برای داشتن هوایی پاک و کنترل هر چه بیشتر تب بازار و خودرودار شدن همه خانوارهای ایران عزیز ،واردات خودرو باید ملیونی شود و نباید تنها محدود به واردات چند هزار دستگاه شود مخصوصا خودروهای برقی و پاک و گازی و پایه گازسوز پس راهکار هم تولید و هم واردات ملیونی است
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
خودروی نویی که به جای ۵ لیتر ۱۰ لیتر میسوزونه نیز دست کمی از خودروی فرسوده در تولید الایندگی نداره . اون وقت ما فقط خودروهای فرسوده را اسقاط می کنیم. اگه محیط زیست و پلیس نقش فعال تری داشتند شاید وضعیت هوای کلان شهرها الان این نبود. مثلا به ماشین هایی که بالای ۵ لیتر می سوزونن اجازه تردد در کلان شهرها ندهند.
حالا که میدانید خودروها بر آلودگی هوای شهرها چقدر تاثیر دارند چرا واردات خودروهای کم مصرف و برقی و پایه گازسوز و تولید و واردات میلیونی را با شتاب و سرعت انجام نمیدهید؟
من یه سمند مدل ۸۹ دارم کاتالیزورشم درآوردم قیمتش خیلی بالا بود تخلیه کرد و بست
ماشینمم ۴ بار تا حالا تعمیر کردم انقدرم ماشین ثبت نام کردم به نام زنم در نیومد به نام خودمم که میگن سند بنام نباید باشه
ای خدااااا اگه دردم یکی بودی چه بودی
نیروگاهها و صنایع داخل شهرها و نزدیک شهرها هم هستند عزیز و نازنین
ناشناس
۱۵:۳۷ ۲۰ دی ۱۴۰۱
دقیقا، مقصر همه آلوگی ها خودرو فرسوده است، مازوت سوزی کارخانه ها نیست
بختیاری
۱۶:۲۳ ۲۰ دی ۱۴۰۱
مازوت سوزی صنایع و صنایع شهری هم هست صنایعی که اصلا نباید در شهرها باشند و یا شهرها انچنان توسعه پیدا کردند که کارخانجات درون شهرها افتادند همانند اهواز و یا اصفهان و غیره البته ضعف در مدیریت سابق در نزدیکی صنایع به شهرها بود
حداقل صنایع باید پنجاه کیلومتر با شهرها فاصله داشته باشند مخصوصا صنایع سنگین و بزرگ و شهرکهای صنعتی
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۰ دی ۱۴۰۱
چرا با این آمار کاملا غلط ذهن مردم رو به بازی میگیرین؟؟؟
اکثر خودرو های تولید امروز شما آلاینده بحساب میان
یا همین خودروهای سمند 405 پارس پراید و تیبا و ... که طی همین 10 سال گذشته وارد بازار شده ... اینا که دیگه فرسوده نیستن
ایراد جای دیگه هست
باید واردات خودرو به معنی واقعی آزاد باشه حتی اگر بخواد با تائید دولت باشه .
نه اینکه چند مدل خودرو مجوز واردات بگیرن باز کلی مردم رو بازی بدن و معطل کنن و همین خودرو سازها بخوان اونا رو وارد یا مونتاژ کنن
وقتی پای وارد کننده و خودرو ساز وسط باشه این جوری میشه که خودروی 700-800 میلیونی قیمتش میشه 1.400
بورس رو هم که آوردن وسط فقط قیمت خودرو رو افزایش داد
به همین دلیل است که قیمت خودرو را طی دو ماه سی الی پنجاه درصد افزایش دادند!جهت سهولت جایگزینی خودروهای فرسوده!
جهت مراعات حال مستضعفین که اینها هستند که خودروی فرسوده دارند! آقازاده ها که لکسوس و تویوتا و بنز و بی ام و و .... سوارند!
باید ۵۰ درصد واردات خودرو کم مصرف باشه!
بیشتر خودرو های داخلی سر هم بندی میشه!
بعد خودرو ساز ها باید با کمپانی ها شراکتی کار کنند
ولی تحریم هستیم!
بعد به ازای هر خودرو باید یک خودرو فرسوده تحویل بدیم و به ازای هر خودرو داخلی یک خودرو خارجی وارد شه با تعرفه بالا
به ازای هر خودرو جدید باید یک خودرو فرسوده تحویل داده شه!
بعد برای خرید هر خودرو باید هزار دلار به حساب حمل و نقل همگانی شهر ریخته شه!
این جوری پنج ساله خودرو های فرسوده پنج سال جمع میشن و هر شهر بودجه حمل و نقل همگانی بیشتری داره!
پنج ساله برای چهل ملیون خودرو باید سالی سه ملیون خودرو وارد بشه آیا اینگونه هست ؟!پس نیست پس ای طرحها فقط به ضرر مردمن
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۰ دی ۱۴۰۱
سیاست غلط ممنوع شدن واردات خودرو نتیجه اش میشود این که مردم هم از هوای الوده رنج ببرن و هم از ماشین در شان خود محروم باشن ونتیجه نهایی هم زالو شدن خودروسازان را در پی داشت
دروغ گو نه شاخ در میاره نه دم
چندین ساله دارن همینجوری به مردم دروغ میگن
تنها چیزی که براشون مهم نیست سلامت مردمه
موتور ها بیشترین سهم رو در آلودگی هوا دارن
مخصوصا موتورهای تهران که هوای بازار تهران را مسموم کرده اند
لطفا رسیدگی کنید ممنون
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
#واردات _ملیونی_ خودرو
ماشینمم ۴ بار تا حالا تعمیر کردم انقدرم ماشین ثبت نام کردم به نام زنم در نیومد به نام خودمم که میگن سند بنام نباید باشه
ای خدااااا اگه دردم یکی بودی چه بودی
حداقل صنایع باید پنجاه کیلومتر با شهرها فاصله داشته باشند مخصوصا صنایع سنگین و بزرگ و شهرکهای صنعتی
اکثر خودرو های تولید امروز شما آلاینده بحساب میان
یا همین خودروهای سمند 405 پارس پراید و تیبا و ... که طی همین 10 سال گذشته وارد بازار شده ... اینا که دیگه فرسوده نیستن
ایراد جای دیگه هست
باید واردات خودرو به معنی واقعی آزاد باشه حتی اگر بخواد با تائید دولت باشه .
نه اینکه چند مدل خودرو مجوز واردات بگیرن باز کلی مردم رو بازی بدن و معطل کنن و همین خودرو سازها بخوان اونا رو وارد یا مونتاژ کنن
وقتی پای وارد کننده و خودرو ساز وسط باشه این جوری میشه که خودروی 700-800 میلیونی قیمتش میشه 1.400
بورس رو هم که آوردن وسط فقط قیمت خودرو رو افزایش داد
جهت مراعات حال مستضعفین که اینها هستند که خودروی فرسوده دارند! آقازاده ها که لکسوس و تویوتا و بنز و بی ام و و .... سوارند!
بیشتر خودرو های داخلی سر هم بندی میشه!
بعد خودرو ساز ها باید با کمپانی ها شراکتی کار کنند
ولی تحریم هستیم!
بعد به ازای هر خودرو باید یک خودرو فرسوده تحویل بدیم و به ازای هر خودرو داخلی یک خودرو خارجی وارد شه با تعرفه بالا
بعد برای خرید هر خودرو باید هزار دلار به حساب حمل و نقل همگانی شهر ریخته شه!
این جوری پنج ساله خودرو های فرسوده پنج سال جمع میشن و هر شهر بودجه حمل و نقل همگانی بیشتری داره!