پیرو نظرات مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صمت ، بنظر بنده این سیستم وقتی مدیر کل صنایع وزارت خانه نمی تواند نه با بازار جهانی و نه با توجه به محدودیت های و حمایت های دولتی کاری سرو سامان دهد و روند رو به بهبود چه در طراحی و جه در ساخت داشته باشد یا باید کنار برود . اینها با این حمایت ها نمی توانند تامین نیاز داخل را فراهم کنند ، گرفتن سرمایه مردم برای مدتها ( پیش فروش خودرو ) و عدم تحویل خودرو بدون کیفیت در زمانی که خود تعهد داده اندنشان از چیست؟ این شرکت های خصوصی - دولتی که چنگ در سرمایه ملت ( از سرمایه مردم وسرمایه ملی ) نهاده اند و از منافع آن فقط خودشان سود می برند. فقط به دلیل ایجاد شغل در حال هدر رفت سرمایه دارند. چه باید کرد؟
1- آزاد کردن شرکت های خصوصی بدون کمک دولتی برای تامین خودرو مناسب برای جامعه و حمایت از آنها برای رقابت با شرکت های خصولتی 2- برآورد کردن استاندارد های روز دنیا برای ورود خودرو های با استاندارد های روز جهانی با تشکر
یک نگهبان ساده ایران خودرو میگفت ماهی نه میلیون حقوق میگیرم، خب عزیزم حقوق پرسنل و مدیرانتون رو مثل بقیه جاها متعادل کنید تا لازم نباشه اینهمه بدهی بالا بیارید. مشکل این بریز و بپاش هاست
آها به اینجا که رسیدیم بانک مرکزی درست آمار اعلام نمیکنه
الان شد ربطی به دلار نداره ؟؟!!
پس اگه دلار بشه 100 تومن و یه طوری تورم بخشی ثابت بمونه شما ماشینو گرون نمیکنید؟؟؟
1- آزاد کردن شرکت های خصوصی بدون کمک دولتی برای تامین خودرو مناسب برای جامعه و حمایت از آنها برای رقابت با شرکت های خصولتی 2- برآورد کردن استاندارد های روز دنیا برای ورود خودرو های با استاندارد های روز جهانی با تشکر
والا مقصر راهنمایی و رانندگی اگه پلاک بده اذیت نکنه قطعه بخری سرهم کنی ماشین نصف قیمت پا آدم درمیاد
باید کیفیت ها افزایش یابد
الان شد ربطی به دلار نداره ؟؟!!
پس اگه دلار بشه 100 تومن و یه طوری تورم بخشی ثابت بمونه شما ماشینو گرون نمیکنید؟؟؟