سلام.از سازمان بازرسی کل کشور،شورای نگهبان،دولت،مجلس،رهبر معظم انقلاب میخواهیم دستور واردات خودروی معمولی باکیفیت و بدون تعرفه گمرکی را صادر بفرمایند و فروش آن به مردم بدون خودرو،تا انحصار،احتکار و گرانی دههابرابری خودرو شکسته شود،مردم بعد برجام که خودرو ده برابر گران شد توان خرید ندارند و از طرفی خودروهای داخلی هزاران برابر ویروس کرونا در شش ماه گذشته کشته و تلفات داده.
انشاالله واردات واقعا آزاد باشد نه این قانون جدید به درد نخور واردات
ناشناس
۰۹:۳۱ ۲۴ دی ۱۴۰۰
ایران خودرو سهامش متعلق به کارکنان و مردم است .مگر چقر از سهامش متلق به دولت است .که می خواهند خصوصی سازی کنند .بعداز ارزش پول نوبت ارزش سهام خودروهاست که با خصوصی سازی سقوط می کند .ما یکی از سهامداران هستیم.
انشاالله سقوط کنه سهامش تا هشتاد میلیون نفر آسایش و آرامش داشته باشند،من خودم شش ماه ایران خودرو خانمحمدی تبریز طرفهای دانشسرا واحد تعمیر کارکرده حتی یک ریال بهم پول ندارد،حتی نمیتونم از این نمک نشناس حاجی شکایت کنم چون قرارداد ندارم.سپاس
ناشناس
۰۹:۵۰ ۲۴ دی ۱۴۰۰
در شش ماه گذشته آمار تصادفات و تلفات و مرگ و میر بالای ده هزار نفر بوده یعنی هزاران برابر بیشتر از کرونا،هر کس در این شرکتهای گرانفروشی و بی کیفیت سهام هست در کشته شدن مردم بیگناه به خاطر بی کیفیتی و گرانی خودروها نقش دارد
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۴ دی ۱۴۰۰
سلام.پس شما در کشته شدن بیش از ده هزار هم وطن ایرانی در تصادفات جاده ای به خاطر بی کیفیتی و گرانی خودرو سهام هستید.سپاس
ناشناس
۰۹:۱۰ ۲۴ دی ۱۴۰۰
الان جدیدا بهونه ی خصوصی سازی رو میگیرن یه مدتم این جوری سر مردم روگرم میکنن
تا وقتی یک مسئول سالم و نترس و باسواد در وزارت صنت برگزیده شه و دست چپاولگر یکسری مسئولی حکومتی از درآمدهای خودرو کوتاه شه و سه قوه اینقدر سالم و نترس باشن که برخورد کنن و خودشون ذینفع نباشن.
پس کلا نمیشه
متاسفانه تمام سازمان های دولتی بدلیل رشد بی رویه دچار هزینه های بالا شده اند و متاسفانه مدیریت صحیح مالی برایزکاهش هزینه ها هم نمی باشد وباید در این سلزمان ها اول از همه نسبت به کنترل هزینه ها ولو اینکه بعضی از این هزینه ها ناچیز باشند نمود و جلوی انها راکرفت .ججیم بودن این سازمان ها باعث شده تا کنترل هزینه بسیار سخت گردد
پس کلا نمیشه
خب پس در موردش حرف هم نزنید با این روش خصوصی سازی هاتون