با همین قیمت خودروهای به اصطلاح ملی،چه خودروهای با کیفیت خارجی هست؛وقتی رقابت نباشه تهش همینه کیفیت پایین قیمت بالا،الان پراید با اپشن های ۲۰ سال قبل ارزش این قیمتو داره؟؟؟اگ خودرو ازاد باشه کسی پرایو ۵ تومن هم نمیخره،تیترمغرضانه هم نزنین ک ارز خارج میشه،خود خودروسازا به بهانه نرخ بالای دلار قیمت بردن بالا ...
مگر جان ملت ایران ارزشی ندارد که سالی فقط 17هزار که اغلب از جوانان وسرپرست خانوار هستند بخاطر بی کیفیتی این فرغونهای ساخت داخل گشته وبیش از از60هزارزخمی وبیلیار بیلیار پول به فنا میره .پول بهتر است یا جان مردم .
عجب اوضاعی
انگار ایران رو کره زمین نیست
وارداتم کنند دوبرابر ارزش واقعی میخوان تو بازار بفروشن چون میگن واردات محدوده درنهایت نون دونی یه عده خاص میشه. ما باید بازم خودروی داخلی رو دوبرابر قیمت فضایی کارخونه بخریم. حیف عمر...
پیرمردهایی عشق پول وخدمت روازریاست ونظارت شرکتهایی خودروبردارید، دست دلال ورانتخواروقطع کنید کارروبدین دست کارشناس وجوانان تحصیلکرده مملکت کارش راه می افته حتی باتحریم وعده روبیخیال گوشمون پره عمل کنین
متاسفانه هر بار که که صحبت از ایجاد تغییر در وضیت نا بسامان صنعت خودرو سازی کشور میشود , اعتراضات هدایت شده ای از سوی طرفهای ذینفع بر پا میشود تا هرگونه تغییر و تحول در نطفه خفه شود ! از جمله در ارتباط با ورود خودروهای خارجی ! و تنها دلیل معتر ض هم ظاهرا خروج ارز است ؟!!!! ایا میلیاردها دلاری که برای واردات " سرخاب و سفیداب " ! ویا وسایل و لوازم تجملی از کشور خارج میشود , ارز نیست ؟ ایا این مخالفت ها و اعتراضات همیشگی فقط بخاطر این نیست که دکان درامدهای باداورده ناشی از تولیدات از رده خارج شده 30 سال قبل کشورهای صنعتی بسته نشود ؟ و این " نان دانی " بی دردسر بصورت دربسته و سربسته در اختیار متولیان امر باقی بماند ؟!!!
انگار ایران رو کره زمین نیست
وارداتم کنند دوبرابر ارزش واقعی میخوان تو بازار بفروشن چون میگن واردات محدوده درنهایت نون دونی یه عده خاص میشه. ما باید بازم خودروی داخلی رو دوبرابر قیمت فضایی کارخونه بخریم. حیف عمر...
1. قبلا وارد نمی کردید چی شد؟ باید انحصار شکنی با خصوصی سازی نه دولتی و....
2.خیانت به مردم به کام دولت