اسنپ نه به مسافر و نه به راننده پاسخ مناسبی نمیده.من راننده اسنپ بودم مسافر بار غیر متعارف داشت ،سرویس ندادم بهش زنگ زد اسنپ مسدودم کردن.زنگ زدم جوابگو نبودن.تو دو سال کار حتی یه شکایت نداشتم اونوقت چطور اینجور رانندهها کار میکنن. بهترین راه تحریم تا یاد بگیرن مسیولیت پذیر باشن و پاسخگو
اسنپ خیلی هم خوب و عالیه...کاملا مشخص و معلومه که نباید بار میداد اسنپ بار اصلا جداست و بعد هم چرا پلاک را چک نکرد آدمی که بارش شش میلیون ارزش داشت..در همه نصف و شغلی آدم نخاله هست خودمون باید حواس جمع باشیم و به قوانین احترام بگذاریم وقتی اسنپ مسافر ثبت نام میکنیم قوانین را بند بند نوشته وقتی زحمت نمیدیم به خودمون...مطالعه کنیم و ببینیم همین میشه
اسنپ حتی بعد از سرقت خودرو توسط مسافر هیچ اقدامی نميکنه ولی میتونه در نرم افزار اسنپ در این موارد حمل بار و افراد زیر ۱۸ سال اطلاع رسانی کنه چطور بیشتر موارد تبلیغاتی و قوانین در اپلیکیشن رانندگان اطلاع رسانی میکنید برای مسافران هم اطلاع رسانی کنید تا چنین موارد پیش نیاید
اینکه به راننده ی خودرو بار تحویل ندهید نیازی به خواندن اساسنامه ندارد زیرا اگر میشد که اسنپ باکس نبود و روز اول اسنپ در پیامی به همه مسافران میگوید. در ضمن از کجا معلوم است که این مسافر راست میگوید و قصد خراب کردن اسنپ را ندارد. زود قضاوت نکنیم.