من در این پروژه بودم
بدلیل نبودن بودجه چندین بار متوقف شده و هزینه های اضافی به بار آورده
مثلا زیر سازی که انجام شده و مورد تایید قرار گرفته ولی به دلیل اینکه دوباره پروژه متوقف شده و زمان زیاد گذشته ، این بار زیر سازی توسط چینی ها مورد تایید قرار نمیگیرد و تمامی ان برداشته و دوباره اجرا و دوباره پروژه متوقف شده و همین آش و همین کاسه
یا مسیرهای که زیر سازی انجام شده ولی دوباره تغییر مسیر داده شده و هزینه های گزاف به بار آورد و چندین ابرو و زیر گذر بلااستفاده می ماند .
در این پروژه در خاتم انبیا .ریئس کارگاه از هر استانی که باشد تا آنجایی که میتواند نیروی مربوط به همان استان خود را مشغول به کار میکند واقعیت همین است
قطارهای سریع السیر با سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت که من دیدم در کشورهای دیگر ریل روی زمین نیست بلکه ریل این قطارها روی پایه ها با ارتفاع ۶ تا ۱۰ متر و بدون هیچ مانعی یا تقاطع با خیابان شبیه مونوریل بصورت معلق ، خدا کنه اینجوری باشد و دست همه درد نکنه
بدلیل نبودن بودجه چندین بار متوقف شده و هزینه های اضافی به بار آورده
مثلا زیر سازی که انجام شده و مورد تایید قرار گرفته ولی به دلیل اینکه دوباره پروژه متوقف شده و زمان زیاد گذشته ، این بار زیر سازی توسط چینی ها مورد تایید قرار نمیگیرد و تمامی ان برداشته و دوباره اجرا و دوباره پروژه متوقف شده و همین آش و همین کاسه
یا مسیرهای که زیر سازی انجام شده ولی دوباره تغییر مسیر داده شده و هزینه های گزاف به بار آورد و چندین ابرو و زیر گذر بلااستفاده می ماند .
در این پروژه در خاتم انبیا .ریئس کارگاه از هر استانی که باشد تا آنجایی که میتواند نیروی مربوط به همان استان خود را مشغول به کار میکند واقعیت همین است