نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
چرا ساعت حرکت قطار سریع در ساعات نهم ونیم صبح نیست که مسافران بتوانند راحت به راه آهن برسند ویا اینکه طرف عصر ساعت حرکت یک بعد از ظهر ویا دو بعد آر ظهر باشه که در تهران با مترو یا اتوبوس مسا فران بتوانند راحت به راه آهن برسند ویا در اصفهان هم بلعکس واز طرفی تبلیغ هم بکنند چون واقعا ما از حرکت قطار ها از تهران به اصفهان هیچ اطلاعی نداریم
Iran (Islamic Republic of)
مسافر تهران اصفهان
۲۲:۱۴ ۰۷ دی ۱۴۰۰
بزک‌ نمیر بهار میاد...!
کی دیگه میخواد راه بیفته؟
۴۰ سال آینده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
دولت چین پیشنهاد ساخت خط راه آهن پرسرعت 500کیلومتر در ساعت شمال جنوب و شرق به غرب را به دولت تدبیر و امید داد آقای آخوندی فرمودند پول نداریم سفیر وقت ایران در چین مذاکراتی با طرف چینی کردند قرار بر سرمایه گذاری پنجاه پنجاه شد باز هم ایشان قبول نکردند با مذاکره سفیر قرار شد ایران سهم خود را بعد از ساخت پرداخت کند آقای آخوندی قبول نکردند طرف چینی موافقت کرد کل پروژه را در مدت دوسال احداث کند و بدون پرداخت طرف ایرانی از فروش بلیط سهم خود را تادیه کند باز هم آقای آخوندی موافقت نکردند و طرف چینی هم دیگر پیگیری نکرد چون بدنبال طرف های غربی بودند از خاطرات سفیر وقت ایران در چین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
اتقدر که به قم کویری بی آب علف رسیدن اگه یکم پنجم بودجه به مازندران میدادن الان مازندران بیکار نداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
ریس جمهور آینده باید یکی از اولویت‌های بسیار مهم خود را حمل و نقل ریلی قرار بدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
شاید چهل سال دیگه درست میشه.
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۱۷:۲۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
از چابهار تا تهران و تهران تا شمال از قطارهای پرسرعت ۶۰۰کیلومتر در ساعت و با رباهای نوین ریل گذاری شود تا سواحل اقیانوسی به سواحل شمالی وصل کردند و ترانزیت شمال جنوب و جاده ابریشم از این مسیر نیز احیا شود.
چین و ژاپن و آلمان و هند و پیمانکاران ایرانی می‌توانند در قطعات مختلف این پروژه را بسازند.
به سمت دانش‌های نو هر چند دیر اما باید تا بیشتر از این دیر نشده و زمان از دست ندادیم، حرکت و گام برداشت .
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۷:۱۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
فرق ژاپن با ایران در راه آهن از زمین تا آسمان است اگر تهران ،توکیو بود و شما یکی از مناطق ژاپن شاید این مسیر با قطار کمتر از نیم ساعت طی میشد ،ولی اینجا ایران است سرزمین مدیران و مسولان و دولتهای شعاری که از دانش و اقتصاد و صنعت
و تجارت هیچ چیز نمی‌دانند.
حتما انتخاب شایستگان و باهوشان و دانایان و تلاشگران و اقتصاددانان میتواند صدها سال ما را جلو بیندازد.
بیشتر ما چوب انتخاب و نادانی خودمان را میخوریم!!!!!!!؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۱۷:۱۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
این پروژه ها با این سرعت کند قرن‌ها طول میکشد همانند راه آهن بختیاری که بیش از نیم قرن از طرح آن گذشته است .شاید صده های دیگر به بهره برداری برسد!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
این قطار از سال ۵۵ قرار بود اراک- اندیمشک-اهواز و آبادان باشد که جنگ آنرا به وسط کویر یعنی اصفهان برد و حق مردم جنوب باز هم خورده شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
ما رو باش میگیم قطار سریع و سیر تهران_ دمشق و آزاد راه تهران _کربلا و تهران _دمشق را بسازند.؟! :/
-
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
این هم مثل بزرگراه تهران شمال خیلی طول کشید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
قطار نمیخوایم فعلا وضعیت مرغ و روغن و پول بی ارزش ملی را درست کنن.
Iran (Islamic Republic of)
دولت آبادی
۱۲:۲۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
تشکر بابت زحمات جناب حاجی دلیگانی در اجرای این طرح در محدوده دولت آباد برخوار
Iran (Islamic Republic of)
مسافر
۱۲:۰۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
شما آسفالت مسیر اصفهان تهران رو درست کنین قطار سریع‌السیر پیشکش...
مسیر نظنز به کاشان چاله‌هاش تبدیل به دره شده همین روزهاست که ازش نفت استخراج بشه...
۱۲