" بازاز رقابتی" بله کاملا رقابت مشهوده ، یه جور میگن واردات خودرو انگار نه انگار 100 یا 200 درصد روش مالیات میکشن که مردم نتونن بخرن اگه مالیات نزارن ملت ماشین میگیرن ارزون تر پراید با کیفیت تر بهترین ماشین ایرانی. اگر این ماشین ها بدرد میخوردند مثل رییس جمهور و دیپلمات های المان که سوار بنز که تولید داخلشونه میشن دیپلمات ها و رییس جمهور و وزرا ما سوار پراید میشدن به جای شورلت
تنها کیفیت نیست تولید هم باید به مرز ده ملیون در سال خودرو برقی و گاز سوز افزایش یابد.
دولت ها نیز در قطعه سازی سرمایه گذاری کنند بسیار راهبردی تر و مهمتر است.
چه میشد یه صب پا می شدیم و می دیدیم و می شنیدیم زمین زیر 2 شرکت ایران خودرو و سایپا نشست کرده و این 2 شرکت به عمق 1 کیلومتری زمین رفتند و ناپدید شدند...اونوقت دل ملت خنک میشد
ما ملت بیشتر از دولت های وقت و حمایتاشون از این دو شرکت دق به دلیم تا خود خودروسازا.
گرچه دولت رئیسی تا الان منافع ملت رو در نظر داشت و داره.امیدوارم واردات خودرو عملی بشه تا کمی دلمان خنک شود از خودروهای داخل و عدم کیفیتشون.
تنها راه ارتقاء کیفیت خودروی داخلی خصوصی شدن این 2 شرکت هست و بس...
بالا بردن تعرفه واردات خودرو یا ممنوعیت آن به امید حمایت از تولید داخل متاسفانه جواب چون چون هم باعث کاهش کیفیت وهم افزایش قیمت خودروهای داخل شد برعکس باید با کاهش تعرفه واردات خودروهای خارجی فضا را برای افزایش کیفیت وکاهش قیمت خودروهای داخلی ایجاد کرد
یقینا آینده از آن خودروهای گازی و برقی است.
دولت ها نیز در قطعه سازی سرمایه گذاری کنند بسیار راهبردی تر و مهمتر است.
ما ملت بیشتر از دولت های وقت و حمایتاشون از این دو شرکت دق به دلیم تا خود خودروسازا.
گرچه دولت رئیسی تا الان منافع ملت رو در نظر داشت و داره.امیدوارم واردات خودرو عملی بشه تا کمی دلمان خنک شود از خودروهای داخل و عدم کیفیتشون.
تنها راه ارتقاء کیفیت خودروی داخلی خصوصی شدن این 2 شرکت هست و بس...