نداره؟؟ یا نمیخواین اینکارو انجام بدین چون منفعتتون کم میشه و دلیل گرانی خودرو خوده خودرو سازان و ...
با سلام
دولت تا از این دو خودرو ساز باید دل بکند وسهام این دو خودرو ساز روباید واگذار به مردم بکند وهمه چی سرو سامان میگیرد تا حدی خوب میشود وجلوی این درو دزدی ها ورانت بازی ودلال بازی ها گرفته میشود ولی بنظرم من اگه این دو خودروساز برای دولت سودی ندارند پس چرا اول اعلام کرد تو صندوق دار سوم با سهام فولادیها میدیم مردم بعد دیدند سرشون کلا میره نکرند این کارو
علم نداریم که خودرو با کیفیت بسازیم
حداقل مواد اولیه ارزان به دست قطعه ساز بدهیم تا قیمت ماشین کاهش پیدا کنه البته ناگفته نماند که نفت صادر نمیشه پس ماده اولیه ارزان هم باید صادر شود به نرخ دلار برای ورود ارز برای کالاهای اساسی
نتیجه اینکه همه راه حلها مشکلات خودشون رو برای مردم دارند
به جز یک راه
واون راه خود کفایی در زمینه کشاورزی و صنعتی هستش
فقط یک ماه واردات را آزاد کنید .
شورای رقابت = شورای رفاقت
وزیر صمت = وزیر سمت خودروسازها
دولت تا از این دو خودرو ساز باید دل بکند وسهام این دو خودرو ساز روباید واگذار به مردم بکند وهمه چی سرو سامان میگیرد تا حدی خوب میشود وجلوی این درو دزدی ها ورانت بازی ودلال بازی ها گرفته میشود ولی بنظرم من اگه این دو خودروساز برای دولت سودی ندارند پس چرا اول اعلام کرد تو صندوق دار سوم با سهام فولادیها میدیم مردم بعد دیدند سرشون کلا میره نکرند این کارو