برای اینکه ماشین از گارانتی خارج نشه گفتن باید بیاری خود نمایندگی سایپا دزدگیر نصب کنیم بعد از اینکه از نمایندگی ماشین آوردم بیرون، دیدم سیم ها به هم ریخته ول کرده بودند و حتی یک چسب نزده بودند یا حفاظی نداشته بودند واسه سیم ها دزدگیر!! لعنت به این خدمات پس از فروشتون!!!!
امیدواریم بالاخره یکی تو دنیا پیدا بشه و کارخونه ها و نمایندگی خودروسازها رو تو ایران بمباران و نابود کنه بلکه از اینهمه ظلم و ستم راحت شیم.بخداوند عالم قسم .یزید اینقدر به امام حسین ظلم نکرد که ایران خودرو و سایپا ظلم کردن.یزید حداقل چند نفر از طایفه بنی هاشم رو زنده گذاشت.این دو خودرو ساز سالی ۲۰ هزار ایرانی کشتن و ۱۰۰ هزار نفرو معلول و زخمی کردن
سال ۸۹ که تحریم و تورم به این شکل نبود یه پراید صفر خریدم .سپر عقبش از بدنه ماشین یک سانت فاصله داشت بردم نمایندگی.گفتن چون سفارش شهرستان بوده شیفت شب ساختن و کاریش نمیشه کرد.شماره سریال کمکهای جلوش هم مال سال ۸۷ بود که رو مدل ۸۹ بسته بودن.امید داشتن به خودرو سازهای داخلی مثه امید به پرواز لاکپشته
ظاهرا خدمات پس از فروش و گارانتی به جای ارائه خدمات، تبدیل به یه منبع درآمد خوب واسه خودروسازان و نمایندگی هاشون شده برعکس همه جای دنیا، تو نمایندگیها میری کلی آدم دارن ول میچرخن و حقوق میگیرین، یه تعمیر جزئی رو کلی طول میدن، قطعه ندارن باید از تهران سفارش بدن با کلی تاخیر، قطعه کم کیفیت میزنن همون دوباره ایراد پیدا میکنه، کارکنانش حقوق میگیرن ولی بازم واسه اینکه کارت رو راه بندازن انتظار پرداخت انعام دارن، تعمیر کار فنی وارد ندارن و همه انگار اونجا یجورایی دارن آموزش می بینن، خیلی وقتا ایراد واقعی ماشین رفع نمیشه چون یا تشخیص نمیدن یا بهانه تراشی میکنن یا حالشو ندارن اون قطعه رو باز کنن و تعویض کنن، از این اطمینان نداری که وقتی ماشینت اونجاست قطعات سالمشو با معیوب عوض نمیکنن! عین این بیمارستانهای دولتی که وقتی بیمار روی تخت درحال درد کشیدنه تعداد خیلی زیادی از پرسنل و پرستار و پزشک و دستیار رو میبینی که یا دارن از این ور میرن اونور یا ساعتهای طولانی از حضور بیمار درحال پرونده سازی و گزارش نویسی و تکمیل پرونده و تکمیل فرمهای رضایت و خوداظهاری و حسابداری و بازدید و هزار جور فرم دیگه هستن، تهش هم بیمار میگه عجب غلطی کردم اومدم اینجا، تو خونه میموندم استراحت میکردم با چندتا دمنوش حالم بهتر میشد. کلا بجای درمان بیمار دارن کاغذ بازی میکنن، دیگه نمایندگی یه شرکت دولتی هم چیزی غیر این نمیشه...
ایران خودرو تعویض روغن یکساله یا 10000 کیلومتر 700000 تومان سمتد ملی شد بیرون با همان روغن 400000 تومان اجباریش هم کردن حتما باید دزدای ایران خودرو باید انجامش بدن
سلام از شرکت سایپا ماشینی خریداری کردم .هنگام تحویل خودرو دو سوییچ تحویل گرفتم که یکی از آنها سوییچ ماشین من نیست .هرچه از طریق شرکت سایپا پیگیری می کنم جوابی دریافت نمی کنم .آیا مشتری مداری از دیدگاه شرکت سایپا این است ?
سلام
شرکت کرمان خودرو تعهد به اجرای وارانتی محصول خود جک سدان ۳ را ندارد .این شرکت سال گذشته تمامی قطعات جک سدان ۳ را به نمایندگی غازی زاده بیرجند و زاهدان با دلار ۳۰ تومان فروخت در حالیکه تا سال ۱۴۰۲ موظف به ویرانی قطعات خودرو فروخته شده اش میباشد و این در حالی است که سال ۹۲ قطعات را با دلار ۴۰۰۰ تومان وارد کرده جهت رفاه حال خریداران خودرو جک سدان ۳ توجوی، دو سال است که من لوازم مورد نیازم را از بازار با قیمت چند برابر و جنس بی کیفیت تهیه میکنم.
آیا مشتری مداری شرکت کرمان خودرو با شرکت زیر مجموعه اش به نام بم خودرو این بوده است؟! چه کسی و سازمانی باید پیگیری کند؟؟
خدمات پس از فروش که نگو و نپرس کشته مردشونیم
شرکت کرمان خودرو تعهد به اجرای وارانتی محصول خود جک سدان ۳ را ندارد .این شرکت سال گذشته تمامی قطعات جک سدان ۳ را به نمایندگی غازی زاده بیرجند و زاهدان با دلار ۳۰ تومان فروخت در حالیکه تا سال ۱۴۰۲ موظف به ویرانی قطعات خودرو فروخته شده اش میباشد و این در حالی است که سال ۹۲ قطعات را با دلار ۴۰۰۰ تومان وارد کرده جهت رفاه حال خریداران خودرو جک سدان ۳ توجوی، دو سال است که من لوازم مورد نیازم را از بازار با قیمت چند برابر و جنس بی کیفیت تهیه میکنم.
آیا مشتری مداری شرکت کرمان خودرو با شرکت زیر مجموعه اش به نام بم خودرو این بوده است؟! چه کسی و سازمانی باید پیگیری کند؟؟