یکی از علتای تصادفا اینه که وزارت نیرو صبح زود هنوز هوا روشن نشده چراغ خیابونا رو خاموش میکنه و عصرام تا کاملا تاریک نشده روشن نمیکنه
دولت باید به وزارت دستور بده صبحا تا هوا کاملا روشن نشده حق ندارن چراغا رو خاموش کنن و عصرام تا هوا تاریک نشده روشن کنن
جدایی ازعوامل انسانی در تصادفات ،سهم جاده ها و معابر در تصادفات کم نیست مخصوصا جاده های شهرهای کوچیک که اصلا موردتوجه قرارنگرفتن ، جاده های برون شهری فراهان استان مرکزی و روستاهای توابع جزء نقاط حادثه خیز استان مرکزی هستن که هر ساله جان عزیزانمون رو میگیرند درسته تقریبا هرچند سال یک بارمرمت جاده صورت میگیره ولی اصلا اصولی انجام نمیگیره مثلا درساخت سرعت گیرها اصلا توجه صورت نمیگیره و جان افراد بیشتر درخطر قرار میگیره!! واقعا جای نظارت در ساخت ومرمت جاده ها خالیه با بدترین نامرغوب ترین قیر مرمت صورت میگیره که در عرض چندماه ازبین میرن لطفا رسیدگی کنید پیمانکارانی که فقط سود براشون مهمه نه کیفیت !!!
بالاخره همین که مملکت ما تو یک زمینه ای رشد داشته باشد خودش مایه خوشحالی است، حالا رشد اقتصادی و رفاهی و آموزشی تحصیلی و شغلی و روانی و..... نداریم که دلیل نمی شود رشد تصادفات را هم نداشته باشیم!!
من می خواستم از وزیر محترم راه سوال کنم( البته ایشان هنوز خودشان را وزیر نفت می دانند!!) : جناب آقای رستم قاسمی برای وضع خراب جاده های این مملکت چه اقدامی انجام داده اید؟! چه اقدامی انجام خواهید داد؟!البته ما مردم می دانیم که شما منت گذاشتید وزارت را قبول کردید ولی توجه داشته باشید در کل مملکت ما پنج کیلومتر آسفالت استاندارد و سالم نداریم، هر روز تلفات ، هر روز تصادف، حالا شما و خانواده محترم با هواپیما رفت و آمد می کنید ولی ما نمی توانیم چه بکنیم با این جاده ها ؟!!
وقتی ترمز برای ماشینها میشه جز آپشن ودراکثر خودروهای سال 98 به این سمت کیفیت فدای همه چیز شده انصافا فقط باید گفت جاده؟
بی کیفیتی خودروها .جاده .رانندگی بی ملاحظه
با سلام خدمت خبرگذاری باشگاه خبرنگاران جوان ، مهمترین دلایلش پائین امدن کیفیت رانندگی به خاطر مشغله های کاری و بعدش خودروها و گرانی قطعات مصرفی خودروها است .
چندتا علت دارد من راننده تاکسی هستم لنت ترمز جلو پیکان ۷هزار بود شد ۲۰ هزار هراز۶ الی ۸ ماه عوض می کردم حالا شده ۱۲۰ هزار تا اخر اهن باهش می رم یک سال ویا ۱۴ ماه چه کنم گران است دولت هم حمایت نمی کند .....
جادها هشتاددرصد مقصر تصادفات هستند نبود بودحه ونساختن راهها و درست نکردن نقاط حادثه خیز و فقط تولید وپخش ماشین بدون ساخت جاده به اندازه متوازن ورود ماشین باعث مرگ و فلج شدن ملت شده ومیشود فقط ماشین میسازید ومیدید دست ملت بدون جاده بودن بودحه براساخت جاده بع علت تحریم
بهترین اقدام گل گرفتن دروازه سایپا و ایرانخودروه که سالهاست با تولید پراید(شما بخون تیبا ساینا کوئیک) و از اونطرف جی ال ایکس و حتی خودروهای جدید دارن با جون اکثر مردم ایران که توان خرید خودرو بدردخور رو ندارن بازی میکنن.
دولت باید به وزارت دستور بده صبحا تا هوا کاملا روشن نشده حق ندارن چراغا رو خاموش کنن و عصرام تا هوا تاریک نشده روشن کنن
بی کیفیتی خودروها .جاده .رانندگی بی ملاحظه