نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۲
گردنه زالیان در محور ارا‌ک بروجرد باید تسطیح و تعریض شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
گرنه سیبک در مسیر جاده اراک شازند باید حذف شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۲
جاده ارا‌ک فرمهین باید تعریض و ۴ بانده شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
تعریض جاده کمیجان میلاجرد در دستور کار قرار گیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۱۶ تير ۱۴۰۲
احداث خط راه آهن اراک، خمین، گلپایگان، میمه و اصفهان در دستور کار قرار گیرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۴ ۱۵ تير ۱۴۰۲
ایجاد صندوق های سرمایه گذاری پروژه در بورس ، روش موفق برای تکمیل پروژه های عمرانی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۳ تير ۱۴۰۲
تعریض و ۴ بانده کردن جاده ساوه ،آوه ،قم در دستور کار قرارگیرد چون جاده ساوه , آوه ، قم به جاده مرگ معروف است و تصادفات جاده ای بالاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۱۳ تير ۱۴۰۲
جاده قدیم ساوه _ سلفچگان یکی از نقاط پر حادثه استان است که با توجه به حجم کامیون‌های سنگین نیاز به تعریض محور دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۱۳ تير ۱۴۰۲
اتوبان بین المللی بروجرد زالیان در استان مرکزی به بهره برداری برسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۳ تير ۱۴۰۲
عرض شانه خاکی جاده افزایش یاید برای توقف موقت ماشین ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۳ تير ۱۴۰۲
عوارض آلایندگی پالایشگاه امام خمینی شازند صرف توسعه راههای شازند شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۱۳ تير ۱۴۰۲
بودجه عمرانی استان مرکزی بسیار ناچیز است و کفاف هزینه های راهسازی را نمی‌دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۱۲ تير ۱۴۰۲
از محل عوارض آلایندگی نیروگاه حرارتی شازند این جاده تعریض و آزادراه ساخته شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۱۲ تير ۱۴۰۲
ساخت رستوران و استراحت گاه بین راهی در این جاده ضروری است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۱ تير ۱۴۰۲
عملیات احداث جاده کمربندی درود بیست سال هست که شروع بکار کرده اما خبری از بهره برداری جاده نیست مردم آسایش وآرامش ندارند از ورود به کامیونهای سنگین کسی نیست توضیح دهد چرا وبه چه علت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۱۰ تير ۱۴۰۲
نبود تقاطع غیر همسطح ورودی و خروجی شهر غرق آباد به اتوبان ساوه همدان به عنوان عاملی برای بروز سوانح ترافیکی و تصادفات است و علیرغم تعهد شرکت دنا رهساز مبنی بر احداث تقاطع غیر همسطح در ورودی و خروجی شهر غرق آباد به اتوبان ساوه همدان، اما تاکنون این مهم عملیاتی نشده و علائم مشخص و کافی و روشنایی مناسبی ندارد و سالانه چندین فقره تصادف به وقوع پیوسته و تلفات جانی و مالی بسیاری بر جای گذاشته .
۱۲۳