با سلام . دوستان تازمانی که تولید و واردات هدفمند و فروش خودرو رقابتی نباشد و رضایت مشتری اهمیتی نداشته باشد . و بازار بطور انحصاری و اجباری در دست افراد و شرکت خاص و معدودی باشد . نه تنها مثل امروز در صنعت خودرو کاملا عقب خواهیم ماند بلکه مورد تمسخر نسل آینده قرار خواهیم گرفت.
توی سیستم مونتاژ خودرو اگر چین نباشه ایران صفر هست. سیستم رو فساد گرفته و از صفر تا صدش باید زیرو رو بشه. توهین به کارگران عزیز نمیکنم ولی از پایه مشکل داره. از طراح گرفته تا مدیریت و همه. تیبا صفر خریدم دنده عقب میزد بیرون روغن ریزی داشت صدای موتور هم زیاد بود . رفتم نمایندگی ۳ هفته ماشین اونجا موند. درست نشد و در آخر خودم با هزینه خودم بیرون مکانیکی دادم دست کرد. نمایندگی هم گفت همین که هست. صدای موتور هم گفتند تنها راه حلش اینه که صدای ضبط رو زیاد کنید .از اون زمان خودروی صفر نخریدم . آقا سالهای پیش مثلا ۳۰ سال پیش بود قسمت رنگ سایپا قدیمی بود و کهنه. یه آتش سوزی کردن طفلی یک نفر هم توی آتش سوخت. الانم باید سایپا و ایران خودرو را آتش بزنند و از چین خواهش کنند تا کمک کنند و یک خودروی واقعا ملی بزنند زیر سایه کشور و تکنولوژی چین.
انگار شما اصن از دانشگاه و دانش بنیان های ایرانی خبر ندارید شاید هم اصن کار تحقیقاتی نکردین، بریم از چین تکنولوژی بیاریم؟ کسی که ناو و موشک میسازه بره از کشور دیگه تکنولوژی بیاره اونم با این جوان های نخبه؟ تیونینگ کار های ایرانی بهترین تیونینگ رو میکنن ما نیاز به تکنولوژی نداریم از نظر فنی هیچ کمبودی نداریم نیاز به مدیریت داریم
اول اینکه بایدنظارت کامل ودقیق ومشخص کردن استانداردباشدوقیمت گذاری حساب وکتاب شده باشد وواردات خودرونباشد وتمامی تولیدات داخل به نظرمن کاملاغیراستانداردهستندومامردم اول خودمان مشکل داریم نبایدبخریم کاملاتحریم بایدکنیم تاخودروبااستانداردتولیدشود،کل محصولات ایران خودرووسایپاکاملا منتفی هستندفقط یه ایرانی هست که پولش روبه این آشغال بده وسواربشه کیف کنه
اگر واردات خودرو آزاد بشه هم به سود مردمه هم دولت پیشرفت میکنه.حالا چرا؟چون وقتی که هم خودروهای داخلی و هم خارجی در کشور موجود باشند قطعا مردم نمونه های خارجی رو انتخاب میکنند و فضا رقابتی میشه و خودرو ساز های داخلی مجبور میشن برای پیشرفت و جلوگیری از ورشکستگی جوانان تحصیلکرده و متخصص رو جذب کنند و قیمتشون رو هم پایین تر بیارن .
این متنی که من نوشتم صرفاً یه نظر نیست یه تجربه هستش که مربوط میشه به کشور کره جنوبی و اونها با همین راه به یکی از بهترین های آسیا در زمینه خودرو سازی تبدیل شدند
دوست عزیز مگر الان خودروی خارجی در بازار وجود نداره؟ خودرو از کشور آلمان گرفته تا سوئد و چین در بازار وجود داره به وفور. صحبت از سیستم غلط خودرو سازان ایرانی هست. پراید در ایران ۱۳۰ میلیون تومان ولی در کشور دوست و همسایه ۳۰ میلیون تومان. جالبه در ایران بی کیفیت و در کشور دوست با کیفیت. ما ایرانیها چوب بی فکری دولت رو میخوریم. هر چه هم بنویسیم بی فایده هست...
ناشناس
۱۳:۵۹ ۰۳ تير ۱۴۰۰
کره با ایران زمین تا آسمون فرق میکنه
ناشناس
۱۱:۱۸ ۰۳ تير ۱۴۰۰
اره ارتش با خودروهای 40 سال قبل رو بتونه بسازه خخخخخ
کشته های تصادفات ما برابری میکنه با یه جنگ تمام عیار.
جنایت جنایته چه داعش باشه چه مسئولان خودرو سازی
اینا دستشون به خون هزاران ایرانی آلودست.
با وجود اینا ما نیازی به حمله دشمنان نداریم
چقدر اینا ظالمن.فقط پول واسشون مهمه نه جوون آدما.
ما باید حالا حالا ها سوار پراید شیم
تو هر فعالیتی تا رقابت نباشه کیفیت بهتر نخواهد شد, و فقط درجازدن هست و یا پسرفت کردن
این متنی که من نوشتم صرفاً یه نظر نیست یه تجربه هستش که مربوط میشه به کشور کره جنوبی و اونها با همین راه به یکی از بهترین های آسیا در زمینه خودرو سازی تبدیل شدند
باشگاه تایید کن