درود بر غیرت ایرانی ،دوست عزیز آذربایجانی نبودند گویا.
همه ایران سرای ماست.
امید
۱۳:۰۵ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
درود بر خلبانانی که صندلی خودرا رها نکردند که جان و مال مردم در امان باشند.و در عبرتی برای مسئولانی باشد که حاضر به ترک صندلی مدیریتی خود نیستند حتی اگر به فلاکت و بدبختی مردم سبب شود.
روحشان شاد و یادشان گرامی باد،بهتر بود به عنوان خلبان باسابقه به علت اصلی سقوط می پرداختید ایا فرسودگی بیش از حد جنگنده باعث سقوط ان شده است،ایا کم کاری تکنسین های تعمیر و نگهداری در سقوط نقش داشته،صندلی پران جنگنده سالم بوده،چرا باید پرواز اموزشی در شهر انجام شود.
پرواز آموزشی در شهر نبوده برای اینکه همه هواپیماها بتونند به فرودگاه تقرب کرده و روی باند بشینن باید از روی بخشی از شهر دور بزنن چاره دیگری هم نیست بعد هواپیما را در کشورهای دیگر انسان ها ساخته اند مثل شما ، بسم الله .
در خصوص کار تکنسین ها یا کارکنان تعمیرونگهداری همین بس که این هواپیما بعد از پشت سر گذاشتن یک جنگ سنگین ۸ ساله تا امروزعملیاتی مانده است .
اگر اطلاعات کافی نداریم خواهشا مطلب ننویسیم .
ناشناس
۱۳:۰۳ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
چنان حرف میزنی که انگار عمری مسؤول تعمیر جنگنده بودی
ناشناس
۱۳:۴۴ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
سلام.مهندس دقیقا درست فرمودید،باید تمام موارد مشخص شود،البته عبور هواپیمای جنگنده جهت اموزش از بخشی از شهر اگرچه درست نبوده ولی چاره ای نیست،ولی باید در خصوص بحث فنی سالم بودن موتور،نرم افزار،سخت افزار،صندلی پران،تحقیقات واقع بینانه صورت گیرد.
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
یادشان گرامی باد،مهندس دقیقا باید تمام موارد که عرض کردید باید مشخص بشه،خصوصا در بحث فنی سالم بودن موتور و...،البته به غیر گزینه اخر که شاید چاره ای نبوده و مجبور بوده جهت دور زدن از قسمتی از شهر عبور کنه.
رسول
۱۵:۰۲ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
عزیز اونوقت باید درب کارخونه لاکهید مارتین رو تخته کنند که با هزینه چندین میلیارد دلاری چرا چند فروند از اف ۳۵ های عملیاتی شون سقوط کرده.تحریم و... اجازه نوسازی ناوگان هوایی رو نمیده و درصد خطا میره بالاتر این وسط یا باید خلبان آموزش ندیم یا ریسکشون رو قبول کنیم.این وسط همراستا بودن باند پرواز با شهر و... هم بماند که در نوع خودش باید بررسی بشه
ناشناس
۱۷:۱۲ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
سلام خدمت شما
درسته ولی به عنوان کسی که سابقه ی خلبانی با هواپیمای مسافربری دارم در اذربایجان شرقی و اردبیل
اولا. اموزشی رو که با اف ۵ نمیفرستن حتما به درجه ی B رسیدن که دارن با فانتوم گشت اموزشی میزنند ( اف پنج همون فانتومه )
دوما روی شهر نمیرن دور دور برای اینکه روی باند فرود بیان باید دور بزنند هواپیمای دیگه فرود بیاد جابه جا بشه بعد این بشینه
ایرانی
۲۳:۴۲ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
چرا دارید فداکاری این دو عزیز ملت را کم رنگ می کنید این دو عزیز برای مردم از جان مایه گذاشتن
بعد چند وقت پیش شایع شد ایران دارد جنگنده می خرد
همین شماها گفتید در این وضیعت اقتصادی چرا پول مردم جنگنده می خرید مشکلات را درست کنید
الان دولت چه کند بعد موضوع درباره فداکاری این دو عزیز است چرا بحث را منحرف می کنید
چرا بعضی ها نمی خواند مردم با قهرمان های واقعی شان آشنا شوند
همه ایران سرای ماست.
و چند هفته یک بار یک هواپیمای تازه دیگر در خارج سقوط می کند
از کجا اینقر مطمعنی؟
چرا احتمال ببشتر را به احتمال کمتر بیان میکنی
وقتی خودمون رو همیشه ببینیم و دیگران برامون مهم نباشند جاودانه نخواهیم شد
در خصوص کار تکنسین ها یا کارکنان تعمیرونگهداری همین بس که این هواپیما بعد از پشت سر گذاشتن یک جنگ سنگین ۸ ساله تا امروزعملیاتی مانده است .
اگر اطلاعات کافی نداریم خواهشا مطلب ننویسیم .
درسته ولی به عنوان کسی که سابقه ی خلبانی با هواپیمای مسافربری دارم در اذربایجان شرقی و اردبیل
اولا. اموزشی رو که با اف ۵ نمیفرستن حتما به درجه ی B رسیدن که دارن با فانتوم گشت اموزشی میزنند ( اف پنج همون فانتومه )
دوما روی شهر نمیرن دور دور برای اینکه روی باند فرود بیان باید دور بزنند هواپیمای دیگه فرود بیاد جابه جا بشه بعد این بشینه
بعد چند وقت پیش شایع شد ایران دارد جنگنده می خرد
همین شماها گفتید در این وضیعت اقتصادی چرا پول مردم جنگنده می خرید مشکلات را درست کنید
الان دولت چه کند بعد موضوع درباره فداکاری این دو عزیز است چرا بحث را منحرف می کنید
چرا بعضی ها نمی خواند مردم با قهرمان های واقعی شان آشنا شوند
کلی خرج تعلیم و تمرینش شده
مطمئنم خلبان به هیچ وجه من الوجوه راضی نبوده کمک خلبان نپره
لفظتم درست کن بی ادب، نفر از جونش گذشته از این گرانبهاتر داریم بعد میای دم از خرج تمرین میزنی