من حاضرم پولم از کشور خارج بشه ولی زن و بچم با امنیت توی ماشین بشینن
اگر هم که ماشینای داخلی با کیفیت بشن که من باز به شخصه از همون ماشینای داخلی میخرم و افتخار هم میکنم
ولی حیفففف
بهترین راه آزادسازی واردات و خصوصی سازی دو شرکت ایرانخودرو و سایپا هست. وقتی دولت ها بدونن که منفعتی از این دو شرکت ندارن قیمتها کنترل میشه، وگرنه تا ابد مشکلات مربوط به خودرو و قیمت و استاندارد و غیره هست که با نامه نگاری بین دستگاه ها مسکوت میمونه
واقعا بعضی نه عرضه دارن خودرو تولید کنن نه با واردات موافق
حامد
۱۶:۲۲ ۰۴ دی ۱۳۹۹
من موافق واردات خودرو هستم ولی میدونم
دلالی که خودرو وارد میکنه خودرویی که مثلا با قیمت 100 میلیون تومان میشه خرید رو به مردم 300 - 500 میلیون تومان میده.
زمانی که دلار افزایش داشت بدون هیچ رحمی خودرو رو افزایش میدین بیشتر از سقف اعلام شده الان که کاهش داشته هیچ خبری نیست تمام مسئولین سکوت کردن انگار تو این مملکت هیچکس بفکر مردم نیست
سلام.تنها در صورتی میتوانیم بگوییم واردات خودرو باز شده که سالانه حداقل دومیلیون دستگاه خودرو بدون تعرفه گمرکی وارد شود و با قرعه کشی به مردم فروخته شود،و الا واردات3هزار دستگاه خودروی گفته شده یعنی قول زدن خودشان و مردم،ضمن اینکه گرانی دههابرای قیمت کارخانه ای دو شرکت انحصاری داخلی در دولت تدبیروامید باید کاهش یابد،مردم دیگر توان خریدمالی این خودروهای بی کیفیت با قیمت کارخانه ای نجومی فعلی را ندارند،تیراژ خودروها نیز باید پنج برابر شود تا پاسخگوی نیاز مردم باشد.از باشگاه خبرنگاران جوان انتظار پیگیری داریم.باتشکر
این همه کالای خارجی وارد میشه حالا گیر به این خودرو دادند
واردات رو آزاد کنید با کالای خارجی رقابت کنید!
اگر هم که ماشینای داخلی با کیفیت بشن که من باز به شخصه از همون ماشینای داخلی میخرم و افتخار هم میکنم
ولی حیفففف
دلالی که خودرو وارد میکنه خودرویی که مثلا با قیمت 100 میلیون تومان میشه خرید رو به مردم 300 - 500 میلیون تومان میده.