اخه پانصد تومان دیگه چه ارزشی داره یوقت قلبت نگیره
علی
۰۱:۰۶ ۰۷ دی ۱۳۹۹
کرایه تاکسی های اینترنتی اصلا به صرف راننده نیست. همه کسانی که تاکسی اینترنتی کار می کنن از سر مجبوری و در به دری کار می کنن. ولی متاسفانه کسی گوشش بدهکار این حرفا نیست
رانندهای اینترنتی از نداشتن کار تن به این کار دادن والا به خدا قسم هیچ سودی برا رانندها نداره فقط فقط ضرر پشت ضرر با این همه گرونی وسیله های ماشین ..من خودم اگرکار داشتم صدسال یک دقیقه هم با این قیمتها کسی را سوار ماشینم نمیکردم..ازدرد بیکاری داریم کارمیکنیم که مبادا شرمنده زن وبچه بشیم ..فقط اگرخدایی هست ووجدانی در درونتان یک لحظه خودتونا بزارید جای اون راننده بدبخت .یاحق
اینکه دهانشان را باز میکنند و میفرمایند اگه مسافر لغو سفر کنه هزینه ضرر و زیان راننده از حساب خود اسنپ پرداخت میشود!! هزار تومنه!!! تازه اگه بخواد بده
سلام من راننده یکی از همین تاکسی های اینترنتی هستم خواستم واقعیت موضوع را بیان کنم در هنگام لغو سفر اول سخن با مسافر هست شما بعد از لغو سفر کلی فحش و ناسزا و نفرین از جانب راننده دریافت میکنید مخصوصا موقعه ای که یک راننده را دو الی سه کیلومتر کشانده باشی و سر کوچه که رسید لغو کنی یا برسه حاضر نشی و گوشی را از دست رس خارج کنی و جواب تماس رو ندی، بعد این جبران خسارتی که شرکت میگه فکر میکنید چقدر هست بالاترین نرخ کنسلی که بابت سفر میده ۲۰۰۰ دوهزار تومان هست ان هم باید شما به مقصد برسی بعد گزینه رسیدم به مقصد را بزنی و ۱۰ دقیقه منتطر مسافر بمانی و سرانجام که مسافر تشریف نیاورد کنسل کنی و درخواست هزینه کنسلی بدهی ان هم فقط ۲۰۰۰ هزار تومان این واقعا ظلم هست خیلی از کنسلی ها هم پرداخت نمیشود از سوی شرکت این پرسه رفتن به مقصد و منتظر ماندن برای مسافر تقریبا ۲۰ دقیقه وقت راننده را میگیرد دیگه خودتان حساب کنید متاسفا هرچی تو مملکت ما میاد فرهنگ استفاده صیح شو نداریم اگر بخواهم مشکلات این شغل فقط در یک مورد همین کنسلی مسافر بیان کنم دو صفحه باید بنویسم، انهای که حلال حرام حالیشونه لطفا تا زمانی که مطمعن یا اماده نیسند ماشین نگیرند یا از دو شرکت ماشین نگیرند که هر کدام زودتر رسید سوار ان بشوند و اون یکی رو کنسل کنند چون مطمعن باشند مدیون میشوند البته اگر به این چیزها اعتقاد دارند امیداور پیام من درج شود شاید یکی خواند و...
بدبخت راننده چ گناهیی کرده ک از روی ناچاری مجبوره برای اسنپ کار کنه ..yjc ایا یک دقیقه پای درد دل رانندها نشستی؟؟؟ ایا میدونی اسنپ دروغ میگه خسارت از جیب خودش میده بلکه این وسط فقط وقت و سوخت راننده بدبخت ب هدر رفته؟؟؟ ایا میدونی کرایه ها در (((((مشهد و بقیه شهرها )))))چند ساله ثابت مونده و این شرکت تنها چیزی ک هر ساله افزایش میده حق کمیسیون خودشه؟؟؟ایا میدونی راننده اسنپ بیمه نیست؟ایا میدونی راننده اسنپ هیچ مزایایی شاملش نمیشه؟ایا میدونی راننده اسنپ بدبخت ترین و مظلومترین قشر جامعه هست؟ایا تا حالا یه بار نامحسوس رفتی پیچ اینستاگرام رانندگان اسنپ ببینی گلایهاشون رو؟؟؟
جریمه باید گذاشت برای راننده اگه جریمه ای نباشه نه راننده رعایت نکات بهداشتی رو میکنه و بماند بخاطر سرویس های بیشتر اکثرا دزدی میکنند و به مسافر میگویند که مقصد دوم فلان جا بزن که حد نصاب سرویسش برسه و پاداش سفرهاشو بگیره اون پاداشتو از راهش بگیر و گرنه آخر و عاقبت دزدی یک بلایی بزرگ است
اگر این راهکار هم خوب نباشه، باید بالاخره با کسانی که به راننده ها ضرر میزنن برخورد بشه، چون سفره ای کنسل شده باعث از بین رفتن هزاران لیتر بنزین و استهلاک و ضرر مالی به راننده میشه، و همه آنها به عهده راننده است ،و طرف مقابل فقط یک بار گوشی خودش رو لمس میکنه و باعث اینهمه ضرر میشه
همش راننده ضرر میکنه با این هزینه های سنگین کلی مسافت طی میکنه یه ادم بی انصاف خیلی راحت بعد از طی کلی مسافت سفر رو لغو میکنه از اونطرف هم اسنپ هیچ هزینه ای به حساب ما نمیریزه فقط حرفه