نه عزیز.
خودروهای زیر ۲۵ هزار دلار در جهان برای اقشار متوسط و حتی اقشار ضعیف است که با لیزینگ زیر ۲ درصد و اقساط دو یا سه ساله به آنها فروخته میشود. حد اقل حقوق در بسیاری کشورها حدود سه هزار دلار است که به راحتی میتوانند چنین خودروهایی را خرید کنند.
خودروهای لوکس تماما بالای ۳۵ هزار دلار قیمت داره. و معمولا بالای پنجاه هزار دلار.
ناشناس
۱۷:۲۴ ۰۷ دی ۱۴۰۱
مجلس کجاست که بورس و دولت و کارخانه دار دارن بهم پاس گل میدن. این گل زدن به مردم رو کی میخاید تموم کنید... شرم آوره آقای مجلس انقلابی تو نماینده مردمی کی میخاید حق مردم رو مطالبه با چه مجوزی بورس این اختیار رو داره قیمت کارخونه رو 3 یا 2 برابر بفروشه!!!!!! ؟؟؟؟؟ این دلالی عظیم رو تموم کنید..... ...
با اینهمه حمایت از خودروسازان ایا زمان شکستن همه قید و بندها و انحصارها به سر نیامده ؟؟
و آیا بفکر افزایش قطبهای جدید در کشور هستید؟؟
و آیا تجارت آزاد با اینهمه حمایت امکان پذیر است؟؟
در شهر و شهرکهای فراوان قطعه سازی پر کشور سرمایه گذاری کنید یفینا بهتر غز حمایت از مونتاژکاران و سرهمبندان و سرهمبندسازان است
اگر خواهان رشد خودروسعزی و صنعت قطعه سازی کشور و افزایش تولید و خودرو دار شدن همه مردمید چاره ایی جز افزایش قطبهای خودروسازی به دهها قطب خودروساز نداریم
پس بفکر افزایش قطبهای خودروسازی باشید و رفع انحصار و شکستن مجوزهای انحصاری
#افزایش_ قطبهای _خودروسازی
#افزایش_ شهرهای_قطعه سازی
#افزایش_ قطبهای _خودروسازی
#افزایش_ شهرهای_قطعه سازی
#افزایش_ قطبهای _خودروسازی
#افزایش_ شهرهای_قطعه سازی
#افزایش_ قطبهای _خودروسازی
#افزایش_ شهرهای_قطعه سازی
#افزایش_ قطبهای _خودروسازی
#افزایش_ شهرهای_قطعه سازی
#افزایش_ قطبهای _خودروسازی
#افزایش_ شهرهای_قطعه سازی
دولت باید خودش خودرو وارد کنه و با نفت وفراوردهای نفتی تها تر انجام بدهد چون وارد کنند گان خصوصی برای واردات نیاز به ارز دارند واین ارز را از بازار تهیه می کنند که با عث افرایش قیمت ارز در ایران میشود و همین امر باعث گرانی تمام اقلام میشود
برادر خودرو اقتصادی اونی میشه که هم قیمت پرایدباشه یعنی فوقش ۲۵۰ میلیون
خودرو۱۰هزاری بادلار۴۰۰۰۰ میشه ۴۰۰میلیون وبقیه هزینه هاش میشه۵۰۰م حتی اگه گمرک صفرهم باشه باز فقط مرفهین میتونن بخرند نه مردم عادی
تنها راهش اینه که خودرو کارکرده با تعرفه گمرک صفر واردشه ولسلام
کارمندی که با حقوق ۱۰ میلیون درماه و کارگری که ۶ یا ۸ میلیون درماه حقوق دارن ؛ چطور میتونن با این گرونی و تورم ماشین بخرن . خرج مهمان و خوراک و پوشاک درس و دانشگاه به کنار
خودروهای زیر ۲۵ هزار دلار در جهان برای اقشار متوسط و حتی اقشار ضعیف است که با لیزینگ زیر ۲ درصد و اقساط دو یا سه ساله به آنها فروخته میشود. حد اقل حقوق در بسیاری کشورها حدود سه هزار دلار است که به راحتی میتوانند چنین خودروهایی را خرید کنند.
خودروهای لوکس تماما بالای ۳۵ هزار دلار قیمت داره. و معمولا بالای پنجاه هزار دلار.
و آیا بفکر افزایش قطبهای جدید در کشور هستید؟؟
و آیا تجارت آزاد با اینهمه حمایت امکان پذیر است؟؟
در شهر و شهرکهای فراوان قطعه سازی پر کشور سرمایه گذاری کنید یفینا بهتر غز حمایت از مونتاژکاران و سرهمبندان و سرهمبندسازان است
پس بفکر افزایش قطبهای خودروسازی باشید و رفع انحصار و شکستن مجوزهای انحصاری
#افزایش_ قطبهای _خودروسازی
#افزایش_ شهرهای_قطعه سازی
#افزایش_ قطبهای _خودروسازی
#افزایش_ شهرهای_قطعه سازی
#افزایش_ قطبهای _خودروسازی
#افزایش_ شهرهای_قطعه سازی
#افزایش_ قطبهای _خودروسازی
#افزایش_ شهرهای_قطعه سازی
#افزایش_ قطبهای _خودروسازی
#افزایش_ شهرهای_قطعه سازی
#افزایش_ قطبهای _خودروسازی
#افزایش_ شهرهای_قطعه سازی
خودرو۱۰هزاری بادلار۴۰۰۰۰ میشه ۴۰۰میلیون وبقیه هزینه هاش میشه۵۰۰م حتی اگه گمرک صفرهم باشه باز فقط مرفهین میتونن بخرند نه مردم عادی
تنها راهش اینه که خودرو کارکرده با تعرفه گمرک صفر واردشه ولسلام