از کدام خدمات صحبت می کنید ! ماشین بنده شش ماه مانده به پایان مهلت گارانتی برای تعویض کمک فنر به نمایندگی های شیراز مراجعه کردم بعد از شش ماه امروز فردا کردند بعد هم گفتند مدت گارانتی تمام شده برو بسلامت وقتی هم اعتراض کردم گفتند برو هرکاری دلت میخواد بکن ! اینم خدمات
دقیقا.ماهم واسه یه چیزی درخواست دادیم نمیفرستن.امروز فردا میکنن میگن چون درخواستتون بعد مدتی منقضی میشه باید بیایی دوباره درخواست بدی..زمان داره میگذره و وقتیم گارانتیش تموم شه دیگ همون درخواستم ازمون قبول نمیکنن.کسی هم تا حالا از ما نظر نخواسته که بگیم راضی هستیم یا ن...
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
من ماشینم رو بردم خدمات سایپا برا گارانتی گفتن باید اچار کشی کنم بعد از اچار کشی پیچ اکسل خودرو رو خراب کردن در حال رانندگی کنده شد خدا باهام بود که برا خودم و خانواده اتفاقی نیفتاد بعد گفتن زدی به جایی و جز گارانتی هم نیست در حالی که ماشین در جاده مستقیم چرخش کنده شده بود و گزارش پلیس هم مو جود بود زنگ تهران هم زدم با لحن بدی گفتن هر چی ما بگیم
کرمان موتور جدیدا بخشنامه داده که خودروهای جک هر دو سال تسمه تایم و روغن گیربکس با پرداخت نجومی باید عوض بشه خداییش این کار منطقی است در حالیکه طبق دفترچه در زمان خرید تسمه تایم بعد 60 هزار کیلومتر و روغن گیربکس بعد از 120 هزار کیلو متر باید عوض بشه آخه انصاف کجا رفته
یکی از دوستان خودور را برده بود به تعمیرگاه مجاز 2 هفته بعداز تحویل گرفتن خودرو متوجه شده بود که دریچه گاز برقی خودرو را دزدیده اند یک دریچه گاز خراب به جاش بسته اند درصورتی که اشکال خودرو بدنه ای بوده ؟؟؟؟؟؟!!!!!
حالا شما قضاوت بکنید
البته پیگیری هم کرده بود در آخر یه چیزی هم بدهکار شده بود
وقتی که نمایندگان مجلس که با رای ما به مجلس رسیده اند با واردات خودرو مخالفت میکنند و تعرفه های آنچنانی تعیین میکنند و ذینفعان شرکت های خودروساز دست به جیب مصرف کننده میبرند و دزدی میکنند ؟؟؟؟؟
جای تعجب نیست وباید از این انحصارطلبی سوء استفاده بکنند
عدالت کجاست
بگید تو چند دهه گذشته از چی رضایت دارید از هیچی تورم بدبختی بیکاری تو چشمای مردم نگاه میکنیدو بیت المال رو چپاول مگه میشه کشوری با این همه منابع انقدر بدبختی اخه چرا
بارها برای رفع مشکل خودرو صفر کیلومتر باید به نمایندگی خودرو مراجعه کنی تا شاید نتیجه بگیری.نمایندگیها اکثرا تا جایی که بتونن از زیر بار مسئولیت شونه خالی میکنن و مشتری رو به هم پاسکاری میکنن..هزینه یه تعویض روغن و فیلتر ساده که به اجبار باید داخل نمایندگی انجام بشه چند برابر بیرونه.بنده خودم خودرو مدل ۹۸ صفر کیلومتر تحویل گرفتم تا الان که ۱۴۰۰ شده و گارانتیش رو به اتمامه.با وجود مراجعه چندباره هنوز مشکلم حل نشده.مشکل با یه تعویض قطعه ساده حل میشه.اداره استاندارد هم که بعد از هر مراجعه به نمایندگی تماس میگیره در حد یه رفع تکلیف عمل میکنه و با پرسیدن چند تا سوال ساده قطع میکنه و هیچ تغییری دیده نمیشه.
نه.تا میبری نمایندگی به هر دلیلی شانه خالی میکنن از کار انجام دادن.یا اینکه جنس فیک به جای جنس اصلی برات عوض میکنن.گارانتی رو نمیگم که اصلا وضعش خیلی داغونه.ایرانخودرو و سایپا فقط بلدن پول بگیرن،دیگه هیچی بلد نیستن انجام بدن
بنده سرویس اولیه 5000 تا رفتم نمایندگی(تعویض روغن و فیلتر روغن) خودمم خواستم که فیلتر هوا عوض بشه. همونو رفتم بیرون قیمت گرفتم( همون روغن و همون فیلتر ها) اختلاف حدود 150 هزار تومان بود
حالا شما قضاوت بکنید
البته پیگیری هم کرده بود در آخر یه چیزی هم بدهکار شده بود
وقتی که نمایندگان مجلس که با رای ما به مجلس رسیده اند با واردات خودرو مخالفت میکنند و تعرفه های آنچنانی تعیین میکنند و ذینفعان شرکت های خودروساز دست به جیب مصرف کننده میبرند و دزدی میکنند ؟؟؟؟؟
جای تعجب نیست وباید از این انحصارطلبی سوء استفاده بکنند
عدالت کجاست