نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
اگه با تویوتا وهیوندای تصادف کنی هیچی نمیشه چون اول به ایمنی سرنشین فکر میکنن نه مثل ایران خودرو وسایپا که کیسه هوا رو جزو آپشن حساب میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
بدترین جاده ها متعلق به استان خوزستان می باشد،خصوصا جاده ایذه،باغملک،دهدز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
دلیل اول خودروهای بی کیفیت داخلی و دلیل دوم جاده های داغونی که از جاده خاکی هم بعضیهاشون بدتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
بی کیفیت بودن جاده موجب تصادف هست ولی الزاما موجب مرگ و میر نیست.
مهم ترین عامل مرگ و میر در تصادفات بی کیفیت بودن خودروهاست . خون این افرادم به گردن همه مسئولانیه که جلوی واردات خودرو رو گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
نود درصد تصادفات جاده هامون هستن رک نفت خوابیدیم وضع جادهامون خرابه
رباط کریم به سمت تهران اتوبان ساوه رانندگی می کنی میرسی باید جلوبندی باز کنی به عنوان نمونه بعد نمیدانم این همه عوارضی برای چه کاری میگیرند
حساب کردم با این همه عوارضی میشه جاده های ۵۰ تا کشور رو اسفالت کرد
نوع ایمنی خودرو و هم اعصاب و روان مردم هم خیلی تاثیر دارد
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۹:۴۸ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
با سلام
با افزایش قیمت ها مخصوصا قیمت قطعه و بالا رفتن هزینه های تعمیر ، اکثریت قادر به رفع نقص فنی و مشکلات خودروی خود نیستند، و ریسک رانندگی با خودروی معیوب را می پذیرند که لطمات آن به مراتب بیشتر است، و جان و مال دیگران نیز به خطر می افتد.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۳۸ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
به نظر من اول جاده غیر استاندارد دوم فرهنگ رانندگی افتضاح و سوم تکنولوژی قرن شیپوری ماشینامون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
سلام.بیشترین تصادفات منجر به مرگ مربوط به خودروهای پراید،تیبا،ساینا و بعدها کوئیک هست،آیت خودروها به دلیل وزن بسیار کم به خاطر اتاق حلبی که دارند پرشتاب هستند و با کوچکترین تصادفی حتی در داخل شهر متلاشی میشوند.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
سلام.یک عامل تصادفات مربوط به جاده است،مثل جاده موران زهرا شهر گرمی از توابع استان اردبیل که بعد انقلاب فقط یک بار روی آسفالت دیده و کاملا ویران شده،جاده۲۷کیلومتری با پیچ و شیب تندی هست،عامل دیگر خودروهای بی کیفیت با تکنولوژی سی سال پیش ولی ده برابر گران‌تر از قیمت تمام شده قالب مردم میشه و مردم که توان خرید ندارند مجبورند خودروی فرسوده سوار بشند و آمار تصادفات باز میره بالا،عامل سوم خود راننده هست که باید در دادن گواهینامه سختگیری بشه و راننده کاملا توجیه بشه،در دادن گواهینامه باید آزمونهای روانشناختی نیز گرفته و سلامت روانی راننده نیز در نظر گرفته شود.دکترمحسن نصیروندمغان گرمی‌.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
نود درصد تصادفات مقصر خود راننده هستش افتضاح رانندگی می کنن بعضی ها .طوری که جون دیگران رو هم به خطر می اندازند اخه این همه عجله برا چی هست کجا میخواید برید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
سلام.جاده موران زهرا شهر گرمی از توابع استان اردبیل تقریبا به طور کامل ویران شده، فقط یک بار روی آسفالت رو دیده،مردم بعضا برای رد کردن دست اندازه‌ای شدید تصادف میکنند،یک جاده غیر استاندارد با پیچ های تند و شیب زیاد که تلفات جانی و مالی بسیار داده،متاسفانه هیچ مسئولی رسیدگی نمیکنه و فقط تا پایان ریاست شعار میده،از باشگاه خبرنگاران جوان انتظار پیگیری داریم.نصیروندمغان گرمی.م.ه.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۳۶ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
اولین عامل جاده است دومین عامل خودروهای بی کیفیت و بدونه استاندارد دو شرکت دولتی که چمبره زدند به روح و روان و مال مردم و سومین عامل میتونه راننده باشه و خطای انسانی . من خودم ماشین چینی داشتم . جک s5 ، که ترمزش میشه گفت 500 درصد بهتر از سمن الان م کار میکرد . ترمز ماشینهای ایرانی و عدم استحکامشون رو چرا ذکر نمیکنید . میترسید به تیلیچ قبای سایپا یا ایرانخودرو بر بخوره ؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ثاقبه
۰۸:۲۸ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
من فکر میکنم محدود کردن سرعت، بیشتر باعث تصادفات شدید شده. در کنار ایمن‌سازی جاده‌ها و خودرو باید سرعت مجاز رو در محدوده‌های بی‌خطر جاده‌ها افزایش بدهند و خودروها با سرعت پایین‌تر اجازه‌ی تردد در اون مسیر رو نداشته باشند مگر سرعتشون به اون حد برسه. ۱۲۰ برای آزادراه‌ها و بالای ۱۳۰ تا ۱۴۰ برای اتوبان‌ها. میشه امتحان و نتیجه رو بررسی کرد.
۱۲