این اصلا اصلش دروغ هستش اصلا بابت لغو سفر از سوی مسافر که بارها اتفاق افتاده هیچ پرداختی از سوی اسنپ نداشتیم ولی آژانس برگشتی را میگیره ِلغو با دلیل مشکلی نیستش ولی نه از روی مردم آذاری
من که دیگه اسنپ نمیرم هم خودم کار کنم هم ماشین بعد به زحمت فراوان 20درصد بدم به اسنپ حالا هر بازی دارن سرمون میارن پرسنل اسنپ تلیاردر شدن به فکر ملت نیستن
سلام من یکی از مشتری های دایمی هستم جناب راننده اگه بسته ای تحویل راننده بدهید یا شما حق سوال کردن را دارید که این بسته تو چی هستش نه این حق نداری من خودم قبلا تاکسی فرودگاه داشتم ویژه به جرم اینکه فقط از تاکسیمتر استفاده میکردم یک هفته ممنوع کار شدم چون قانون هر جای باهم فرق داره بس نباید گله کنی ماشالا چشم بدخواه دور مگر کم درامد دارید که اینطور با مشتری برخورد و بابت کنسلی پولی دریافت کنی خودم شخصا بابت یک کنسلی راننده از من مبلغ ۵۰۰۰ت گرفتم ایا باید درگیر میشدم بماند که تهمت هم زد اما مسولین اسنپ با خونسردی مشکل حل کرد و راننده خاطی اخراج شد ایا همان جا باید درگیر میشدم منم بچه فلاح یک داد میزدم ۵۰نفر میریختن وسط بس گله نکن کارتو انجام بده اگر این قانون اجرای بشه دودش به چشم خودت میره مسافر دیگه زنگ نمیزنه از ترس کنسلی
تو خوبی بچه فلاح،تو چه میدونی ما چه سختی میکشیم کفه خیابون،هزار نفر الکی سرکارمون میزارن که مریضن،نه خیالت راحت ملت ارزون تر از اسنپ پیدا نمیکنن خیالت تخت
ناشناس
۰۸:۲۹ ۰۷ دی ۱۳۹۹
ترسیدم!!!!
کیانی
۰۵:۰۰ ۰۷ دی ۱۳۹۹
آقایون راننده ها مگه نمیگه درصورتی که راننده مسافتی را طی کرده باشه اسنپ به راننده مبلغی پرداخت میکنه؟ ضمنابارها شده که راننده درمسیری که داره میاد مسافر نون وآبداری به تورش خورده بدون درنظرگرفتن انتظار مسافر (حتی لحظات افطار) سفررالغو ومسافروخانواده اش را بی خیال شده اند متاسفانههه
اسنپ میخواد افزایش درامد داشته باشه و در این وسط همه قرار داد ها به ضرر راننده است هزارویک جپر خدمات. تبلیعی مختلف میده پولش از بیست درصد کسر شده راننده داده میشه خلاصه راننده هیچ ارج پ قربی نداره نمونه اش احتساب نظر منفی مسافری است ک بی دلیل نمره منفی میده و ...
عزیزان،لطف کنیدمتن نوشته شده رابادقت بخونیدتاالکی شایعه پراکنی نشه،نوشته که بعدازشایعه این خبر،رفتیم سراغ مدیریت یکی ازاین تاکسیهای اینترنتی که ایشان هم کاملاًتکذیب کردند،حتی گفتنداگرراننده اسنپ بعدازطی کردن مسافتی،متوجه شدن که مسافرسفرخودشو لغوکرده،شرکت تاکسیهای اینترنتی برنامه ای اندیشیدن که تمام ضرر راننده(وقت تلف شده،مسافت طی شده)را خودِشرکت تاکسیهای ایتترنتی جبران کنه،حتی مسافرمیتواندچنانچه قبل ازسوارشدن به تاکسی متوجه شودکه شیوه نامه های بهداشتی جهت جلوگیری ازشیوع کرونا،توسط راننده رعایت نشده،میتواندازسفرخودداری کرده وتخلف راننده خاطی رابه شرکت موردنظر گزارش کند.
ولی بدون اینکه دوستان کامل بخونن،یکی میگه چرا ازجیب مسافربره،اون یکی میگه وقت ماکه تلف شده چی میشه؟ درحالیکه کاملا واضح نوشته، درهمچین مواقعی شرکت خودشوموظف کرده تا خسارت هردوطرف را بادرآمدهای شرکت جبران کنه تا هیچ کدوم ازطرفین،متضرر نشوند
دوست عزیز متن رو قشنگ نوشته ولی اون چیزی که نوشته انجام نمیشه من خودم راننده اسنپم وتاحالا خیلی پیش اومده مسافت طولانی رفتم دنبال مسافر وقتی به مبدا رسیدم سفر لغو کردن گزارشم دادم ولی هیچ پولی دریافت نکردم
علی
۰۴:۲۳ ۰۷ دی ۱۳۹۹
سلام بیش از صد مورد پیش آمده که چند کیلو متر مسافت طی کرده تا رسیدم به اد س مبدا مسافر. منتظر ماندم ولی مساف. حاضر نشده وتلفن هم جواب نداده وسفر را لغو کرده چرا نباید جریمه شود
راننده بیچاره توی ترافیک، از وقتشو و سوخت واستهلاک ماشینش میزنه میره مبدا مسافر ده دقه ربع ساعت و بیشتر منتظر مسافر میشینه اونوقت مسافر بی هیچ توضیحی با خیال آسوده سفرشو لغو میکنه، آیا چنین فردی نباید به نوعی تنبیه شود تا نگرش راننده نسبت به سایر مسافران خراب نشه!؟
مطمعنا این حرف هم کذب است چون راننده باید 10دقیقه منتظر باشد بعد اگر مسافر سفر را لغو کرد شاید هزینه لغو شامل حال او شود ولی شرکت ها در صورت لغو سفر هزینه رفتن تا مبدا را پرداخت نمیکنند.
متاسفانه تاکسیها از چند سامانه استفاده میکنند ،مثلا با تپسی مسافر گرفته اند و مبدا مسافری که با اسنپ درخواست داده نزدیک به مقصد مسافر قبلیست و این موجبات اتلاف وقت و لغو سفر توسط مسافر را فراهم میکند .
فقط میتونم بگم انچه از طرف شرکت های اینترنتی اعلام شده کذب محذ بوده هست ورقم دو هزار تومان بارها وبارها از طریق شرکت تپسی کسر شده .از خودبنده ....وبه جرات میتونم بگم اگر اندک نگاهی هم به قرار دادبین شرکت وراننده نگاه کنید حتی یک مورد هم به نفع رانند گان داده نشده .
ولی بدون اینکه دوستان کامل بخونن،یکی میگه چرا ازجیب مسافربره،اون یکی میگه وقت ماکه تلف شده چی میشه؟ درحالیکه کاملا واضح نوشته، درهمچین مواقعی شرکت خودشوموظف کرده تا خسارت هردوطرف را بادرآمدهای شرکت جبران کنه تا هیچ کدوم ازطرفین،متضرر نشوند