خودروی زیر ده هزار دلار در حدو حدود همان بنجلهای تولید داخل است. هیچگونه ایمنی در جاده و خارج شهر ندارد.
اتلاف ارز و دلار کشور است. و به نفع افرادی خاص !!!!!! که مجوز !!!!!!!!واردات خودرو دارند.
خودروی اقتصادی و ایمن که در دنیا هم به عنوان اقتصادی و برای قشر متوسط و حتی پایین در نظر گرفته میشود خودروهایی در محدوده ۲۰ الی ۲۵ هزار دلار است. مثل تویوتا کرولا و کمری و کیا ۳(سراتو)و کیا ۵(اپتیما).
البته با در نظر گرفتن حقوق حداقل حدود سه هزار و چهار هزار دلاری یک کارمند یا معلم میتوان درک کرد چرا کارخانه های مطرح خودرو در جهان ، خودروی حدود بیست هزار دلاری را اقتصادی و برای قشر ضعیف و متوسط در نظر گرفته اند. این البته با حقوق ۲۵۰ دلاری !!!!! جور در نمیاید!!!
همه اینایی که دارن وارد می کنند بالای 15 هزار دلارند و کیفیت پایین - قرار بود خودروهای با کیفیت زیر 10 هزار بیارند
برای مافیای خودرو بهتره خودروهای بی کیفیت و گران وارد شود تا مردم قدر خودروهای داخلی را بدانند و گرانیشان توجیه اقتصادی داشته باشند
اتلاف ارز و دلار کشور است. و به نفع افرادی خاص !!!!!! که مجوز !!!!!!!!واردات خودرو دارند.
خودروی اقتصادی و ایمن که در دنیا هم به عنوان اقتصادی و برای قشر متوسط و حتی پایین در نظر گرفته میشود خودروهایی در محدوده ۲۰ الی ۲۵ هزار دلار است. مثل تویوتا کرولا و کمری و کیا ۳(سراتو)و کیا ۵(اپتیما).
البته با در نظر گرفتن حقوق حداقل حدود سه هزار و چهار هزار دلاری یک کارمند یا معلم میتوان درک کرد چرا کارخانه های مطرح خودرو در جهان ، خودروی حدود بیست هزار دلاری را اقتصادی و برای قشر ضعیف و متوسط در نظر گرفته اند. این البته با حقوق ۲۵۰ دلاری !!!!! جور در نمیاید!!!
برای مافیای خودرو بهتره خودروهای بی کیفیت و گران وارد شود تا مردم قدر خودروهای داخلی را بدانند و گرانیشان توجیه اقتصادی داشته باشند