نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۲:۲۵ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
مادامیکه با بهانه های نادرست از دست رفتن شغل کارگران یا نابودی خودروی داخلی به انحصار ادامه دهیم و راه رقابتی درست و انتخاب را از صنعت و مردم ببندیم صنعت خودرو و کیفیت آن همین است که در نیم قرن گذشته بوده است و کشور ظالم و لیبرالی مانند مثلآ فرنسه شما را تهدید میکند که اگر فلان کار یا فلان تصمیم را بگیرید یا نگیرید ما قرارداد های مخفی را افشا میکنیم پس این دلسوزی نیست بلکه مانند بسیاری دیگر از مواضع صنعت و فرهنگ راهی ناصواب است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
عجیب است!
این پیشنهادات که از ارز خارج از کشور افراد استفاده کنیم ، کمکی به اقتصاد کشور نمی کند !
اگر بتوانیم خودروی خارجی را بوسیله جمع آوری نقدینگی داخلی عرضه کنیم به کاهش تورم کمک کرده ایم ! و......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
فقط می دانم ایران خودرو و سایپا تو این دو سال ملت را به شدت زجر دادند.خدا ازشون نگذره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
توجه تا وقتی ثروتمندان در بورس متضرر باشن اشتغال کارگران و کارخانه ها در خطر و ورشکستگی بازار بورس نباید سیاسی شود باید مستقل و علمی پیش برود عرضه و تقاضا و تکنیکالی و بنیادی. نه دستوری و دخالت دولت. متصفانه خیلی از سهامداران اعتمادشون از دست دادن و پول از چرخه تولید خارج شد
دخالت بیجا و دعوای سیاسی در بورس ممنوع.
Iran (Islamic Republic of)
بی ماشین
۱۱:۴۰ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
۵۰سال خودرو ای ساختیم خودرو هروقت وام داخلی دادن شد افتخارملی و ۱۰۰۰ در صد تولید داخل اما وقت اوج گرفتن دلار مواد اولیه کوچکترین قطعه تولیدی داخلی شد خارجیو وارداتی کی به کیه
Iran (Islamic Republic of)
مهندس نصیروندمغان گرمی
۱۰:۴۸ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
سلام.قیمت کارخانه ای خودرو باید به یک دهم و قبل روی کارامدن دولت تدبیروامید کاهش یابد تا کمی عادلانه شود،تکنولوژی این خودروها مربوط به سه دهه پیش است،در هیچ کشوری تولید نمیشود،بی کیفیت بوده و امنیتی ندارد،باید تمام مافیاها،دلالان و مسئولین نفوذی فاسد در گرانی خودرو شناسایی ومحاکمه و اموالشان مصادره شود،فروش خودروها فقط بصورت قرعه کشی،فروش فوق العاده و به افراد فاقد خودرو باشد.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد
۱۰:۴۷ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
باید کلا واردات ممنوع بشه وصنعت خودرو از دست مدیران فعلی گرفته بشه وکار رو داد به جوونا ودانشگاه واز قطعه ساز داخلی حمایت کرد تا پیشرفت کنیم اگرم بحث واردات هست یا مونتاژ حداقل40درصد رو در نظر بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۱۲ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
بدبختی کشور ما اینه یه عده الکی به فکر کارگران قطعه ساز هستن در حالیکه سود میلیاردی به جیب میزنن ماهی 3 تومن به کارگر حقوق میدن اولین قدم حذف همین قطعه سازان هستش خون مردم رو تو شیشه کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
چراتولید کننگان درایران، مثل تولید سیمان وفولاد و... باافزایش میزان تولید، به جای کاهش قیمت آن درکشور، وایجاد آسایش وآرامش دربازار داخلی، تأثیری درارزان شدن قیمتها درداخل
کشور نداشته، وبلکه باعث افزایش قیمتها میشود!؟! وفقط هم وغم این تولید کنندگان پر کردن بازار صادرات وبه جیب زدن دلار است!!! چرا! تولیدات ایران تأثیری درآرامش بازار داخلی وجیب مصرف کننده ندارد!؟!؟
Iran (Islamic Republic of)
Masoud
۱۲:۲۷ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
کل کنترل قیمت بازار صددرصد در دست خودروسازهای دوگانه است چی میگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
روز ازنو روزی ازنو
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۰۹:۵۸ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
بجای این همه غلط کردن ودردسروقیمتهای بالایه خودروی خارجی مناسب وخوب واردکنیدکه همه راضی بشن
اوکی وای جی شی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
اگر تمام خودروسازان تمام قطعات ماشین را وارد کنند ومونتاژ نمایند از ساخت آن بهتر است که ماشینهای بی کیفیت تولید کنند
Iran (Islamic Republic of)
بیداد
۰۹:۵۳ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
ما خودروی داخلی نمی‌خواهیم.طلب خودمون رو از کره جنوبی، ماشین وارد کنید.
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۹:۵۲ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
تا زمانی که یک واحد تحقیق و توسعه قوی ، نداشته باشیم ، امید به ساخت خودروی به روز ، در داخل کشور ، سرابی بیش نیست
Iran (Islamic Republic of)
ادیب
۰۹:۴۲ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
تا.کی.میخواهید.دورغ.بگوید.
۱۲۳