سلام عرض ادب واحترام
وزیر محترم اموزش وپرورش لطفا پیگیر حقوق و استخدادم نیروهای قراردادی سرایدارمدارس باشین که اکثرا با سابقه 10سال به بالا هنوز تعین تکلیف نشدن و کمترین حقوق و دریافتی را دارن باتشکر
با سلام . بنده یک فرهنگی شاغل در هنرستان فنی حرفه ای می باشم نکته ای که برای من بسیار مهم و جای سوال هست در مورد وضعیت مهارت آموزی دانش آموزان ورودی سال گذشته و سال جاری تحصیلی به رشته های مهارتی کاردانش و فنی حرفهای است �ً دانشآموزانی که به امید مهارتآموزی وارد هنرستان شدهاند چگونه مهارت های عملی رشته های فنی را میتوانند با توجه به این محدودیتها آموزش ببینند و برای جبران سال تحصیلی گذشته و سال جاری چه برنامهای مد نظر مسئولین محترم آموزش و پرورش هست.
موضوع دیگر این که بسیاری از خانواده ها درک درستی از دلیل تعطیلی مدارس نداشته و فرزندان خود را به جای هدایت به فضای مجازی و کنترل تحصیل آنها در این فضا وارد مشاغل یا حرفی کرده اند و دانش آموزی که باید به تحصیل مشغول باشد در حال کار کردن و کسب درامد است از درس غافل شده و هیچ گونه حضوری بعضاً در فضای مجازی و کلاسهای درسی ندارد واقعاً بازگرداندن این دانشآموز سال آینده به کلاس درس کار بسیار مشکلی است این موضوع در خیلی از مواقع باعث ترک تحصیل دانشآموزان میشود بابت این موضوع نیز باید چاره اندیشی شود از سوی دیگر اگر بخواهیم به این نوع افراد امتیازبدهیم و علیرغم عدم حضورشان در کلاس درس نمره به ایشان بدهیم خارج از عدالت آموزشی است همچنین این امر باعث دلسردی دبیری میشود که بسیار منظم تدریس خود را در فضای مجازی انجام داده و انتظار دارد دانش آموز نیز وظایفش را به درستی انجام دهد
سلامازمقام عالی وزارت انتظارداریم به فکر اجرای درست وکامل رتبه بندی باشن.اینقدرهربارازش میپرسن نگه ۶۴ درصد.
مگه به همه کارمندااضافه نشده .
مااعتراض می کنیم به حقوق بقیه ادارات اضافه میشه
دفاع جانانه بکن وزیرجان
با عرض سلام
با توجه به اینکه مدت 9 سال است طرح رتبه بندی معلمان بیان شده اما هنوز اجرا نشده چرا نمایندگان محترم و وزیر اموزش وپرورش پیگیری نمیکنند
از معلمان و دبیران محترم نظر سنجی کنید که ایا واقعا حقوق انها از سال قبل تا الان 64 درصد افزایش داشته؟؟؟
چطور وزیر آموزش وپرورش گفتند 64 درصد افزایش حقوق داشته اند؟؟؟؟
چرا کسی حقوق و مزایای معلمان و دبیران اموزش وپرورش را رسیدگی نمیکند
با سلام و احترام
اجرای کامل و واقعی رتبه بندی،
لغو افزایش حقوق پلکانی،
سهام دار شدن معلمان از صندوق ذخیره، اگر صندوق ذخیره واقعا متعلق به همکاران فرهنگی است، آن را در قالب سهام به معلمان دهید.
بهبود شرایط بیمه ای معلمان، رفع تبعیض در همه موارد بین معلمان با سایر کارکنان دولت.
باعرض سلام ،چند سالی هست که نمایندگان محترم افزایش حقوق کارمندان را پلکانی افزایش می دهند. کارمندی با 8 سال سابقه در این چند سال حقوقش با یک کارمند 28 سال سابقه برابر شده است . چندین اشکال به این طرح وارد است اولا این افزایش سالانه اگر به طور مساوی افزایش پیدا کند برای سوابق پایین هم در آینده جبران خواهد شد . اشکال دیگر یک شخص با سابقه 28 فرزندان بیشتری از یک شخص با سابق ی 8 سال دارد. نکته دیگر با اجرای این مصوبه ناکارآمدی و تبعیض در بین کارمندان بیشتر و هیچ انگیزه ای جهت ماندن یا ادامه تحصیل نخواهند داشت و یک شخص با مدرک دیپلم همان حقوقی خواهد داشت که با مدرک فوق لیسانس دارد.
