این خانواده پراید عجب اعجوبه ای هستن عین خمیر بازی میمونه و نقش خودشو در خودروسازی کشور با ثبات و پایدار و عوام فریبانه ادامه میده... بازم تلاش کنید دد اطلس زایپا هم بزنید...
خواهشاً دیگه اشغال نسازید پراید ساختید کم آدم نکشته . باهاش کنار اومدیم قیمتش شد دیه یه آدم سالم ...
ماشین وارد کنید تا کیفیت ماشین ایرانی را ببرند بالا ...
ماشین وارد کنید تا قیمت پوند کیلو آهن و پلاستیک نشه چهار صد میلیون ، چهارصد میلیون را با حقوق ماهی شش یا هفت تومان چطور میشه پس انداز کرد ...
ماشین دست دوم خارجی وارد کنید ...
ماشین نو وارد نمی کنید ، نکنید ، حداقل دست دوم وارد کنید تا این اشغال های ایران خودرو را بیشتر رویشان کار کنند و همین جوری ندن دست مردم .
ما عاشق کشورمان و رهبرمان هستیم . ما کشورمان را دوست داریم .
ما آرامش و آسایش و امکانات از دولتمان می خواهیم ...
نمی توانند در عرصه خودرو موفق باشند ، اینو هیچ ایرانی باور نداره . بهترینش را هم می تونن بسازند اما کسی نیست مدیریت بکنه و سخت بگیرد تا دقت لازم و تلاش بیشتر را انجام بدن . بعدش چرا ماشین تو کشور ما این همه قیمتش رفته بالا ...
چرا ... واقعا ی پراید ی پژو چرا این همه گرون شده ...
ماشین وارد کنید تا این شرکت های خودرو سازی حساب کار بیاد دستشون ...
زنده باد ایران سربلند ...
زنده باد رهبر عزیز انقلاب ...
زنده باد سپاه بزرگ جهان اسلام ...
زنده باد خودم و همه جوانان ایران بزرگ ...
واقعا یه مشت منگل ریخته تو قسمت طراحی های شرکت سایپا
واقعا خاک بر سرتون با اون طراحی بدنه تیبا من میخوام بدونم اون منگل خان کی بوده که طرح چراغای عقب ساینا s رو داده منگلای عزیز خواهشاً شما به خاطر عقب ماندگی ذهنی که دارین از طراحی های خارجی استفاده کنید
سلام شماره موبایل نماینده مجلس شورای اسلامی ایران است تو را به خدا بگوییدبه آنها که خانه ندارند. زمین رایگان دولت ایران دهد و اینکه من شبها در ترمینال جنوب میخوابم
با شرکتهای بزرگ جهانی و یا آسیایی و چینی باید تولید مشترک و انبوه داشته باشیم و مصرف سوخت را همچون آنها به نصف برسانیم و در تولید خودروهای پاک اصلا محدودیت نداشته باشیم و هر چه میتوانیم تولید و تولید و تولید کنیم و قطبهای خودروساز را هم به دهها قطب برسانیم
تولید و واردات خودرو باید به مرز ده میلیون در سال برسد
قطبها به چندین و یا دهها قطب افزایش یابند و مخصوصا افزایش قطبهای پاک خودروسازی برقی و خودرو سازی گازی
و شهرها و شهرکهای قطعه سازی فراوانی را هم ساخت
تا قطبها را افزایش ندهیم و تا خانواده و یا هر ایرانی خودرو نداشته باشد و به دست کم به تولید ده میلیون در سال نرسیم نباید خود را خودروساز بدانیم
۷ لیتر در خارج شهر ۸ تا ۹ لیتر داخل شهر بهینه سازی است خود روهای ایرانی دو برابر خود روهای اروپایی بنزین می سوزانند و ایمنی آن خود روها را ندارند فوت ۳۶ هزار نفر درسال کجا فوت ۳۰۰۰ نفر کجا ، تفاوت کیفیت وکمیت از زمین تا آسمان است
سلام اگر حقوق بشر یا حقوق مصرف کننده مرگروها ( منظور خودرو )
وجود داشت این قدر اجازه تولید مرگروها را نمیداد
از اویل که کره این مگروها به ایران صادر کرد ایرانیان هم استقبال چشمگیر نشان دادن به خاطر حذفه انسانها بوده و خواهد بود اگر تصادفات این خودرو ها و مرگ سرنشین حساب کنید جمعیت که نابود شده اند از جنگ جهانی ودیگر جنگها بالاتر هست
آقایان میفرمایند تولید خودرو تولید ملی هست دم از کیفیت خودرو نزده
دروست میفرمایند اما نگفته تولید مرگ . قطعه عضو هست
ماشین وارد کنید تا کیفیت ماشین ایرانی را ببرند بالا ...
ماشین وارد کنید تا قیمت پوند کیلو آهن و پلاستیک نشه چهار صد میلیون ، چهارصد میلیون را با حقوق ماهی شش یا هفت تومان چطور میشه پس انداز کرد ...
ماشین دست دوم خارجی وارد کنید ...
ماشین نو وارد نمی کنید ، نکنید ، حداقل دست دوم وارد کنید تا این اشغال های ایران خودرو را بیشتر رویشان کار کنند و همین جوری ندن دست مردم .
ما عاشق کشورمان و رهبرمان هستیم . ما کشورمان را دوست داریم .
ما آرامش و آسایش و امکانات از دولتمان می خواهیم ...
نمی توانند در عرصه خودرو موفق باشند ، اینو هیچ ایرانی باور نداره . بهترینش را هم می تونن بسازند اما کسی نیست مدیریت بکنه و سخت بگیرد تا دقت لازم و تلاش بیشتر را انجام بدن . بعدش چرا ماشین تو کشور ما این همه قیمتش رفته بالا ...
چرا ... واقعا ی پراید ی پژو چرا این همه گرون شده ...
ماشین وارد کنید تا این شرکت های خودرو سازی حساب کار بیاد دستشون ...
زنده باد ایران سربلند ...
زنده باد رهبر عزیز انقلاب ...
زنده باد سپاه بزرگ جهان اسلام ...
زنده باد خودم و همه جوانان ایران بزرگ ...
واقعا خاک بر سرتون با اون طراحی بدنه تیبا من میخوام بدونم اون منگل خان کی بوده که طرح چراغای عقب ساینا s رو داده منگلای عزیز خواهشاً شما به خاطر عقب ماندگی ذهنی که دارین از طراحی های خارجی استفاده کنید
قطبها به چندین و یا دهها قطب افزایش یابند و مخصوصا افزایش قطبهای پاک خودروسازی برقی و خودرو سازی گازی
و شهرها و شهرکهای قطعه سازی فراوانی را هم ساخت
تا قطبها را افزایش ندهیم و تا خانواده و یا هر ایرانی خودرو نداشته باشد و به دست کم به تولید ده میلیون در سال نرسیم نباید خود را خودروساز بدانیم
وجود داشت این قدر اجازه تولید مرگروها را نمیداد
از اویل که کره این مگروها به ایران صادر کرد ایرانیان هم استقبال چشمگیر نشان دادن به خاطر حذفه انسانها بوده و خواهد بود اگر تصادفات این خودرو ها و مرگ سرنشین حساب کنید جمعیت که نابود شده اند از جنگ جهانی ودیگر جنگها بالاتر هست
آقایان میفرمایند تولید خودرو تولید ملی هست دم از کیفیت خودرو نزده
دروست میفرمایند اما نگفته تولید مرگ . قطعه عضو هست