بنده خدا تو فقط فکر زندگی در همینجا باش خیلی اشتها داری خارج دیگه چی بود؟ مردم از وضعیت معیشتی زندگی تو شهر و دیار خودشون گله دارن اونوقت تو میگی خارج؟؟طوری برنامه ریزی کردن که فقط بتونی بگی خرج بخور و نمیر
ناشناس
۰۸:۱۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
محرومان واقعی وشدید کلا فراموش شده اند و اگر حرفی از اعتراص واعتصاب ودادن حق باشد مربوط به قشر نزدیک به متوسط وبالاتر است.
متاسفانه نظام پرداخت هماهنگ و مساوی بین دستگاها وسایر وجود ندارد/ چه دلیلی و جود دارد کارمندان شرکت های نفت و برق و آب و گاز و مخابرات و غیره حقوق بالایی داشته باشندمگر غیر این است درآمدی که هست جزء بیت المال است پس چرا تبعیض
تا زمانی که عدالت در پرداخت بین کارمندان کلیه دستگاه ها و نهادها برقرار نشود فایده ای ندارد.
عدالت بمعنای اینکه همه حقوق مساوی بگیرند نیست ولی تفاوت تبعیضانه و پرداخت های نامتعارف هم عدالت نبست.
خساست به خرج ندین از جیب باباتون و پرداخت نمیکنین 10درصد و 15درصد بدرد نمیخوره بعدش قانون 90درصد رو برای بازنشسته اجراکنین خون تامین اجتماعی رنگین تر نیست بیمه ها رو یکی کنید
محمدرضا نیکنژاد بیان کرد: بهنظر میآید دولت با کاغذ بازیهای مجازی دنبال وقت خریدن است تا افزایش حقوقها بر اساس قانون رتبه بندی معلمان به تاخیر بیفتد.
او ادامه داد: اما چون نگران فشار معلمها هستند خواستند تمام معلمها، ستادها و ادارات، سرگرم بارگذاری مدرک و کاغذ بازیهای مجازی شوند.
این فعال صنفی معلمی یادآور شد: با این روند بارگذاری مدارک دست آخر احتمال دارد بگویند ما هنوز فرصت نکردهایم مدرک تمام معلمها را چک کنیم. این شبهه وجود دارد که میخواهند معلمها را در رتبههای یک الی سه رتبهبندی کنند تا معلمهایی که انتظار رتبهی بیشتر دارند وارد یک پروسه اعتراض و شکایت شوند، پروسهای که بسیار زمانبر است؛ تا بخواهند مدرکها و شکایتها را بررسی کنند اصطلاحاً زمان میخرند.
عدالت بمعنای اینکه همه حقوق مساوی بگیرند نیست ولی تفاوت تبعیضانه و پرداخت های نامتعارف هم عدالت نبست.
لطفا خواهشا حقوق ومزایاومزایا ومزایابرای کارمنداهمسان سازی کنید
او ادامه داد: اما چون نگران فشار معلمها هستند خواستند تمام معلمها، ستادها و ادارات، سرگرم بارگذاری مدرک و کاغذ بازیهای مجازی شوند.
این فعال صنفی معلمی یادآور شد: با این روند بارگذاری مدارک دست آخر احتمال دارد بگویند ما هنوز فرصت نکردهایم مدرک تمام معلمها را چک کنیم. این شبهه وجود دارد که میخواهند معلمها را در رتبههای یک الی سه رتبهبندی کنند تا معلمهایی که انتظار رتبهی بیشتر دارند وارد یک پروسه اعتراض و شکایت شوند، پروسهای که بسیار زمانبر است؛ تا بخواهند مدرکها و شکایتها را بررسی کنند اصطلاحاً زمان میخرند.