اگر ضرر انباشته ای از قبل بوده نباید من خریدار فعلی هزینه اون رو بپردازم، بی عرضگی مسئولین قبلی، سرمایه گذاری های غیر خودرویی، فروش های سبدی به اشخاص خاص در سال های قبل و کنترل بازار توسط خود خودروساز دلیل این همه نابسامانی در بازار خودرو هست و اتفاقاً شورای رقابت تا حد کمی ترمز این ها رو کشیده
افرین به این همه فهم و شعور مردم ما ...یعنی خودرو ساز ای ما واقعا از بازار دنیا خبر ندارن یا مردمو نادان فرض کردن
یه بنده خدا
۲۱:۰۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
درک باید متقابل باشه؛ خودروساز وقتی توان خرید عامه مردم رو درک نمیکنه (عامه مردم حقوق کارگری میگیرن، چه بسا کمتر)، پس به هیچ عنوان نباید ازش خودرو خرید (چه دارا باشید، چه نباشید). #نه_به_خرید_خودرو
این اقا که میگه ماشین باید گرون بشه خودشو بزاره جای من حقوقم نداشته باشه ان موقع معلوم میشه که شیره که روباه یگه حرف از روی شکم سیر نمیزنه گرون کنیم گرون کنیم
سال ۸۸ پارس خریدیم ۱۸ میلیون که به دلار میشد ۱۸ هزار دلار . تو همه جای دنیا با اون پول میشد ماشین با کیفیت خرید . الان قیمت پارس ۲۰۰ میلیون که به دلار میشه ۱۰ هزار دلار .. که بنظر من بازم زیاده .. ارزش این ماشین ۴ هزار دلار هم نیست
چشم تنگ مرد دنیا دوست را
یا قناعت پر کند یا خخخخخاککککک گگگگور
همون موقع هم سرت کلاه گذاشته ایرانخودرو