من خودم کشور های اروپایی رو دیدم اینجا هم بستگی به تو پوگرافی زمین آزادراه میسازن ایران بین زاگرس و البرز کوه و دره است تونل و پل میخواد ولی تو اروپا دشته نهایتا یه جوب یا یک تپه باشه قسمتهای کوهستانی اروپا آزاد راه به ندرت هست
برای مناطق خالی از سکنه هم آزادراه نمیسازن
حاتم
۰۹:۴۱ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
انگار استان اردبیل از ایران نیست آزاد راهش رو نخواستیم حداقل بزرگراه اردبیل مغان و اردبیل سرچم رو تکمیل کنید.
هیچ کس نگفت همه جای ایران سرزمین من است اباد شود هر کجایش باشد خوب است مانند نماینده های مجلس هر کی پارچه ی خودش راگز (متر،)می کند به خاطر همین ایران ویران شده دست به دست هم دهیم به مهر
میهن خویش را کنیم آباد
ناشناس
۰۹:۳۲ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
دوستان اگه بخوان سوری هم افتتاحش کنن،واقعا یکسال گذشته خیلی پیشرفت داشته
یدونه جاده درست نداریم،آزادراه زنجان تبریز ماشین نابود میکنه جادهای کشورهای آفریقای از ما بهتر،آزاد راه قزوین،جاده هشترود،بیرجند،کرمانشاه،نیشابور،......کدامشو بگم تمامی نداره که
سلام شهر ها خوبه از حالت عبوری خارج کمربندها استاندارد و ورودی وخروحیزشهرها افزایش و خودروها سنگین مخصوصا از محدودهرشهرها نرن وجادهدجداداستاندارد داشته باشن با امکانات کامل حادها اتوبانها توسعه ودبهن وصل و مسیرها مکانها بهم نزدیک شن حادها دوبانده و در همه جا حتی جادها درختان برک پهن کم آب ودباری کرج از اتوبان ساوه جاده جدا دوبانده باشه اتوبان کرج هم دو طبقه بشه برلی مسیرهای مستقیم و عبور مرور راحتر سریعتر بشه ورودی وخروحیزشهر بیشتز وزیباتر بشه و از حالت عبوری در بیان و حتی برلی رسیدکی بهدجادها عوارض کرفته شه خوبهد
الان یکی از ضروری ترین آزاد راه هایی که باید احداث شود تا شبکه آزاد راهی شمال جنوب تکمیل شود آزاد راه بروجرد به اراک هست که از خرم آباد تا بروجرد تکمیل شده و از بروجرد تا اراک هنوز احداث نشده و ترافیک سنگینی هم داره
خدا پدرتو بیامرزه عوارض کرج تموم شده بود جمش کرده بودن ولی دیدن از ما مردم اسگل تر مگه پیدا میشه دوباره آوردن این دفعه با دوربین . اگر از نظر رضایت باشه من یک ریال هم اگر سهم من باشد و خرج کرده باشند راًی نیستم . خدانگهدار .
حسن
۰۷:۳۷ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
انشاالله که این اتوبان از بندرعباس تا مرز بازرگان ادامه داشته باشه آبروی کشور بشه
خط کشی وافتتاح این پروژه به عهده این دولت بوده که دوسال به به طول انجامیده خودم اهل این منطقه هستم حدود بیست سال این حاصل زحمات دولتهای قبل از دوران احمدی نژاد تا روحانی بوده است و۹۸درصد پیشرفت فیزیکی آن قبل از این دولت میباشد
امیر نظر
۱۵:۴۸ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
اتفاقا ۹۰درصد تا سال۱۴۰۰ تکمیل شده بود ظاهرا زحمت خط کشی با دولت میباشد
حسین
۰۳:۰۸ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
این که عالیه تو منطقه ما یعنی سیستان نزدیک لوتک و محمدآباد یک مهندسی تو دشت باز و هموار اومده جاده زده هزار پیچ که اگر شب باشه یا یه لحظه حواس ت نباشه مستقیم تو یک روستا وارد میشی دقیقا مثل پیست اتومبیل رانی شما هم هرکی هوس میکنه پیست رانندگی کنه بیاد اونجا چون نمیتونی حتی یک ثانیه چشمهاتو پلک بزنی دمش گرم با اون نقشه مهندسی
اتفاقا پیچ داشته باشه عالیه حواست به جاده است خوابت نمیبره
ناشناس
۰۰:۰۰ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
من حتی همین امروزم از مسیر آزاد راه اومدم و هنوز خیلی کار داره و قطعه اول آزاد راه هنوز آسفالت نشده، قطعه شش هم خیلی کار داره اینطور بگم که هنوز علایم و آسفالت نداره، زیر گذر ها هم اکثرشون هنوز خاکی هستن و تونل ها هم هنوز هیچ علایم و روشنایی ندارن حداقل تا سه چهار ماه دیگه این مسیر قابل تردد نیست و اگه افتتاح هم بشه کاملا سوری هست
با تشکر از زحمات مدیران و مهندسان و کارگران و رانندگان! در صورت امکان در بزرگ راه تبریز مرند تسریع فرمایید خیلی بنزین هدر میره! جلو پلیس راه سرعت گیر زدن ترافیک ۳۰ کیلو متری درست میشه!!!!!!
برای مناطق خالی از سکنه هم آزادراه نمیسازن
میهن خویش را کنیم آباد