باعرض سلام ،چند سالی هست که نمایندگان محترم افزایش حقوق کارمندان را پلکانی افزایش می دهند. کارمندی با 8 سال سابقه در این چند سال حقوقش با یک کارمند 28 سال سابقه برابر شده است . چندین اشکال به این طرح وارد است اولا این افزایش سالانه اگر به طور مساوی افزایش پیدا کند برای سوابق پایین هم در آینده جبران خواهد شد . اشکال دیگر یک شخص با سابقه 28 فرزندان بیشتری از یک شخص با سابق ی 8 سال دارد. نکته دیگر با اجرای این مصوبه ناکارآمدی و تبعیض در بین کارمندان بیشتر و هیچ انگیزه ای جهت ماندن یا ادامه تحصیل نخواهند داشت و یک شخص با مدرک دیپلم همان حقوقی خواهد داشت که با مدرک فوق لیسانس دارد.
با سلام . به استحضار مسئولین محترم وزارت آموزش و پرورش می رساند بدترین ضربه آموزشی را از موضوع کرونا دانش آموزان عشایر دیدند زیرا در مناطق عشایری نه شبکه آموزش هست و نه موبایل و اینترنت. آنها در واقع از ابتدای سال تا کنون تعطیل هستند. خواهشمند است با توجه به اینکه مناطق عشایری معمولا پاک هستند پیشنهاد می گردد کلاس ها در این مناطق حضوری و به صورت مستمر و در طول هفته برگزار گردد
وزیر محترم اموزش وپرورش لطفا پیگیر حقوق و استخدادم نیروهای قراردادی سرایدارمدارس باشین که اکثرا با سابقه 10سال به بالا هنوز تعین تکلیف نشدن و کمترین حقوق و دریافتی را دارن باتشکر
موضوع دیگر این که بسیاری از خانواده ها درک درستی از دلیل تعطیلی مدارس نداشته و فرزندان خود را به جای هدایت به فضای مجازی و کنترل تحصیل آنها در این فضا وارد مشاغل یا حرفی کرده اند و دانش آموزی که باید به تحصیل مشغول باشد در حال کار کردن و کسب درامد است از درس غافل شده و هیچ گونه حضوری بعضاً در فضای مجازی و کلاسهای درسی ندارد واقعاً بازگرداندن این دانشآموز سال آینده به کلاس درس کار بسیار مشکلی است این موضوع در خیلی از مواقع باعث ترک تحصیل دانشآموزان میشود بابت این موضوع نیز باید چاره اندیشی شود از سوی دیگر اگر بخواهیم به این نوع افراد امتیازبدهیم و علیرغم عدم حضورشان در کلاس درس نمره به ایشان بدهیم خارج از عدالت آموزشی است همچنین این امر باعث دلسردی دبیری میشود که بسیار منظم تدریس خود را در فضای مجازی انجام داده و انتظار دارد دانش آموز نیز وظایفش را به درستی انجام دهد
مگه به همه کارمندااضافه نشده .
مااعتراض می کنیم به حقوق بقیه ادارات اضافه میشه
دفاع جانانه بکن وزیرجان
با توجه به اینکه مدت 9 سال است طرح رتبه بندی معلمان بیان شده اما هنوز اجرا نشده چرا نمایندگان محترم و وزیر اموزش وپرورش پیگیری نمیکنند
از معلمان و دبیران محترم نظر سنجی کنید که ایا واقعا حقوق انها از سال قبل تا الان 64 درصد افزایش داشته؟؟؟
چطور وزیر آموزش وپرورش گفتند 64 درصد افزایش حقوق داشته اند؟؟؟؟
چرا کسی حقوق و مزایای معلمان و دبیران اموزش وپرورش را رسیدگی نمیکند
اجرای کامل و واقعی رتبه بندی،
لغو افزایش حقوق پلکانی،
سهام دار شدن معلمان از صندوق ذخیره، اگر صندوق ذخیره واقعا متعلق به همکاران فرهنگی است، آن را در قالب سهام به معلمان دهید.
بهبود شرایط بیمه ای معلمان، رفع تبعیض در همه موارد بین معلمان با سایر کارکنان دولت.
۲-افزایش حقوق پلکانی را لغو کنید
۳-خدمات بیمه تکمیلی فرهنگیان را ارتقا دهید.