کلیه. خصوصی سازی های گذشته. خصوصی ساز ی برای من بود. .. نه برای مردم. و حفظ بیت المال .. هدر رفت. وتاراج اموال. ملت. چنان. در کاسه بخشش به قوم و خویشان و اشنایان میرفت که بسیاری. بی هیچ چیزامروز همه چیز دارند. ... بررسی کنید. خودرو سازان کیانن و مخابرات وهمراه اول کیانند . بیچاره دوات وام میداد که اموال خوش را مثلا خصوص کنند .......
اگر طلب اخرت سالم هستید از ابتدا واگذاریها را به چرخه. بازرسی ویژ ه بگذارید و اموال بیت المال را هم. به خو اهان و هم مردمی که. در انها طهم. ویاودیعه داشته اند براساس عدالت. به بخش خصوصی واگذار ،ردد .. به چه حقی. ودیعه مردممثلا درمخابرات و همراه اول. باید به چیب عده ای خاص برود ..یانفت و پالایشگاه نفت متعلق به همه مردم بوده است ، معادن و فولاد به همه مردم تعلق دارد.... خلاصصه کنیم. اینهمه هزار میلیاردی. و ژن خوب از کجا امد ... به کسی که در تحریم
سیستمهاو دستگاه های کامپیتری راه اندازی شد ... حق اختراع داررن بعضیها ..ولی یکی از رها امد. سهم برد و خریدار شد. ... چرا عدالت را فقط گذشت میبینید
دولت در اجرا خیلی ترسو هست
یک تصمیم میگیرند چند سال بررسی میکنند بعد لغو میشه
نه به احمدی نژاد که حساب نشده اجرا میکرد نه به اینها که بعد از گذشت چندین سال میترسن یک طرح اجرا کنند فقط با خبراش مخ مردم را میخورند
با سلام .
اگر واقعاً خصوصی سازی به درستی انجام شود یعنی سرگذشت این دو شرکت خودرو ساز پس از خصوص سازی مانند شرکت هفت تپه و ... نگردد خوب است ولی فکر نکنم چون که اکثریت خصوصی سازی های واگذار شده به افراد نااهل و بی تخصص و کم و بی تجربه بوده است که منجر به نارضایتی کارکنان و کارگران شده.
خصوصی سازی امر خوبی است به شرطی که به اهل و متخصص خودش واگذار گردد.تا زمانیکه ملت خودشان را اصلاح نکنند و هدف خود را خدمت به عامه جامعه تغییر ندهند و از کسب سودهای چند میلیاردی و بیشتر دست برندارند مشکل ما در این حوزه و مشابه آن کمتر و یا ازبین نخواهد رفت.خصوصی سازی واقعی یعنی پرهیز از رانت و سهم نخواهی سایر افراد که دارای پول،ثروت و قدرت هستند.با تشکر از حسن توجه شما
چه کسی گفته خصوصی سازی خوبه؟والا فقط شنیدید و تکرار میکنید.خصوصی سازی اگه واگذاری به فرد باشه فقط نتیجش اختلاف طبقاتیه،کلمه اهل هم کاملا بی معنی ونسبیه.سرنوشت شرکتهایی رو که بعد از فوت مالک پدر که مثلا اهل بود رو برید ببینید چطور به دست وراث افتاد واونهمه حمایتهای دولت که از جیب من و شما ازشون شد به باد هوا رفت!!!!
کلمه مضحک اهل فقط از جنبه سود دهی تعریف شده،وتا زمانیکه قراردادها موقته کارفرما نیروها رو استثمار میکنه
لطفا هرچیزی رو تکرار نکنیم
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۴ دی ۱۴۰۰
اگه دوباره می خوان با رانت و بی برنامه خصوصی سازی کنن همون بهتر که نشه
خون مردم رو می خورن هیچ کس هم نمی تونه باهاشون برخورد کنه
دولتی است این اوضای ملت هست ولی به روزی که خصوصی شوند وقتی قانون نباشد چه دولتی وچه خصوصی مشکل قانون است که باقدرت جلوی این صادرات مواد استراتژیک جلوی رانت جلوی .......را نمی گیرد
همه به دنبال خصوصی سازی هستن وبراش خوراک فکری فلسفی تهیه میکنن
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۴ دی ۱۴۰۰
مگه وعده هم میدن اینها فقط در عمل حرف خودشون میکنند با کار وکوشش فراوان نمونه اش مثل گرون کردن و گرون کردن و و و گرون گردن و بنجل و بی کیفیت ساختن . زحمت میکشن بلاخره واقعا این همه نیرو توی این مجموعه ها و مدیریت همچین صنعت تخیلی کار هیچ جای دنیا نیست.
