متاسفم ، بیشتر برای دولت روحانی که طی 8 سال بدترین بلاها رو سر ایران آورد ، حیف ایران من حیف
ساده نیست اما امیدوارم آقای رئیسی بتونن تمام معضلات رو حل کنن توقعمون ازشون اینه که سفت و سخت و جهادی بیفتن به جون مشکلات ، بی رو دربایستی و با خیال راحت بابت حمایت مردم هر مسئول نا کارآمد رو راحت بذارن کنار و حرف دلشون رو بزنن...
مشکلات به خاطر روحانی نیست مشکلات به خاطر فشارحداکثری و 1800تا تحریم های آمریکاست!
حامد
۱۹:۲۹ ۰۵ دی ۱۴۰۰
خنده داره وقتی میگین 85 درصد حوادث به خاطر اشتباهات انسانی هست.
البته من منکر نیستم ولی وقتی جاده شکستگی، چاله، دست اندازهای نابجا و .... داره ، راننده ای از مسیر رد میشه بعضی اوقات برای رد کردن این موانع مجبور میشه تغییر مسیر بده که همون هم باعث تصادف میشه و البته به عنوان خطای انسانی شناخته میشه.
بیای به داد نهاوند استان همدان برسید چقدر کشته میشه جاده از ملایر به نهاوند بروجرد به نهاوند نور آباد به نهاوند کنکاور به نهاوند وتعداد روستا زیاده داره آنهم مسری به نهاوند هست کسیم پاسخ گو نیست همش مال جاده است
تابلوهای راهنمای رانندگی ازنظر مکان نصب غیر کارشناسی است چه در جاده های بین شهری چه دربزرگراههای تهران ،اقایان روسا خودشان زمان رفت و آمد به تابلوها توجه کنند
چرا آزادراه ارومیه به تبریز بعد از سال ها تکمیل نشده؟! آزادراه تبریز مرند بازرگان چرا تکمیل نمیشه؟!. متاسفانه هر ساله در جاده های استان آذربایجان غربی و شرقی تصادفات مرگبار و جوانان و خانواده های بسیار زیادی کشته شدند.
تکمیل آزادراه تبریز مرند بازرگان و تبریز ارومیه باعث کوتاه شدن مسیر ایران به اروپا و تکمیل کریدور غرب به شرق خواهد شد.
ناشناس
۱۷:۱۳ ۰۵ دی ۱۴۰۰
من راننده تریلی هستم و هر روز از سمت تبریز به سمت شهر بازرگان که در نزدیکی مرز ترکیه قرار دارد بار میبرم متاسفانه مسیر تبریز به سمت بازرگان که یک مسیر پر تردد و بین المللی هست و روزانه هزاران خودروی باربر ترکیه ای و ایرانی و اروپایی تردد می کنند ، خطرناک ترین مسیر هست و خیلی از جوانان و خانواده ها در این مسیر کشته شدند. البته کلنگ آزادراه تبریز مرند بازرگان به زمین زده شده ولی انقدر کند پیش میره شاید تا ده سال آینده هم تکمیل نشه.
در طی این سفر ها بدترین و خطرناکترین مسیر تهران به جنوب یکی کمربندی شهررضا اصفهان بود(بدون روشنایی در شب- ورودی های غیر استاندارد بسیار خطر ناک بخصوص در هنگام شب- عدم مشخص بودن محدوده جاده و کم عرض بودن آن بود ) و مسیر دیگر جاده شیراز فیروزآباد است که بیش از 10 سال است که در حال دوبانده شدن است از این مسیر حدود 10 کیلومتر در کوه هاست که اگر سالی یک کیلومتر کار کرده بودند حالا تمام شده بود
ساده نیست اما امیدوارم آقای رئیسی بتونن تمام معضلات رو حل کنن توقعمون ازشون اینه که سفت و سخت و جهادی بیفتن به جون مشکلات ، بی رو دربایستی و با خیال راحت بابت حمایت مردم هر مسئول نا کارآمد رو راحت بذارن کنار و حرف دلشون رو بزنن...
البته من منکر نیستم ولی وقتی جاده شکستگی، چاله، دست اندازهای نابجا و .... داره ، راننده ای از مسیر رد میشه بعضی اوقات برای رد کردن این موانع مجبور میشه تغییر مسیر بده که همون هم باعث تصادف میشه و البته به عنوان خطای انسانی شناخته میشه.
مگه یه چاله چقدر آسفالت میخواد که شما ترمیمش نمی کنید؟!!!