عوارضی بزرگ راهها بیشتر از حدمعمول دریافت میشه.بانکهای دولتی بودجه شرکتهای راهسازی رو تامین نمیکنند چندین استان غربی و شمالی و جنوبی ازکرج میگذره مردم فاصله ۱۴کیلومتری پل کلاک تا حصارک را ساعتها درترافیک میماند.......
متاسفانه چون کارودرست انجام نمیدن ونظارت خوبی رو این آزاد راهها نیست وهمه چیزشده رانت و رشوه بعداز پنج شش ماه و حداکثربه سال نکشید جوری خراب میشه که هرکی ببینه میگه مال پنجاه سال قبل سه چهارساله هشت کیلومترجاده سنندج تا پلیس راه کرمانشاه دوبانده کردن اسفالتش با خاکی تفاوت چندانی نداره البته خاکی خیلی بهتره چون لااقل آدم یواش میره ولی اینجا نمیشه یواش بری انقدکیفیت آسفالتش بد که آدم میبینه واقعاتاسف میخوره جاده ی کشورهای فقیرآفریقایی خیلی خوبترو بهترازجاده های این مملکت ناظر و پیمانکار بامسئولش دستشون تویه کاسه ست هزارتومن خرج کرده باشند یه میلیارد میزنند به جیب
خدا لعنت کنه همه مسئولین دزد و مال مردم خورو ،که فقط جیب پر میکنن
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
دوستان من غرب ایران رو مسافرت نکردم ولی شرق ایران تقریبا همه جاشو دیدم اتصافا همه جاده هایا بزرگراه هستند یا یکطرفه دولتها در زمینه جاده خوب کار کردن باید سپاسگذار باشیم
از کدام شرق صحبت میکنی؟ جاده زابل-بیرجند، زاهدان-بیرجند، شهداد-نهبندان،کرمان-راور-دیهوک-فردوس دو طرفه و خطرناک هستن
آنتی رییسی
۱۶:۴۷ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
مگه موقع اربعین کمی به فکر ماله کشی به جاده ها باشید ،بقیه مواقع انگار نه انگار
ناشناس
۲۰:۰۹ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
شرق تهران رفتی وگرنه جاده های سیستان بلوچستان افتضاح بود
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
حداقل فکری بحال جاده بیضاء به کام فیروز بکنید که سی سال گذشته هیچ الان که طی این ده سال گذشته بر اثر رفت و آمد وسیله های سنگین راهسازی غیرقابل استفاده شده هم بکنید
نخل نیست خطای دید هست این نقطه محدوده دره ملیجان هست ، اما خط کشی و روشنایی فتوشاپه من سه روز پیش از این مسیر رد شدم ، فکر هم نمیکنم جاده استانداردی از آب دربیاد
تو این مملکت هیچی سر جاش نیست نظارت نیست رشوه و باند بازی غوغا میکنه هیچوقت هیچی درست نمیشه یه موضوع اقتصادی فرهنگی اجتماعی ورزشی دینی محیط زیستی هرچی هرچی هرموضوعی که دلتون میخواد مطرح کنین که درست باشه و قابل دفاع