سلام.البته افرادی مثل آقای نعمت بخش که ماشین میلیاردی سوار میشه ولی دم از خودروی بی کیفیت داخلی ولی ده برابر گران میزند باید محاکمه و اموالش مصادره شود،جرقه گرانی و بی کیفیتی خودرو در دولت آقای روحانی پایه گذاری شد با دادن وام و خالی کردن خزانه بانک مرکزی جهت خرید خودرو به مردم و کمک به خودروسازان بی کیفیت و همچنین تعطیلی و واگذاری چند کارخانه خودروسازی به خارجی ها که آنها نیز طبق معمول شانه خالی کرده و رفتند،از سازمان بازرسی کل کشور،شورای نگهبان،دولت،مجلس،رهبر معظم انقلاب میخواهیم دستور واردات خودروی معمولی باکیفیت و بدون تعرفه گمرکی را صادر بفرمایند و فروش آن به مردم بدون خودرو،تا انحصار،احتکار و گرانی دههابرابری خودرو شکسته شود،مردم بعد برجام که خودرو ده برابر گران شد توان خرید ندارند و از طرفی خودروهای داخلی هزاران برابر ویروس کرونا در شش ماه گذشته کشته و تلفات داده.
احسنت،باید اموال تمام مسولین دخیل در بی کیفیتی،گرانی،کاهش تولید،احتکار،به نفع مردم مصادره شود و واردات آزاد باشد
ناشناس
۰۹:۵۷ ۲۴ دی ۱۴۰۰
احسنت
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۴ دی ۱۴۰۰
سلام.متاسفانه این دو شرکت خودروسازی نیروها و کارکنانشان را دو برابر کردند ولی تولیدات خود را به نصف کاهش دادند تا گرانی دهها برابری درست کنند،زود هیچ نهادی به اینها نمیرسه چون همشون از ایران خودرو و سایپا سهم دارند و پول و حق السکوت میگیرند
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۴ دی ۱۴۰۰
همانطور که باشگاهای استقلال و پرسپولیس خصوصی سازی شدن این دو تا فرقون ساز هم میشن
سهم مردم از خصوصی سازی فقط و فقط اختلاف طبقاتی خواهد بود وبس!در آینده خواهیم دید.وعده خدمات بیشتر به مردم تا همین مرحله که خصوصی سازی انجام شده طبل توخالی بوده
اگر طلب اخرت سالم هستید از ابتدا واگذاریها را به چرخه. بازرسی ویژ ه بگذارید و اموال بیت المال را هم. به خو اهان و هم مردمی که. در انها طهم. ویاودیعه داشته اند براساس عدالت. به بخش خصوصی واگذار ،ردد .. به چه حقی. ودیعه مردممثلا درمخابرات و همراه اول. باید به چیب عده ای خاص برود ..یانفت و پالایشگاه نفت متعلق به همه مردم بوده است ، معادن و فولاد به همه مردم تعلق دارد.... خلاصصه کنیم. اینهمه هزار میلیاردی. و ژن خوب از کجا امد ... به کسی که در تحریم
سیستمهاو دستگاه های کامپیتری راه اندازی شد ... حق اختراع داررن بعضیها ..ولی یکی از رها امد. سهم برد و خریدار شد. ... چرا عدالت را فقط گذشت میبینید
یک تصمیم میگیرند چند سال بررسی میکنند بعد لغو میشه
نه به احمدی نژاد که حساب نشده اجرا میکرد نه به اینها که بعد از گذشت چندین سال میترسن یک طرح اجرا کنند فقط با خبراش مخ مردم را میخورند
اگر واقعاً خصوصی سازی به درستی انجام شود یعنی سرگذشت این دو شرکت خودرو ساز پس از خصوص سازی مانند شرکت هفت تپه و ... نگردد خوب است ولی فکر نکنم چون که اکثریت خصوصی سازی های واگذار شده به افراد نااهل و بی تخصص و کم و بی تجربه بوده است که منجر به نارضایتی کارکنان و کارگران شده.
خصوصی سازی امر خوبی است به شرطی که به اهل و متخصص خودش واگذار گردد.تا زمانیکه ملت خودشان را اصلاح نکنند و هدف خود را خدمت به عامه جامعه تغییر ندهند و از کسب سودهای چند میلیاردی و بیشتر دست برندارند مشکل ما در این حوزه و مشابه آن کمتر و یا ازبین نخواهد رفت.خصوصی سازی واقعی یعنی پرهیز از رانت و سهم نخواهی سایر افراد که دارای پول،ثروت و قدرت هستند.با تشکر از حسن توجه شما
کلمه مضحک اهل فقط از جنبه سود دهی تعریف شده،وتا زمانیکه قراردادها موقته کارفرما نیروها رو استثمار میکنه
لطفا هرچیزی رو تکرار نکنیم
خون مردم رو می خورن هیچ کس هم نمی تونه باهاشون برخورد کنه