بی کیفیت بودن جاده موجب تصادف هست ولی الزاما موجب مرگ و میر نیست.
مهم ترین عامل مرگ و میر در تصادفات بی کیفیت بودن خودروهاست . خون این افرادم به گردن همه مسئولانیه که جلوی واردات خودرو رو گرفتن
نود درصد تصادفات جاده هامون هستن رک نفت خوابیدیم وضع جادهامون خرابه
رباط کریم به سمت تهران اتوبان ساوه رانندگی می کنی میرسی باید جلوبندی باز کنی به عنوان نمونه بعد نمیدانم این همه عوارضی برای چه کاری میگیرند
حساب کردم با این همه عوارضی میشه جاده های ۵۰ تا کشور رو اسفالت کرد
نوع ایمنی خودرو و هم اعصاب و روان مردم هم خیلی تاثیر دارد
با سلام
با افزایش قیمت ها مخصوصا قیمت قطعه و بالا رفتن هزینه های تعمیر ، اکثریت قادر به رفع نقص فنی و مشکلات خودروی خود نیستند، و ریسک رانندگی با خودروی معیوب را می پذیرند که لطمات آن به مراتب بیشتر است، و جان و مال دیگران نیز به خطر می افتد.
سلام.بیشترین تصادفات منجر به مرگ مربوط به خودروهای پراید،تیبا،ساینا و بعدها کوئیک هست،آیت خودروها به دلیل وزن بسیار کم به خاطر اتاق حلبی که دارند پرشتاب هستند و با کوچکترین تصادفی حتی در داخل شهر متلاشی میشوند.با تشکر
سلام.یک عامل تصادفات مربوط به جاده است،مثل جاده موران زهرا شهر گرمی از توابع استان اردبیل که بعد انقلاب فقط یک بار روی آسفالت دیده و کاملا ویران شده،جاده۲۷کیلومتری با پیچ و شیب تندی هست،عامل دیگر خودروهای بی کیفیت با تکنولوژی سی سال پیش ولی ده برابر گرانتر از قیمت تمام شده قالب مردم میشه و مردم که توان خرید ندارند مجبورند خودروی فرسوده سوار بشند و آمار تصادفات باز میره بالا،عامل سوم خود راننده هست که باید در دادن گواهینامه سختگیری بشه و راننده کاملا توجیه بشه،در دادن گواهینامه باید آزمونهای روانشناختی نیز گرفته و سلامت روانی راننده نیز در نظر گرفته شود.دکترمحسن نصیروندمغان گرمی.باتشکر
نود درصد تصادفات مقصر خود راننده هستش افتضاح رانندگی می کنن بعضی ها .طوری که جون دیگران رو هم به خطر می اندازند اخه این همه عجله برا چی هست کجا میخواید برید ؟
سلام.جاده موران زهرا شهر گرمی از توابع استان اردبیل تقریبا به طور کامل ویران شده، فقط یک بار روی آسفالت رو دیده،مردم بعضا برای رد کردن دست اندازهای شدید تصادف میکنند،یک جاده غیر استاندارد با پیچ های تند و شیب زیاد که تلفات جانی و مالی بسیار داده،متاسفانه هیچ مسئولی رسیدگی نمیکنه و فقط تا پایان ریاست شعار میده،از باشگاه خبرنگاران جوان انتظار پیگیری داریم.نصیروندمغان گرمی.م.ه.با تشکر
اولین عامل جاده است دومین عامل خودروهای بی کیفیت و بدونه استاندارد دو شرکت دولتی که چمبره زدند به روح و روان و مال مردم و سومین عامل میتونه راننده باشه و خطای انسانی . من خودم ماشین چینی داشتم . جک s5 ، که ترمزش میشه گفت 500 درصد بهتر از سمن الان م کار میکرد . ترمز ماشینهای ایرانی و عدم استحکامشون رو چرا ذکر نمیکنید . میترسید به تیلیچ قبای سایپا یا ایرانخودرو بر بخوره ؟؟؟؟؟؟
من فکر میکنم محدود کردن سرعت، بیشتر باعث تصادفات شدید شده. در کنار ایمنسازی جادهها و خودرو باید سرعت مجاز رو در محدودههای بیخطر جادهها افزایش بدهند و خودروها با سرعت پایینتر اجازهی تردد در اون مسیر رو نداشته باشند مگر سرعتشون به اون حد برسه. ۱۲۰ برای آزادراهها و بالای ۱۳۰ تا ۱۴۰ برای اتوبانها. میشه امتحان و نتیجه رو بررسی کرد.
مهم ترین عامل مرگ و میر در تصادفات بی کیفیت بودن خودروهاست . خون این افرادم به گردن همه مسئولانیه که جلوی واردات خودرو رو گرفتن
رباط کریم به سمت تهران اتوبان ساوه رانندگی می کنی میرسی باید جلوبندی باز کنی به عنوان نمونه بعد نمیدانم این همه عوارضی برای چه کاری میگیرند
حساب کردم با این همه عوارضی میشه جاده های ۵۰ تا کشور رو اسفالت کرد
نوع ایمنی خودرو و هم اعصاب و روان مردم هم خیلی تاثیر دارد
با افزایش قیمت ها مخصوصا قیمت قطعه و بالا رفتن هزینه های تعمیر ، اکثریت قادر به رفع نقص فنی و مشکلات خودروی خود نیستند، و ریسک رانندگی با خودروی معیوب را می پذیرند که لطمات آن به مراتب بیشتر است، و جان و مال دیگران نیز به خطر می افتد.