طرحها شما کاملا قابل پیش بینی هستش ماشین نخری کد تخفیف میگیری ماشین بخری پراید باشه 50 درصد شامل مالیات میشه و دو برابر قیمت فهرست بها محاسبه خواهد شد و احیانا از سایپا به پژو رسیدی دولت مکلف میشه 4 برابر فهرست بهاء رو لحاظ کنه البته در جهت ارتقاء کیفیت کارخانه و ارتقاء معیشت و زندگی صاحبان قطعه ساز و خودروساز و همه اینا در جهت حمایت از مصرف کننده واقعی هست، علی برکت الله :))
جان هزاران ایرانی فدای اشتغال چند نفر در خودرو ساز ها شده
آسایش میلیون ها ایرانی در انحصار دو شرکت خودرو ساز شده...
مردم ایران حق دارند انتخاب کنند حق دارند از کیفیت بهرمند شوند
چرا واردات خودرو رو آزاد نمیکنید؟؟ چرا انحصار رو نمیشکنید!! ؟
اولا آزاد شده دوما مردم هم مقصرن چون کنسرتی رای داده بودند قبلت چ؟
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
باور کن میلیون ها ایرانی در طی این سالیان یا جانشون و یا سلامتیشون رو از دست دادن بدلیل این خودروی بی کیفیت و بی ارزش با قیمت بهترین خودرو های متوسط خارجی
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
نبود جاده نبود بودجه کافی برای ساخت جاده جدید وجاده های خراب موجود ودست اندازهای کوه شکل روبه افزایش مهمترین دلیل کشته های فراوان رانندگی است
چه خودرویی شده اربه مرگ اگه خوبه چرا سران و وزیرا خودشون سوار پداید و....نمیشن باید رقابت باشه تا در ست بشه دولتیها دلسوز مردم نیستند اگه بودند بعد از 40سال این وضع خودرو.....نبود کونظارت روخودرو بی کیفیت وبدون استاندار
خودرو سازان داخلی عادت کردند از جیب مردم بخورند و این عادت ترک نمی شود مگر اینکه واردات خودرو با کمترین عوارض گمرگ آزاد شود . عوارض و مالیات بالا بر واردات سمی است که هم مردم را از خودور مناسب محروم می کند و هم خودروسازان را براه هدایت نمی کند ولی اگر مثلا واردات خودروهای متوسط به پایین با 10٪ عوارض و مالیات آزاد شود خودروسازان داخلی یا خودشان را اصلاح و بروز می کنند یا جمع می کنند می روند پی کارشان . در دنیای اقتصاد در جهان رقابت اصلی ترین قانون برای حمایت از مصرف کننده است اگر در موبایل و تلویزیون و ... رقابت در جهان وجود نداشت همین کالا ها چندین برابر قیمت امروز فروخته می شدند . مثلا قبل انقلاب پیکان داخلی حدود 45 هزار تومن بود و تویوتا کرولا حدود 65 هزار تومان پژو 504 حدود 72 هزار تومان و بنز بین 90 تا 100 هزار تومان .
وقتی ماشین با کیفیت باشه و قطعات جنس خوب ، داخلش میشینی حس کیفیت میگیری ، ولی الان وقتی داخل ماشینهای تولید داخل بجز یکی دوتا حس نو بودن نداری ،
یه سوال الان این کیفیت داشبورد و دستگیره شاهین چیه ؟ پلاستیک داغون مگه جنس بهتر چقد بیشتر میشه کسی که ۳۴۰ میده اگه بدونه کیفیت عالی هست ۳۶۰ نمیده ؟
برا آبرو خود تولید کننده ام بهتره
این خودروهایی که در ایران تولید میشه چون در جهان از رده خارج هستند قطعاتش کارخانه های درست حسابی تولید نمیکنند چند تا شرکت فله ای تو چین و در ایران هم چون نظارت نیست قطعات با کمترین هزینه سر هم میکنند ،
شما امتظار داری پژو پارس چقدر کیفیتش خوب بشه بهرحال ارگونومیو ساختار قدیمی و هر کار کنی همین است
این نعمت بخش وامثال ایشان این همان کسی است که خبرنگار باهاش مصاحبه کرد که ماشین خودت چیه اون زمان گفت مگان .خبرنگار بهش گفت خودت چرا ماشین ایرانی سوار نمیشی به خبر نگار جواب داد هر کی پول بیشتر بده ماشین بهتر سوار میشه.
بار کج به منزل نمی رسه. سیاست انحصار، عرضه قطره چکانی و مدیریت بازار به صورت غیر رقابتی نتیجه اش میشه ورشکستگی و ارائه محدود خودرو های بی کیفیت با قیمت های نجومی . ان چیزی هم که مهم نیست رضایتمندی مردم است.
کاش در کشور ما هر محله و هر کوچه شورا و مجلس محلی داشت تا دیگر به بودجه دولتی بی نیاز می شدند و خودشان اداره خودشان را به دست میگرفتند خودشان قوانین محلی تصویب میکردند دولت چه میداند مردم چه میخواهند دولت کی میتواند بودجه بدهد اگر استقلال فردی و محلی را حفظ میکرد و نظارت میکرد مردم خودشان بودجه برای آسفالت و برنامه ریزی برای کارهای خودشان را به بهترین شکل انجام میدادند و بهترین دلسوزی را میکردند مردم بهترین پلیس هستند نمیگم دولت نباشه دولت قوی نیاز هست ولی مردم دولت را شکل دهند و قوانین از پایین به بالا تنظیم شود نه از بالا به پایین چون سندیکاهای فعال و جوامع محلی میتوانند درست ترین نظر و چکش کاری شده ترین نظرات را برای اداره خود تدوین کنند واقعا مشورت و همفکری باید تقویت شود مشورت برای پیامبر «ص»فرض بود و برای امت سنت کاش برای مردم هم فرض بود و کفاره داشت مردم باید تصمیمات را در محلات بگیرند و بودجه را خودشان پیداکنند نه متکی به دولت باشند لطفاً نظر را منعکس کنید
آسایش میلیون ها ایرانی در انحصار دو شرکت خودرو ساز شده...
مردم ایران حق دارند انتخاب کنند حق دارند از کیفیت بهرمند شوند
چرا واردات خودرو رو آزاد نمیکنید؟؟ چرا انحصار رو نمیشکنید!! ؟
یه سوال الان این کیفیت داشبورد و دستگیره شاهین چیه ؟ پلاستیک داغون مگه جنس بهتر چقد بیشتر میشه کسی که ۳۴۰ میده اگه بدونه کیفیت عالی هست ۳۶۰ نمیده ؟
برا آبرو خود تولید کننده ام بهتره
شما امتظار داری پژو پارس چقدر کیفیتش خوب بشه بهرحال ارگونومیو ساختار قدیمی و هر کار کنی همین است
آخه واردات با تعرفه ۹۰ درصد چه دردی رو دوا میکنه؟
مقاله بسیار ضعیفی نوشتی
حمایت میکنید که این خودرو سازها مثل تومور سرطانی باقی بمانند