کاش این دوستان دولت یک مشاوره ای با طالبان انجام دهند. جاده زیرکوه قاین را برید ببینید، سیل ترانزیت خودروهای کارکرده از بهترین برندهای دنیا به سمت افغانستان سالهاست از مسیر ایران انجام می شود و یک روال عادی در افغانستان است. بعد این دوستان زحمات زیادی را متقبل می شوند تا لایحه بدند و چند سال مردم بدبخت و مستأصل را سر کار بگذارند. برای واردای چند خودروی خارجی الان یک سال است مردم را سر کار گذاشته اند. این لایحه آنها هم احتمالاً به عمر ماها نرسه.
سلام مگه وزیر محترم اعلام نکردن که امسال دو میلیون خودرو تولید میشه ، و ۹۳۰ هزار نفر توی سامانه یکپارچه ثبت نام کردن ، ولی متاسفانه نوبت خیلیا افتاده برای دوسال دیگه ، کدومو باور کنیم ، بابا بسه دیگه ، خسته نشدین از این همه دروغی که به ملت میگین ، حداقل از خدا شرم کنین
یکی جواب من را بدهد ، مگر خودرو ساز کره ای و ژاپنی هزینه کارگری و هزینه تامین قطعات و فولاد ندارند قضیه چی هست هزینه تولید خودروی آنها با کیفیت آنچنانی که همه می دانند از هزینه تولید لگن های ایرانی کمتر هست و این لکن سازان داخلی همیشه می گویند فلان همت سالانه زبان می دهید ولی خودروسازان کره و ژاپن سودهای چند صد میلیاردی هم می دهند.
برای یکبار هم که شده تعرفه واردات خودروی نو را بکنید 10 درصد ببینید همین خودرو سازان به .... می افتند ، با صرفه جویی های زیادی که در هزینه های استهلاک و سوخت و ... دارد برای کشور و دولت هم مقرون به صرفه است ، البته من می دانم مافیای قدرت و زالو صفت خودرو هرگز چنین اجازه ای نمی دهند .
تحویل کوئیک تابستان ۱۴۰۳ و دنا زمستان ۱۴۰۳ چیه ؟
مگه مجبورین دوروز در میان مصاحبه کنین بگین تولید بالاست امسال میشه ۱/ میلیون و ۴۰۰ هزار دستگاه